World of Goo: Horizontal Transportation Innovation Committee
Aktualizacja:
Horizontal Transportation Innovation Committee
Drugi przystanek w epilogu na pierwszy rzut oka przypomina pierwszy scenariusz. Nie będziemy jednak fruwać, tylko budować. Podstawową komplikacją jest tu fakt, że wysepka, na której znajdują się gluty, otoczona jest przez kolce i inne przeszkadzajki. Na jakiekolwiek zaczepy nie możesz więc liczyć.
Techniką adekwatną do okoliczności jest budowanie nie pod kątem ale w górę, tak by wieża przewaliła się w ostatnim stadium na prawo i upadła na skrawek ziemi. To słuszny plan, ale twórcy przygotowali drobną pułapkę dla jego wykonawców.
Chodzi mianowicie o masywną podstawę, którą dostajesz wraz ze startem levelu. Budując w górę cienkie kondygnacje, może się bowiem okazać, że zamiast opadnięcia całej wieży, ta w połowie zwyczajnie się załamie, jak i jej twórca. Jest to jednak bardziej notka dla tych, którzy dziwnym trafem nie mają zamiaru korzystać z solucji w następnym akapicie.
![]() | ![]() |
Na druga wysepkę dostaniemy się niezbyt elegancko ale za to skutecznie. Wszystko sprowadza się do wybudowania najpierw sześciu pięter, składających się z dwóch kwadratów (nie rombów!). Jak skleić dwa segmenty, widzisz dokładnie na 14 obrazku. W razie problemów z balansem, wspieraj się danym Ci właśnie po to balonem.
Mając już wybudowane sześć dodatkowych kondygnacji, z prawej strony struktury zacznij tworzyć standardowe, trójkątne połączenia (15 ). Sześć również w zupełności wystarczy, żeby budowla osiągnęła trawiasty cel (16 ).
Opierając się wygodnie o wysepkę, obudź śpiące goo i wskocz do kanału (17 ).
![]() | ![]() |
Zostało jeszcze 52% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla CiebieKomentarze czytelników
CHESTER80 Legend
ha ha, poradnik do WoG, koniec świata :) Swoją drogą każdy 'klasyk' musi mieć swój poradnik na GOLu.
claudespeed18 Legend
ta gra wymiata, demko z CDA przeszedlem jednym tchem i chcialbym wiecej :D, jak gra wyjdzie w Polsce to chyba zakupie albo zaczekam az CDA da pelniaka heh ale to jeszcze troche :/
Łysy Samson Senator
Chester - gra w niektórych momentach może przysporzyć kłopotów (jak każda gra logiczna)
Kozi - z tego co wiem, to gra ta jest sprzedawana na razie wyłącznie drogą sieciową, choćby na Steamie. Prawa do wydawania w naszym kraju ma City Interactive, więc może wkrótce zrobią wersję pudełkową (jeśli jeszcze nie zrobili).
hedasw Generał
Gry w Polskich sklepach jeszcze nie ma, ale zajmuje się nią rzeczywiście City Interactive http://www.city-interactive.com/pl/opisy-pelne/world-of-goo.html - wyjdzie w cenie 19,99 zł, więc opłaca się czekać. Teraz dostępna jest na Steamie za bodajże 20 euro (więc się nie opłaca).
edzio12312 Legionista
Moim zdaniem ta gra jest taka łatwa że nie potrzeba do tego poradnika, wystarczy troche pomyśleć
zanonimizowany496124 Konsul
Może niedługo dadzą poradnik do Sapera, ten też przysparza czasami kłopotów... -.-
Ortheon Centurion
co do poradnika.....byl w CD-A chyba na ostatnie urodzinki ;d ale w dziale NA LUZIE ;d
A gierka rzeczywiscie super ;d
LordVader1 Generał
Bardzo dobry poradnik, ale jestem pewien, że każdy przejdzie tą grę nawet bez poradnika.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.




