X3 Terran Conflict: Uzbrojenie statku - rakiety
Aktualizacja:
Uzbrojenie statku - rakiety
Prędkość: m/s. Zasięg: km. Czas przeładowania: sekundy.
Aurora Missile. Obrażenia maksymalne: 8000. Prędkość: 589. Zasięg: 18,7. Czas przeładowania: 3. Ładunek: 3 (S). Średnia cena: 2020.
Banshee Missile. Obrażenia maksymalne: 74000. Prędkość: 153. Zasięg: 14,8. Czas przeładowania: 1. Ładunek: 1 (S). Średnia cena: 13476.
Beluga Missile. Obrażenia maksymalne: 100000. Prędkość: 211. Zasięg: 89,9. Czas przeładowania: 1. Ładunek: 1 (M). Średnia cena: 26952.
Boarding Pod. Obrażenia maksymalne: 5. Prędkość: 480. Zasięg: 76,8. Czas przeładowania: 4. Ładunek: 3 (S). Średnia cena: 80856.
Cyclone Missile. Obrażenia maksymalne: 23000. Prędkość: 148. Zasięg: 59,9. Czas przeładowania: 1,5. Ładunek: 3 (M). Średnia cena: 20216.
Disruptor Missile. Obrażenia maksymalne: 6000. Prędkość: 514. Zasięg: 39,9. Czas przeładowania: 0,75. Ładunek: 1 (S). Średnia cena: 3368.
Dragonfly Missile. Obrażenia maksymalne: 5000. Prędkość: 250. Zasięg: 18,7. Czas przeładowania: 0,5. Ładunek: 1 (S). Średnia cena: 1012.
Firefly Missile. Obrażenia maksymalne: 1500. Prędkość: 576. Zasięg: 24,9. Czas przeładowania: 0,25. Ładunek: 1 (S). Średnia cena: 224.
Firelance Missile. Obrażenia maksymalne: 4500. Prędkość: 500. Zasięg: 49,9. Czas przeładowania: 0,5. Ładunek: 1 (S). Średnia cena: 2696.
Firestorm Torpedo. Obrażenia maksymalne: 1000000. Prędkość: 165. Zasięg: 99. Czas przeładowania: 5. Ładunek: 7 (M). Średnia cena: 80856.
Flail Barrage Missile. Obrażenia maksymalne: 5000. Prędkość: 486. Zasięg: 58,3. Czas przeładowania: 2. Ładunek: 5 (M). Średnia cena: 33692.
Ghoul Missile. Obrażenia maksymalne: 6500. Prędkość: 45. Zasięg: 5,62. Czas przeładowania: 2,4. Ładunek: 3 (M). Średnia cena: 33692.
Hammer Heavy Torpedo. Obrażenia maksymalne: 300000. Prędkość: 253. Zasięg: 75,9. Czas przeładowania: 1,25. Ładunek: 20 (L). Średnia cena: 50536.
Hammerhead Missile. Obrażenia maksymalne: 1200000. Prędkość: 172. Zasięg: 86. Czas przeładowania: 3. Ładunek: 1 (M). Średnia cena: 80856.
Hornet Missile. Obrażenia maksymalne: 200000. Prędkość: 186. Zasięg: 31,2. Czas przeładowania: 1,5. Ładunek: 3 (M). Średnia cena: 10108.
Hurricane Missile. Obrażenia maksymalne: 6000. Prędkość: 471. Zasięg: 29,9. Czas przeładowania: 1. Ładunek: 3 (S). Średnia cena: 4044.
Mosquito Missile. Obrażenia maksymalne: 200. Prędkość: 590. Zasięg: 14,6. Czas przeładowania: 0,25. Ładunek: 1 (S). Średnia cena: 168.
Needle. Obrażenia maksymalne: 7400. Prędkość: 174. Zasięg: 26,6. Czas przeładowania: 0,5. Ładunek: 2 (S). Średnia cena: 6740.
Phantom Missile. Obrażenia maksymalne: 650000. Prędkość: 212. Zasięg: 53. Czas przeładowania: 3,2. Ładunek: 1 (M). Średnia cena: 22460.
Poltergeist Missile. Obrażenia maksymalne: 1500. Prędkość: 250. Zasięg: 12,5. Czas przeładowania: 1,5. Ładunek: 2 (S). Średnia cena: 3368.
Rapier Missile. Obrażenia maksymalne: 1000. Prędkość: 657. Zasięg: 99,9. Czas przeładowania: 0,25. Ładunek: 1 (S). Średnia cena: 1348.
Remote Guided Warhead. Obrażenia maksymalne: 100000. Prędkość: 142. Zasięg: 79,9. Czas przeładowania: 4. Ładunek: 3 (S). Średnia cena: 26952.
Shadow Missile. Obrażenia maksymalne: 755000. Prędkość: 245. Zasięg: 80,8. Czas przeładowania: 4. Ładunek: 18 (L). Średnia cena: 53344.
Silkworm Missile. Obrażenia maksymalne: 19000. Prędkość: 190. Zasięg: 28,4. Czas przeładowania: 1. Ładunek: 2 (S). Średnia cena: 5052.
Spectre Missile. Obrażenia maksymalne: 260000. Prędkość: 190. Zasięg: 5,7. Czas przeładowania: 2. Ładunek: 5 (M). Średnia cena: 7860.
Sting. Obrażenia maksymalne: 4000. Prędkość: 257. Zasięg: 39,9. Czas przeładowania: 0,25. Ładunek: 1 (S). Średnia cena: 3368.
Tempest Missile. Obrażenia maksymalne: 60000. Prędkość: 195. Zasięg: 62,4. Czas przeładowania: 2. Ładunek: 5 (M). Średnia cena: 13476.
Thorn. Obrażenia maksymalne: 15000. Prędkość: 158. Zasięg: 17,7. Czas przeładowania: 1. Ładunek: 3 (M). Średnia cena: 13476.
Thunderbolt Missile. Obrażenia maksymalne: 75000. Prędkość: 195. Zasięg: 78. Czas przeładowania: 1,5. Ładunek: 6 (M). Średnia cena: 8424.
Tomahawk Heavy Missile. Obrażenia maksymalne: 625000. Prędkość: 196. Zasięg: 43,1. Czas przeładowania: 4. Ładunek: 2 (M). Średnia cena: 22460.
Tornado Missile. Obrażenia maksymalne: 50000. Prędkość: 312. Zasięg: 24,9. Czas przeładowania: 2. Ładunek: 8 (M). Średnia cena: 16844.
Typhoon Missile. Obrażenia maksymalne: 30000. Prędkość: 195. Zasięg: 74,8. Czas przeładowania: 2. Ładunek: 3 (M). Średnia cena: 33692.
Wasp Missile. Obrażenia maksymalne: 1000. Prędkość: 560. Zasięg: 18,1. Czas przeładowania: 0,75. Ładunek: 1 (S). Średnia cena: 1348.
Wildfire Missile. Obrażenia maksymalne: 15000. Prędkość: 246. Zasięg: 33,3. Czas przeładowania: 0,75. Ładunek: 1 (S). Średnia cena: 3368.
Windstalker Missile. Obrażenia maksymalne: 30000. Prędkość: 179. Zasięg: 22,2. Czas przeładowania: 1. Ładunek: 1 (S). Średnia cena: 6740.
Wraith Missile. Obrażenia maksymalne: 125000. Prędkość: 170. Zasięg: 51. Czas przeładowania: 6. Ładunek: 1 (L). Średnia cena: 33692.
Komentarze czytelników
Musze przyznać że gra wydaje się na pierwszy rzut oka wyjątkowo skomplikowana ale dzięki poradnikowi można ogarnąć jej podstawy.
Mam wrażenie, że autorowi ta gra wcale nie przypadła do gustu. Dlaczego ktoś taki pisał poradnik? Żeby narzekać zamiast udzielać porad?
W większości aspektów jest kompletnie bezużyteczny i pomija wybiórczo chyba dokładnie te informacje, które czytelnik spodziewałby się właśnie tutaj znaleźć.
W końcu poradnik bo pierwszy raz gram w ''x'' i nie kumałem w ogóle tej wspaniałej gry ;p
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
