Główna brama Fornostu (2) | Rozdział 1 | Władca Pierścieni Wojna na Północy
Aktualizacja:
Fornost: Wydostań się z podziemnych tuneli
![]() | ![]() |
Wyjdź z sali. W tej drugiej są dwa sekrety dla dwóch różnych postaci. Jeśli grasz Andriel, to spójrz na ścianę po prawej. Wciśnij klawisz użycia, aby elfka rzuciła zaklęcie. Okaże się, że przez ścianę można przejść - jest to [SEKRET 3/5 dla Andriel]. Za ścianą są skrzynki i beczki do zniszczenia, grzyb i skrzynia.
![]() | ![]() |
Jeśli zaś grasz Farinem, to na ścianie po lewej zauważysz pęknięcia. Rozbij ścianę, a odkryjesz [SEKRET 4/5 dla Farina]. Znajdziesz za nią stos z przedmiotami, skrzynkę i beczkę.
![]() | ![]() |
Zaatakuje cię tu mały goblin, jest to bardzo słaby przeciwnik. Pokonaj go i zejdź schodami po lewej. Poniszcz skrzynki i beczki naprzeciwko, a następnie skorzystaj ze świetlistych wrót pomiędzy parą schodów.
![]() | ![]() |
Czeka cię tu pierwsza cięższa walka. Ze wszystkich stron wylezą małe gobliny, które w tej ilości mogą być sporym niebezpieczeństwem. Nie ma sensu korzystać z broni dystansowej, gdyż nie starczy ci pocisków do zabicia wszystkich wrogów, dlatego lepiej jest walczyć wręcz. Jest to jednocześnie okazja, by zdobyć sporo punktów doświadczenia poprzez wykonywanie specjalnych ataków.
![]() | ![]() |
Nie zapominaj o specjalnych umiejętnościach. W szczególności przyda się tu sfera ochonna Andriel, która będzie ją co jakiś czas rzucać. Jeśli to ty grasz elfką, korzystaj z tej zdolności jak najczęściej. Najlepiej jest walczyć za jedną z kolumn - dzięki temu dobiegający co jakiś czas łucznicy będą mieli trudności z wycelowaniem. Razem przybiegnie tu pięciu łuczników, choć pojawiać się będą po kolei.
![]() | ![]() |
Jeśli któryś z twoich towarzyszy padnie w walce, szybko do niego podbiegnij i przytrzymaj klawisz użycia. Dzięki temu postawisz go na nogi i otrzymasz za to [OSIĄGNIĘCIE] Póki życia, póty nadziei. Pamiętaj, że nie możesz oberwać żadnym mocniejszym ciosem w trakcie ożywiania towarzysza, gdyż proces ten zostanie przerwany. To samo tyczy się sytuacji, kiedy to ty padniesz - trzymaj kciuki za twoich przyjaciół, aby zdołali postawić cię na nogi.
![]() | ![]() |
Zabijaj gobliny do momentu, w którym przestaną się pojawiać, a wtedy pobiegnij do pięciu łuczników. Ważne jest, abyś zaatakował ich razem z twoimi towarzyszami. Zabij wrogów, po czym zacznij przeszukiwać to miejsce. Zacznij od drugiej pary schodów. Za prawymi jest stos przedmiotów. Takie stosy będziesz napotykał całkiem często i warto je przeszukiwać - znajdziesz w nich mikstury, pociski i inne przydatne rzeczy.
![]() | ![]() |
Biegnij do pierwszej pary schodów, pomiędzy którymi korzystałeś ze świetlistych wrót. Po drodze napotkasz kolejny stos przedmiotów, przy kolumnie następny (po prawej jest grzyb), zaś przy schodach po lewej - jeszcze jeden. Oczywiście niszcz wszystkie beczki i skrzynki po drodze, a także zbieraj przedmioty pozostawione przez wrogów.
![]() | ![]() |
Wbiegnij po drugich schodach na górę. Jeśli przytrzymasz odpowiedni przycisk, zostaną ci wskazane wrota prowadzące do dalszej części poziomu. Jednak najpierw przeszukaj to miejsce. Na początek zbadaj tę stronę, po której są wspomniane wrota. Po prawej jest beczka, skrzynka i stos z przedmiotami.
![]() | ![]() |
Możliwe, że w jednej ze skrzynek lub beczek znajdziesz Artefakt z Westernesse - jest to przedmiot, którego zdobycie rozpoczyna [ZADANIE POBOCZNE] Dzieła Westernesse. Przejdź najbliższym mostem na drugą stronę. Naprzeciwko jest stos przedmiotów, który przeszukaj, a potem biegnij w lewo.
![]() | ![]() |
W jednej ze ścian po prawej ukryty jest [SEKRET 5/5 dla Eradana]. Na końcu tej drogi dotrzesz do złotej skrzyni ze skarbami. Jeśli przeszukasz pięć takich skrzyń, zaliczysz [OSIĄGNIĘCIE] Wybitny łowca skarbów.
![]() | ![]() |
Na drugim końcu kanału rosną grzyby. Możesz je zebrać, jeśli chcesz. Skieruj się do wyjścia z kanałów. Naprzeciwko są świetliste wrota, lecz zanim z nich skorzystasz, przeszukaj małe pomieszczenie po prawej. Są tam dwie beczki i skrzynia.
Fornost: Uwolnij pojmanego Orła
![]() | ![]() |
Po obejrzeniu animacji ruszaj do walki. Na dziedzińcu jest kilka zwykłych goblinów i wojowników. Wykończ kilku, a potem podbiegnij do uwięzionego na środku Orła. Przetnij cztery łańcuchy poczynając od tych na przedzie, aby uwolnić Orła, a następnie dobij pozostałych przy życiu wrogów.
![]() | ![]() |
Czeka cię tu kolejna długa walka z chmarami zwykłych goblinów. Atak będzie podzielony na trzy fale. Pierwsza wyleje się z miejsca w pobliżu namiotu (po lewej patrząc na ołtarz, na którym uwięziony był Orzeł). Gobliny z drugiej fali zlecą po prawej ścianie budynku. Do tego cały czas atakować cię będą pojedynczy wojownicy i łucznicy.
![]() | ![]() |
Ostatnia fala goblinów wybiegnie z lewej ściany budynku. Powstrzymaj wszystkie trzy fale (walka nie będzie się zbytnio różniła od tego, co przeżyłeś w kanałach), a potem wybij resztę wrogów, czyli wojowników i łuczników. Nie będzie to trudne zadanie. Walcz, dopóki nie zostanie odegrana cut-scenka z Orłem o imieniu Beleram, którego przed chwilą uwolniłeś. Zaliczysz [OSIĄGNIĘCIE] Przyjaciel orłów.
Fornost: Przedostań się na mury
![]() | ![]() |
Choć można już w tym momencie zakończyć ten poziom, to lepiej jest przeszukać najpierw okolicę. Na lewo od miejsca, w którym zacząłeś tę lokację jest namiot, a za nim kwiat. Udaj się tam i wbiegnij do budynku przez dziurę w ścianie po prawej. Zaraz obok, po lewej, jest skrzynka i grzyb, zaś dalej sporo skrzynek i beczek pod ścianami, a także złota skrzynia do przeszukania.
![]() | ![]() |
Wyskocz przez okno po prawej na dziedziniec. Pod oknem rośnie kwiat, który możesz zebrać. Biegnij w stronę bramy i zwróć uwagę na ślady stóp po prawej - zauważysz je, jeśli grasz Eradanem. Prowadzą one do kwiatu i skrzyni, którą możesz przeszukać.
![]() | ![]() |
Dopiero teraz udaj się do bramy. Po lewej i prawej przed schodami, a także na górze są beczki i skrzynki. Natrafisz tu także na teleport, który pozwala natychmiastowo kupić i sprzedać przedmioty, a także przenieść się do innej lokacji (na razie możesz przenieść się tylko do Bree, choć nie ma takiej potrzeby). Po lewej zaś są świetliste wrota, które zakończą ten poziom.
0
- Władca Pierścieni: Wojna na Północy - poradnik do gry
- Władca Pierścieni: Wojna na Północy - poradnik do gry
- Rozdział 1
- Bree | Rozdział 1 | Władca Pierścieni Wojna na Północy
- Główna brama Fornostu (1) | Rozdział 1 | Władca Pierścieni Wojna na Północy
- Główna brama Fornostu (2) | Rozdział 1 | Władca Pierścieni Wojna na Północy
- Mury obronne | Rozdział 1 | Władca Pierścieni Wojna na Północy
- Dzielnice zewnętrzne | Rozdział 1 | Władca Pierścieni Wojna na Północy
- Dzielnice wewnętrzne (1) | Rozdział 1 | Władca Pierścieni Wojna na Północy
- Dzielnice wewnętrzne (2) | Rozdział 1 | Władca Pierścieni Wojna na Północy
- Cytadela | Rozdział 1 | Władca Pierścieni Wojna na Północy
- Wnętrze cytadeli | Rozdział 1 | Władca Pierścieni Wojna na Północy
- Rozdział 1
- Władca Pierścieni: Wojna na Północy - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Ak1919 Junior
O co chodzi w wyzwaniach Lorien i Osgiliath, czy po przejściu ich są odblokowywane jakieś inne nowe ?
Czy one są tylko bo są?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.