Windchaser: Początek podróży

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Misja 1 - Początek podróży

1 - Misja 1 - Początek podróży | Kampania 1 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry
Na początku misji bohater porozmawia z kilkoma wieśniakami - Misja 1 - Początek podróży | Kampania 1 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry

Na początku misji bohater porozmawia z kilkoma wieśniakami. Teraz wystarczy udać się przed siebie. Po dojściu do wieży należy aktywować ją prawym przyciskiem myszy .[1] Tę czynność będziemy powtarzać wielokrotnie, gdyż budynki tego typu zwiększają pole widzenia i zasięg dla naszego statku. W tym przypadku, po odsłonięciu terenu, zobaczymy wroga za mostkiem. Atakujemy go prawym przyciskiem myszki .[2]

2 - Misja 1 - Początek podróży | Kampania 1 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry
Ruszamy dalej na wschód lasem - Misja 1 - Początek podróży | Kampania 1 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry

Ruszamy dalej na wschód lasem. Koło drugiej wieży trzeba zmierzyć się z kolejnym wilkiem, a później aktywować budynek tak jak poprzednio.[1] Tym razem zobaczymy dwójkę ludzi walczących z jeszcze jednym zwierzęciem - trzeba im pomóc. Dołączamy do potyczki i sprawdzamy czy Ioan walczy w stylu koncentracji (niebieska kula). Gdy tylko poziom energii naładuje się, używamy umiejętności, klikając dwukrotnie na sylwetce bohatera .[2]

3 - Misja 1 - Początek podróży | Kampania 1 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry
Po zapoznaniu się z nowymi przyjaciółmi trzeba ruszać w drogę - Misja 1 - Początek podróży | Kampania 1 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry

Po zapoznaniu się z nowymi przyjaciółmi trzeba ruszać w drogę. Na polance nieopodal spotkamy wilki - jeden z nich cofnie się do grupy. Przed atakiem warto zmienić lidera drużyny na Sharę , gdyż wroga ekipa jest prowadzona przez mistrza dyscypliny.[1] Zabicie zwierząt nie powinno być problemem. Teraz śledzimy uciekającego wilka - pobiegnie on drogą w prawo, gdzie trzeba zmierzyć się z większą ilością bestii.[2]

4 - Misja 1 - Początek podróży | Kampania 1 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry
Na końcu tej ścieżki, pod skałami, znajdują się dwie jaskinie wilków - Misja 1 - Początek podróży | Kampania 1 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry

Na końcu tej ścieżki, pod skałami, znajdują się dwie jaskinie wilków. Zwierzęta cały czas będą z nich wybiegać, więc trzeba szybko je pokonać i zniszczyć legowiska (klikając na nie prawym klawiszem myszki ).[1] Teraz wracamy na polanę i kontynuujemy podróż drugą z możliwych dróg. Mijamy pola uprawne oraz świątynię po lewej (jeszcze zamkniętą) i rozmawiamy z szefem tutejszej wioski (oznaczonym charakterystycznym, żółtym wykrzyknikiem nad głową ).[2]

5 - Misja 1 - Początek podróży | Kampania 1 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry
Otrzymamy dostęp do świątyni - musimy do niej wrócić i przejąć nad nią kontrolę, podobnie jak wcześniej nad wieżami (trwa to kilka sekund) - Misja 1 - Początek podróży | Kampania 1 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry

Zostało jeszcze 56% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie

Windchaser

8 maja 2008

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl