Windchaser: Wybraniec (cz.1)
Aktualizacja:
Misja 4: Wybraniec
![]() | ![]() |
Ruszamy przed siebie - na początku pozbywając się małej grupki wilków. Kawałek dalej zobaczymy scenkę - dołączy dwóch rekrutów. Wcielamy ich do głównego oddziału.[1] Teraz trzeba oczyścić farmę. Canyxy skupione wokół zwłok zaatakuj pod przywództwem Caine'a . Wydają się trudne, ale pójdzie łatwo gdy uda się zabrać im połowę życia (tracą wtedy swój bonus do regeneracji).[2]
![]() | ![]() |
Przed Tobą kolejne dwa oddziały wilków. Pierwszy (A) zaatakuj z Sharą jako liderką. Walka będzie długa, ale powinno się udać. Znacznie łatwiej pójdzie z drugą grupą (B), o ile przywódcą będzie Ioan .[1] Przejmij budynek, przy którym czatowały canyxy. Dalej spotkasz grupę ludzi (lider - Caine ), ale nie będzie z nimi problemów (Shara może przerywać ich umiejętność ataku). Podążaj dalej na wschód. Na końcu musisz zmierzyć się z większą ilością bandytów (lider - Ioan ). Zaraz za nimi jest budynek do przejęcia.[2]
![]() | ![]() |
Przemierzając krainę na południe mijamy fort (można w nim podszkolić rekrutów) i w końcu podchodzimy pod miasto. Niestety jest ono zamknięte dla uzbrojonych grup. Przejmujemy więc budynek w okolicy szkół walki i podlatujemy statkiem.[1] W mieście znajduje się dwóch rekrutów oraz nowe zadanie - wykończyć pobliskich zbójów. Najpierw wracamy do północno-wschodniego krańca mapy i eskortujemy stamtąd pewną ekipę do miasta. Po drodze zaatakują nas dwie raczej słabe grupy.[2]
![]() | ![]() |
Gdy odstawisz ludzi bezpiecznie do miasta udaj się na wspomnianą ścieżkę na północ nad nim. Spotkasz tu dwie grupy blisko siebie - mała i dużą,. Pokonaj najpierw tę mniejszą, wycofaj się i odpocznij, a potem pozbądź się większej.[1] Teraz możesz zabić pierwszą grupę prowadzoną przez wrogiego Magistra. Potrzebne będzie stworzenie silnej drużyny pod dowództwem żołnierza chaosu (zmień nowicjuszy na tę dyscyplinę w forcie).[2]
![]() | ![]() |
Dalej znajduje się mała grupka koło ogniska - rozwalisz ją bez trudu. Problemem może być natomiast następny oddział wrogów z zadania (koło drugiego domku) - ma on w sumie ponad 4 tysiące życia. Da się go pokonać dysponując pełnym oddziałem wojowników koncentracji (lepszych od Nowicjuszy ) z Ioanem na czele - może być potrzebna butelka życia. Jeśli nie dajesz rady to przejdź do dalszej treści poradnika i wróć do tego miejsca później.[1] Udajemy się do południowego wyjścia z miasteczka - znajdziemy tam mnóstwo canyxów. Powoli eksterminujemy i przebijamy się przez grupy na południe.[2]
![]() | ![]() |
W końcu pojawi się pierwsze legowisko wilków - wybijamy patrole przed nim i atakujemy ochronę. Po jej ubiciu palimy jaskinie zwierząt (jeśli zaatakuje nas grupa z boku to najłatwiej uciec i ostrożnie podejść do celu trzymając się blisko skał).[1] Trzeba zająć się wilczkami w dolinie na zachód. Pierwsza i druga grupa (A i B) to pestka. Problemem może być obstawą (grupa C) kolejnego schronienia bestii - przyda się kilku wojów koncentracji . Z Ioanem na czele powinieneś sobie poradzić - pamiętaj żeby koniecznie kontrować atak wrogiego lidera. Używaj umiejętności koncentracji głównej drużyny tylko, gdy wróg zacznie wyprowadzać swoją (żółta poświata).[2] Zniszcz legowisko.
![]() | ![]() |
Od drugiego legowiska ruszamy na zachód - na skraju mapy, pomiędzy ruinami, jest budynek do przejęcia.[1] Stąd ruszamy kawałek na północ w stronę nieumarłych - Ioan skontaktuje się z pewną tajemniczą siłą.[2]
- Windchaser - poradnik do gry
- Windchaser: Poradnik do gry
- Windchaser: Kampania 1
- Windchaser: Początek podróży
- Windchaser: Wojna reformacyjna (cz.1)
- Windchaser: Wojna reformacyjna (cz.2)
- Windchaser: Odpowiedzialność (cz.1)
- Windchaser: Odpowiedzialność (cz.2)
- Windchaser: Wybraniec (cz.1)
- Windchaser: Wybraniec (cz.2)
- Windchaser: Pustynia Kor (cz.1)
- Windchaser: Pustynia Kor (cz.2)
- Windchaser: W nieznane
- Windchaser: Zwiastun nadziei
- Windchaser: Na końcu świata
- Windchaser: Koniec świata
- Windchaser: Kampania 1
- Windchaser: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.














