Karn Dum | Finał | Władca Pierścieni Wojna na Północy
Aktualizacja:
Karn Dum
Karn Dum: Znajdź sposób, aby dostać się do fortecy
![]() | ![]() |
Biegnij przed siebie, a potem w prawo. Po chwili natrafisz na wylot od kanału, do którego wejdź. Zaprowadzi cię on do wnętrza fortecy.
Karn Dum: Odnajdź Agandura w fortecy
![]() | ![]() |
Biegnij przed siebie, zniszcz beczkę, a potem idź w prawo, na górę. Na rozwidleniu prawa droga prowadzi do skrzynki i beczki, zaś lewa - do następnego rozwidlenia. Brama naprzeciwko jest zamknięta, lewa odnoga prowadzi do skrzynki, zaś prawa do dalszej części systemu kanalizacyjnego i beczki.
![]() | ![]() |
Biegnij korytarzem. Zobaczysz tu więźniów, którzy wcale nie są przyjaźnie nastawieni. Dotrzesz po chwili do czerwonego ścieku - skręć w lewo, a potem w prawo. Zniszcz beczkę na końcu i ponownie w prawo. Dojdź do końca, a po zauważeniu uciekających goblinów skręć w lewo do równoległego korytarza.
![]() | ![]() |
Zaprowadzi cię on do schodów, po czym trafisz do sporej sali pełnej skrzynek i beczek. Porozbijaj je wszystkie i zwróć uwagę na zamkniętą bramę po lewej. Trzeba poszukać dźwigni, która ją otwiera. Udaj się do schodów naprzeciwko wejścia do sali, a potem przebiegnij przez korytarz (w nim także jest sporo skrzynek i beczek).
![]() | ![]() |
Biegnij jedyną możliwą drogą niszcząc beczki i skrzynki po drodze, a dojdziesz do świecącej się na żółto dźwigni. Przesuń ją wciskając szybko klawisz użycia, a potem przygotuj się do walki z uwolnionymi, oszalałymi więźniami. Nie są to trudni wrogowie, więc pokonanie ich będzie czystą formalnością.
Karn Dum: Kontynuuj poszukiwania Agandura
![]() | ![]() |
Wracaj do wielkiej sali z bramą, ale nie zapomnij przeszukiwać po drodze cel. Jedna jest naprzeciwko dźwigni, trzy kolejne po prawej w korytarzu prowadzącym do schodów. Na dole pokonasz silnego wojownika barbarzyńców. Możesz od razu wbiec przez otwartą bramę lub...
![]() | ![]() |
...powrócić na chwilę na dół. Po zejściu ze schodów spoglądaj uważnie na cele po lewej, jedna z nich jest otwarta. W środku znajdziesz złotą skrzynię, beczki i skrzynki. Przeszukaj wszystko i wracaj na górę.
![]() | ![]() |
Przejdź przez bramę i zacznij walczyć z więźniami. Wynik tej potyczki jest z góry przesądzony. Po lewej, na końcu korytarza, jest skrzynia ze skarbami. Przeszukaj ją i wszystkie cele (poniszcz beczki i skrzynki), a potem skorzystaj ze świetlistych wrót po prawej. Zaatakuje cię trzech wojowników barbarzyńców walczących dwiema broniami. Są trudniejsi od więźniów, ale i tak nie będzie to trudna bitwa.
![]() | ![]() |
Zniszcz beczki po prawej i biegnij w lewo. Wyjdziesz na zewnątrz, na długi dziedziniec pełen beczek i skrzynek. Niszcz wszystko po drodze i zbieraj przedmioty, a potem skorzystaj ze świetlistych wrót po prawej. Gra dokona zapisu. Biegnij na schody po prawej i przygotuj się do pierwszej cięższej walki.
![]() | ![]() |
Na początku jednak nie będzie trudno. Wybiegnie do ciebie jeden ciężki wojownik barbarzyńców, wokół będzie kręcić się kilku więźniów (choć nie wszyscy zaatakują cię od razu), zaś nad podwójną bramą po prawej będą szamani barbarzyńców. Jednak wraz z zabijaniem kolejnych wrogów przybywać będą następni, w większej liczbie.
![]() | ![]() |
Do walki na ziemi będą dołączać kolejni ciężcy wojownicy barbarzyńców, szybcy wojownicy władający dwiema broniami, szamani, więźniowie, a także troll. Jego zostaw sobie na koniec, wybieraj pojedyncze cele i eliminuj ich z dala od większości wrogów. Możliwe jednak, że twoi towarzysze zostaną obezwładnieni.
![]() | ![]() |
Wtedy uciekaj jak najszybciej do miejsca, w którym wyszedłeś na zewnątrz, a potem zawróć. Zostawienie wrogów w tyle da ci trochę czasu na przywrócenie przyjaciół do walki, zanim czynność ta zostanie przez któregoś z przeciwników przerwana. W końcu uda ci się pokonać wszystkich, w tym i trolla.
Karn Dum: Kontynuuj poszukiwania Agandura
![]() | ![]() |
Przeszukaj wielki dziedziniec - jest tu naprawdę dużo skrzynek i beczek. Następnie przebiegnij przez którąkolwiek bramę po prawej. Obie prowadzą do pomieszczenia z kolejną dźwignią, lecz tuż po wejściu z sufitu zlezie sporo więźniów. Pokonaj ich wszystkich.
![]() | ![]() |
Dopiero teraz poniszcz pozostałe beczki i skrzynki (te, które nie zostały zniszczone podczas walki) i przeszukaj dwie skrzynie. Następnie pociągnij świecącą się na żółto dźwignię, aby otworzyć drugą bramę na wielkim dziedzińcu. Wyjdź z pomieszczenia z dźwignią. Przez nowo otwartą bramę wbiegnie jeden troll, zaś naprzeciwko ciebie wespnie się drugi.
![]() | ![]() |
Do tego zostaniesz otoczony przez sporą liczbę więźniów, a na miejsce zabitych wciąż będą przychodzić nowi. Mimo wszystko to właśnie od pozbycia się większości z nich zacznij walkę. W ten sposób nikt nie będzie ci przeszkadzał podczas rozprawiania się z trollami.
![]() | ![]() |
Po uporaniu się z więźniami walka z trollami nie będzie już taka trudna. Unikaj ich ciosów i korzystaj ze specjalnych umiejętności, a kiedy padną, wybiegnij przez nowo otwartą bramę i skręć w prawo. Wbiegnij po schodach i znowu skręć w prawo. Gra dokona zapisu.
![]() | ![]() |
W oknach naprzeciwko pojawią się szamani barbarzyńców, do tego przybiegnie do ciebie jeden wojownik. Powystrzelaj szamanów (dobrze będzie się skryć w strefie ochronnej Andriel) i zabij wojownika, a potem biegnij do okien. Zanim wejdziesz po schodach po lewej, przeszukaj małą komnatę po prawej - są tam skrzynki, beczki i skrzynia do przeszukania.
![]() | ![]() |
Wbiegnij po schodach, skorzystaj ze świetlistych wrót (gra dokona zapisu) i przygotuj się do kolejnej walki. Ukryj się pod murem po prawej, aby szamani barbarzyńców nie mogli cię trafić. Po chwili zjawi się tu także ciężki wojownik barbarzyńców i szybki wojownik z dwiema broniami.
![]() | ![]() |
Powystrzelaj szamanów przed bramą po prawej i niszcz po drodze wszelkie beczki i skrzynki, jakie napotkasz. Dobiegnij do schodów na końcu muru. Po prawej pojawi się dwóch ciężkich wojowników barbarzyńców i jeden szaman. Pokonasz ich bez problemu. Wbiegnij po schodach na górną część muru.
![]() | ![]() |
Po lewej jest mała komnata ze skrzynkami i beczkami. Możesz ją przeszukać. Biegnij do świetlistych wrót i skorzystaj z nich. Obejrzyj animację, a potem przygotuj się na ostateczną konfrontację z Agandurem. Aby ją rozpocząć, użyj świetlistych wrót po lewej w korytarzu prowadzącym do wnętrza fortecy. Nie martw się o sekrety - na tym poziomie nie ma żadnego.
0
Komentarze czytelników
Ak1919 Junior
O co chodzi w wyzwaniach Lorien i Osgiliath, czy po przejściu ich są odblokowywane jakieś inne nowe ?
Czy one są tylko bo są?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.