Rozdział 7 - Nordinbad | Finał | Władca Pierścieni Wojna na Północy
Aktualizacja:
Nordinbad
Nordinbad - oblężenie: Odeprzyj wojska inwazyjne
![]() | ![]() |
Ten rozdział będzie krótki, ale bardzo intensywny. Od razu staniesz do walki z siłami atakującymi Nordinbad. Nie musisz przejmować się goblinami, nieco problemów mogą sprawić łucznicy rozstawieni na murach po lewej i prawej, a największym zagrożeniem będzie sześciu ciężko opancerzonych orków.
![]() | ![]() |
Jak najszybciej podbiegnij do lewej balisty (po prostu biegnij przed siebie po rozpoczęciu poziomu - balisty są po lewej i prawej) i korzystając z niej szybko zdejmij dwóch łuczników na murze naprzeciwko. Musisz to zrobić zanim któryś z ciężko opancerzonych orków do ciebie podbiegnie. Potem to samo zrób z łucznikami po prawej. Jeśli atakuje cię jakiś ciężko opancerzony ork, to wycofaj się, obiegnij to miejsce, aby zgubić wrogów, a potem wracaj do balisty.
![]() | ![]() |
Możesz wykorzystać balisty do zabicia ciężko opancerzonych orków, jednak wymaga to trochę sprytu. Zbiegnij na dół i przywołaj do siebie swoich towarzyszy odpowiednim przyciskiem (tj. niech zaczną cię bronić). Wtedy i wrogowie zbiegną na dół, ty natomiast jak najszybciej dostań się do którejś balisty i wyceluj ją maksymalnie w dół. Nawet jeśli pocisk nie uderzy bezpośrednio w orka, to i tak odniesie on obrażenia.
![]() | ![]() |
Oczywiście nie korzystaj tylko z balist. Wykorzystuj swoje najgroźniejsze umiejętności i walcz, póki ciężko opancerzone orki nie padną. Nie zapominaj o swoich towarzyszach - lecz ich w razie potrzeby. Wybij pozostałych przy życiu łuczników orków i przygotuj się na kolejne zadanie.
Nordinbad - oblężenie: Zniszcz wieże oblężnicze
![]() | ![]() |
Kiedy tylko usłyszysz o wieżach oblężniczych, jak najszybciej podbiegnij do prawej balisty. Użyj jej i spójrz na mury. Po chwili wyłonią się zza nich dwie wieże oblężnicze, z których co chwila będą wybiegały wrogie wojska (ciężko opancerzeni wojownicy orków i szybcy, władający dwiema broniami wojownicy barbarzyńców). Od razu zacznij strzelać w wieże oblężnicze, jeszcze zanim się otworzą.
![]() | ![]() |
Dzięki temu zdążysz zranić wrogów wewnątrz. Szybkość i celność to podstawy powodzenia tego zadania. Celuj z wyprzedzeniem i nie czekaj, aż pocisk trafi w cel, tylko strzelaj w kolejne miejsce. Musisz podzielić uwagę na zabijanie wrogów (inaczej zostaniesz nimi zalany) i niszczenie wież (potrzeba dwóch-trzech strzałów, aby zniszczyć jedną z nich).
![]() | ![]() |
Po chwili usłyszysz komunikat o wieżach z lewej strony. Zasiądź za lewą balistą i rób to samo, co poprzednim razem - kilka strzałów we wrogów i jeden w balistę, i tak do skutku. Pozostaną ci jeszcze dwie wieże, które pojawią się po prawej stronie. Taktyka się nie zmienia, a po zniszczeniu wszystkich wież gra dokona zapisu i otrzymasz kolejny cel zadania.
Nordinbad - oblężenie: Ochroń wewnętrzne wrota przed goblińskimi saperami
![]() | ![]() |
Teraz zaczyna się najtrudniejsza część oblężenia. Na początku powystrzelaj tych saperów, którzy pojawią się na dole, a potem od razu pobiegnij samą górę i ustaw się przed pierwszymi schodami prowadzącymi na dół i przywołaj do siebie swoich towarzyszy, a sam cofnij się tak, aby stać kilka metrów od wrót wejściowych.
![]() | ![]() |
Wyceluj i czekaj. Jeśli dobrze rozstawiłeś towarzyszy, to powinni dać sobie radę z eliminacją większości fal goblińskich saperów. Jeśli któryś się przedrze, eliminuj go z daleka. Możesz także walczyć wręcz, wybuchy niewiele ci zrobią, a i tak najważniejsza jest ochrona wrót. Po uporaniu się z kilkoma falami goblinów otrzymasz przedostatni cel zadania.
Nordinbad - oblężenie: Ochroń wewnętrzne wrota przed trollami
![]() | ![]() |
Szybko wyceluj we wrota prowadzące na dziedziniec - pojawią się tam dwa trolle i zaczną iść w kierunku wewnętrznych wrót. Są bardzo wytrzymałe, a najgorsze jest to, że wystarczy kilka ich ciosów, aby drzwi zostały zniszczone. Na początku postaraj się zadać jak najwięcej obrażeń jednemu trollowi - niestety, balisty zostały zniszczone i możesz z nich już korzystać.
![]() | ![]() |
Nie wdawaj się jednak w walkę z jednym trollem, jeśli drugi biegnie do wewnętrznych wrót. Udaj się tam jak najszybciej i korzystając ze wszystkich specjalnych umiejętności postaraj się atakować trolle, lub - mówiąc inaczej - zająć ich sobą, żeby nie walili w drzwi. Możliwe, że przybiegną tu także łucznicy orków, ale nie zajmuj się nimi w ogóle.
![]() | ![]() |
Dopóki będziesz nękał trolle, skupią uwagę na tobie, a o to w tym zadaniu chodzi. Atakuj z bliska lub ukrywaj się za kolumnami i strzelaj w głowy trollów. Po unieszkodliwieniu jednego trolla walka z drugim będzie o wiele łatwiejsza - problem jest wtedy, jeśli atakujesz jednego, a drugi niszczy drzwi. Po uporaniu się z drugim trollem pozostanie ci ostatni cel zadania do wykonania.
Nordinbad - oblężenie: Zabij dowódcę oblężenia
![]() | ![]() |
Musisz unieszkodliwić Orka czempiona, który przewodzi oblężeniem. Jest to wytrzymały boss, a na dodatek ma towarzystwo w postaci ciężko opancerzonych i łuczników orków oraz wojowników barbarzyńców. Jego ciosy są niezwykle silne, raczej unikaj walki wręcz lub rób uniki po każdym celnym uderzeniu.
![]() | ![]() |
Jeśli twoi towarzysze by padli (jest to trudna walka), obiegnij miejsce z dwiema kuszami, aby zostawić wrogów w tyle. To da ci czas na uleczenie towarzyszy, zanim zostaniesz powalony ciosem w trakcie stawiania przyjaciół na nogi. Po uporczywej walce pokonasz bossa, a wtedy pozostanie ci wybicie pozostałych przy życiu przeciwników, co nie będzie już tak trudne.
Nordinbad - po bitwie: Porozmawiaj z Gorinem
![]() | ![]() |
Wybij ciężko opancerzone orki i barbarzyńców, a potem powystrzelaj łuczników, którzy pojawią się przed zniszczoną bramą. Po odparciu oblężenia zaliczysz [OSIĄGNIĘCIE] Łamacz oblężeń i wykonasz zadanie główne.
![]() | ![]() |
Zbiegnij na dół i dokładnie przeszukaj pozostałości po licznych beczkach i skrzynkach, które tu stały. Zbierz wszystkie przedmioty, a potem biegnij do wewnętrznych drzwi. Zanim skorzystasz ze świetlistych wrót, poniszcz wszystkie beczki i skrzynki po lewej, po prawej i naprzeciwko, a także przeszukaj dwie skrzynie (po lewej i prawej).
Beleram: Sprawdź, co z Beleramem
![]() | ![]() |
Po rozmowie z Gorinem będziesz musiał sprawdzić, co się stało z Beleramem. Napraw swoje przedmioty, kup lub sprzedaj co trzeba, a potem wbiegnij do korytarza i skręć w prawo. Skorzystaj ze świetlistych wrót, a po rozmowie z Beleramem wracaj korytarzem, tylko tym razem skręć w prawo. Użyj drugich świetlistych wrót, aby przenieść się do fortecy Karn Dum.
0
Komentarze czytelników
Ak1919 Junior
O co chodzi w wyzwaniach Lorien i Osgiliath, czy po przejściu ich są odblokowywane jakieś inne nowe ?
Czy one są tylko bo są?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.