World of Goo: Horizontal Transportation Innovation Committee
Aktualizacja:
Horizontal Transportation Innovation Committee
Drugi przystanek w epilogu na pierwszy rzut oka przypomina pierwszy scenariusz. Nie będziemy jednak fruwać, tylko budować. Podstawową komplikacją jest tu fakt, że wysepka, na której znajdują się gluty, otoczona jest przez kolce i inne przeszkadzajki. Na jakiekolwiek zaczepy nie możesz więc liczyć.
Techniką adekwatną do okoliczności jest budowanie nie pod kątem ale w górę, tak by wieża przewaliła się w ostatnim stadium na prawo i upadła na skrawek ziemi. To słuszny plan, ale twórcy przygotowali drobną pułapkę dla jego wykonawców.
Chodzi mianowicie o masywną podstawę, którą dostajesz wraz ze startem levelu. Budując w górę cienkie kondygnacje, może się bowiem okazać, że zamiast opadnięcia całej wieży, ta w połowie zwyczajnie się załamie, jak i jej twórca. Jest to jednak bardziej notka dla tych, którzy dziwnym trafem nie mają zamiaru korzystać z solucji w następnym akapicie.
![]() | ![]() |
Na druga wysepkę dostaniemy się niezbyt elegancko ale za to skutecznie. Wszystko sprowadza się do wybudowania najpierw sześciu pięter, składających się z dwóch kwadratów (nie rombów!). Jak skleić dwa segmenty, widzisz dokładnie na 14 obrazku. W razie problemów z balansem, wspieraj się danym Ci właśnie po to balonem.
Mając już wybudowane sześć dodatkowych kondygnacji, z prawej strony struktury zacznij tworzyć standardowe, trójkątne połączenia (15 ). Sześć również w zupełności wystarczy, żeby budowla osiągnęła trawiasty cel (16 ).
Opierając się wygodnie o wysepkę, obudź śpiące goo i wskocz do kanału (17 ).
![]() | ![]() |
Zostało jeszcze 52% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla CiebieKomentarze czytelników
Bardzo dobry poradnik, ale jestem pewien, że każdy przejdzie tą grę nawet bez poradnika.
co do poradnika.....byl w CD-A chyba na ostatnie urodzinki ;d ale w dziale NA LUZIE ;d
A gierka rzeczywiscie super ;d
Może niedługo dadzą poradnik do Sapera, ten też przysparza czasami kłopotów... -.-
Moim zdaniem ta gra jest taka łatwa że nie potrzeba do tego poradnika, wystarczy troche pomyśleć
Gry w Polskich sklepach jeszcze nie ma, ale zajmuje się nią rzeczywiście City Interactive http://www.city-interactive.com/pl/opisy-pelne/world-of-goo.html - wyjdzie w cenie 19,99 zł, więc opłaca się czekać. Teraz dostępna jest na Steamie za bodajże 20 euro (więc się nie opłaca).
Chester - gra w niektórych momentach może przysporzyć kłopotów (jak każda gra logiczna)
Kozi - z tego co wiem, to gra ta jest sprzedawana na razie wyłącznie drogą sieciową, choćby na Steamie. Prawa do wydawania w naszym kraju ma City Interactive, więc może wkrótce zrobią wersję pudełkową (jeśli jeszcze nie zrobili).
ta gra wymiata, demko z CDA przeszedlem jednym tchem i chcialbym wiecej :D, jak gra wyjdzie w Polsce to chyba zakupie albo zaczekam az CDA da pelniaka heh ale to jeszcze troche :/
ha ha, poradnik do WoG, koniec świata :) Swoją drogą każdy 'klasyk' musi mieć swój poradnik na GOLu.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.




