Rozdział trzeci - Nowy Jork | Opis przejścia | Yesterday Origins
Aktualizacja:
W rozdziale trzecim jako John udajesz się do Nowego Jorku w poszukiwaniu autora interesującej bohatera książki. Czekają Cię następujące wyzwania:
- Skontaktuj się z Amandą Royce
- Odsłuchaj wiadomość i zlokalizuj miejsce spotkania
- Poznaj zawartość skrzyneczki
Skontaktuj się z Amandą Royce
Znalazłszy się w hotelu, wybierz widoczną w ekwipunku informację o książce. Przyjrzyj się stronie tytułowej i tyłowi okładki.

Rzuć okiem na leżącą na łóżku marynarkę - okaże się, że nie ma w niej wizytówki Amandy. Zainteresuj się kratką wentylacyjną przy oknie - w zbliżeniu przesuń widok w prawo: John dostrzeże, że wizytówka Amandy wpadła za kratkę.
Skorzystaj z telefonu stacjonarnego stojącego na podstawce na lewo od łóżka. Zadzwoń do recepcji i wyczerp wszystkie tematy - w ekwipunku pojawi się informacja "Wi-Fi". Kiedy zamówiona kolacja zostanie przyniesiona do pokoju, z postawionej na łóżku tacy weź pałeczki. Posłuż się nimi, by wyciągnąć wizytówkę Amandy Royce zza kratki wentylacyjnej.
Następnie wybierz w ekwipunku komórkę i połącz ją z ikonką "Wi-Fi", a potem z wizytówką Amandy. (Jeśli kilkakrotnie spróbujesz skontaktować się z kobietą za pomocą telefonu stacjonarnego i komórki, otrzymasz osiągnięcie Obsesja).
By uzyskać kolejne informacje na temat Johna, ponownie przyjrzyj się jego postaci w ekwipunku.
Obserwacja Johna:
- włosy;
- lewa (z perspektywy gracza) dłoń (w pozycji z boku);
- lewy but (w pozycji z boku);
- pośladki.
Raz jeszcze sięgnij po komórkę i użyj na niej w zbliżeniu informacji o książce - dowiesz się, że wydawnictwo, które ją opublikowało, należy do korporacji Trabex, Inc. (stosowna informacja w ekwipunku). Teraz informację tę połącz z wizytówką Amandy - przekonasz się, że to to samo wydawnictwo. Kiedy John do niej zadzwoni, poproś o zaaranżowanie spotkania z Kovacem - autorem książki.
Następnego dnia podczas rozmowy z Kovacem wyczerp wszystkie interesujące Johna tematy (zaczynając od pytania o temblak).
Odsłuchaj wiadomość i zlokalizuj miejsce spotkania

Wróciwszy do pokoju hotelowego, zorientujesz się, że posiałeś gdzieś komórkę. Sprawdź poduszki na łóżku, kratkę wentylacyjną i wreszcie broszury na stoliku przed telewizorem. Zauważ leżącą między nimi kopertę. Zajrzyj do niej, po czym przyjrzyj się wyciągniętej z niej kartce - John odczyta jej treść. Zadzwoń do recepcji, zapytaj o komórkę i zamów wspomniane w liściku "diablo". Porusz pozostałe tematy.
Zostało jeszcze 62% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
- Yesterday Origins - poradnik do gry
- Yesterday Origins - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Prolog | Opis przejścia | Yesterday Origins
- Rozdział pierwszy - Paryż | Opis przejścia | Yesterday Origins
- Rozdział drugi - klasztor św. Brygidy | Opis przejścia | Yesterday Origins
- Rozdział trzeci - Nowy Jork | Opis przejścia | Yesterday Origins
- Rozdział czwarty - zamek Inverloch | Opis przejścia | Yesterday Origins
- Rozdział piąty - katakumby | Yesterday Origins
- Rozdział szósty - Amsterdam i Paryż | Yesterday Origins
- Opis przejścia
- Yesterday Origins - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Gerdlu1974 Junior
W prologu kolejne osiągnięcie zdobywa się przy próbie włożenia ropuchy do kociołka.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
