Wiedźmin 3 Serca z kamienia: Żyli długo i szczęśliwie (Scenes From a Marriage)
Aktualizacja:
Żyli długo i szczęśliwie (Scenes From a Marriage)

W ramach zadania, po zakończeniu poprzedniego tj. Sezamie, otwórz się! (Open Sesame!) - część II zostaniesz wysłany natychmiast po zdaniu raportu Olgierdowi do opuszczonej posiadłości na wschodzie (M1,19). Po dotarciu na miejsce i zbadaniu wskazanych elementów wyposażenia w ogrodzie podejdź do drzwi frontowych. Zobaczysz tam stłuczoną lampę, a ślad od niej wiodący zaprowadzi cię na tyły domu gdzie zmierzysz się z bossem - Klucznikiem (Caretaker).

Kluczem do zwycięstwa jest wyłącznie miecz i wspomaganie eliksirami (np. Błyskawica (Thunderbolt)) oraz znak Quen. Inne znaki - poza Igni, lecz o wyjątkowo niskiej skuteczności - nie dają efektu. Granaty również można odłożyć do tego starcia na bok.
Strategia walki: po prostu unikaj ataków (możesz również parować, nie zalecane) aż przeciwnik wykona specjalny atak posyłając falę uderzeniową. Jego broń ugrzęźnie wtedy w ziemi, a ty masz czas na zadanie 4 ataków silnych, po czym musisz wykonać unik. Sporadycznie przeciwnik będzie szarżował, wykonaj wtedy unik i nie atakuj go, gdyż wyjątkowo szybko dochodzi po tym do siebie. Uważaj, gdyż każde otrzymane obrażenie regeneruje przeciwnika (nie, gdy masz aktywny znak Quen).

Gdy zadasz mu ok. 1/3 obrażeń oraz później po zabraniu ponad połowy zdrowia przyzwie on duchy zmarłych. Nie są one po niczyjej stronie, lecz przeciwnik zabijając je (jednym ciosem) regeneruje swoje zdrowie, dlatego musisz go uprzedzić (może być przydatna kusza) pomagając sobie mini-mapą, na której ujrzysz pojawiające się duchy. Boss w tym czasie nie będzie się tobą interesował, lecz nie masz również możliwości zaatakowania go, gdyż poskutkuje to natychmiastowym odepchnięciem.
Po skończonej walce i zakończeniu dialogu z psem i kotem, które podejdą do ciebie otrzymasz od nich klucz do domu. Warto również podnieść broń klucznika - Łopata Klucznika (The Caretaker Spade), która poza dużymi obrażeniami leczy cię ilością 10% zadanych obrażeń przeciwnikowi.

W budynku kieruj się na piętro. Tam po przejściu przez balkon zmierzysz się z Upiorem z obrazów (The Wraith of the Painting). Walka nie jest trudna - wspomagając się eliksirami leczącymi (ewentualnie jedzeniem) i znakiem Quen atakuj jak najszybciej zjawę. Będzie ona uzdrawiać się korzystając z obrazów - dostrzeżesz wtedy, że portret świeci na zielono, jak najszybciej zatrzymaj ten proces atakując ten element. Zjawa zawsze zdąży częściowo się zregenerować, dlatego tak ważne jest szybkie zakończenie walki, a jako że upiór nie atakuje zbyt często i silnie, dlatego warto skupić się jedynie na ofensywie.
Po walce kolejnym pomieszczeniem jest sypialnia, gdzie znajdziesz ciało Iris von Everec. Zbadaj je i wyjdź na zewnątrz, po czym idź w lewo na mur, by zlokalizować miejsce dla jej pochówku. Po wezwaniu ducha zostaniesz przeniesiony do namalowanego świata. W tym świecie twoim głównym zadaniem będzie uzupełnienie scen o brakujące elementy, znajdujące się w pobliżu. Za uzupełnienie wszystkich scen brakującymi elementami i ich odtworzenie otrzymasz osiągnięcie/trofeum Pełny obraz (Curator of Nightmares).
Zostało jeszcze 63% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- Wiedźmin 3: Serca z Kamienia - poradnik do gry
- Wiedźmin 3 Serca z Kamienia: Poradnik do gry
- Wiedźmin 3 Serca z kamienia: Zadania główne
- Wiedźmin 3 Serca z kamienia: Miłe złego początki (Evil's Soft First Touches)
- Wiedźmin 3 Serca z kamienia: Hulaj dusza! (Dead Man's Party)
- Wiedźmin 3 Serca z kamienia: W księżycową jasną noc (A Midnight Clear)
- Wiedźmin 3 Serca z kamienia: Sezamie, otwórz się! (Open Sesame!) - część I
- Wiedźmin 3 Serca z kamienia: Sezamie, otwórz się Wiedźmińskie przyprawy (Open Sesame! - Witcher Seasonings) - główne zadanie
- Wiedźmin 3 Serca z kamienia: Sezamie, otwórz się Kasiarz (Open Sesame! - The Safecracker) - główne zadanie
- Wiedźmin 3 Serca z kamienia: Sezamie, otwórz się Włamywacz (Open Sesame! - Breaking and Entering)
- Wiedźmin 3 Serca z kamienia: Sezamie, otwórz się! (Open Sesame!) - część II
- Wiedźmin 3 Serca z kamienia: Żyli długo i szczęśliwie (Scenes From a Marriage)
- Wiedźmin 3 Serca z kamienia: Kto sieje wiatr... (Whatsoever a Man Soweth...)
- Wiedźmin 3 Serca z kamienia: Zakończenia
- Wiedźmin 3 Serca z kamienia: Zadania główne
- Wiedźmin 3 Serca z Kamienia: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Dawid AB miecz można zdobyć podczas finałowej misji, tuż za widmem lezego, na skale
Panowie przypadkiem natrafiłem na materiał i po przeczytaniu stwierdzam że nie, miecz od odina nie jest najmocniejszy w grze bo jest lepszy miecz Geralda z rivi który otrzymałem po zwyciezeniu turnieju w dodatku krew i wino w toussaint, ma ten 3 miejsca na kamienie runiczne i jest o +22 magiczny, jedyne co ma IRis to że robi się czerwony i można użyć potężnej mocy ale żywotność wtedy zabiera
ja spotkałem cały miecz w finałowym pojedynku z O'Dimmem
Mam problem, bo w skarbcu borsodich nie wziąłem schematu na jadowity stalowy miecz cechu żmii. Czy da się wrócić tam po ten schemat?
Witam
Czy można jakoś inaczej zdobyć pancerz cechu żmiji?
Bzdura. Karafka bez dna jest uzyteczna. Nie mozna jej uzywac w trakcie walki czy do regeneracji zycia, ale jest to darmowy skladnik alchemiczny.
Proszę o pomoc, mam problem z dodatkiem, sezamie otwórz się. Kiedy zrobiłem zleciłem zrobienie mikstury u kucharza wracam aby przygotować się do skoku i wtedy u zielarza właz od piwnicy jest zamknięty. Rozbiłem update gog nic nie pomaga, pomoże ktoś ??
Siemanko, Mam problem z trofeum "kiedy wrogów kupa...". więc prowokuje wszystkich 6 po czym ich zabijam i nie wpada mi trójka :/ Wiecie co może być na rzeczy?. Gram na platformie Ps4 Pozdrawiam
"Możesz pozostać bierny (2 opcje dialogowe) i po prostu "dogadać się" i przejść do poboru wypłaty za zlecenie lub zechcieć uwolnić skazanego (1 opcja dialogowa)" - BŁĄD: opcja 1 i 3 to bycie biernym, opcja 2 to walka!
W ogóle ten dodatek jest mega zbugowany.
Siemka
Dopadł mnie dosyć istotny błąd w grze i nie wiem jak sie go pozbyć otóż postać nie reaguje na interakcje przy schodzeniu i wychodzeniu po drabinie i nie jest to kwestia zatrucia eliksirami ... nie wiem co jest grane proszę o pomoc
Moi drodzy ja natomiast mam problem, który polega na tym,że chce zrobić zadanie poboczne z tym zaklinaniem. I trzeba min. Przynieść kilof. Idę po ten kilof do stodoły a on nie świeci mi sie na czerwono. Jakieś sugestie ?P.S. grę i własny zapis wczytywałem kilka razy.
Moi drodzy ja natomiast mam problem, który polega na tym,że chce zrobić zadanie poboczne z tym zaklinaniem. I trzeba min. Przynieść kilof. Idę po ten kilof do stodoły a on nie świeci mi sie na czerwono. Jakieś sugestie ?
Poprawcie opis zadania dodatkowego "kolekcjoner", samo kupno obrazu nie wystarczy aby aktywować zadanie, trzeba najpierw dokładnie wskazać obraz podczas rozmowy z Yaromirem na aukcji w domu Borsodych, dopiero wtedy aktywuje się misja, bez tego zostaniemy z obrazem którego nie będziemy mogli sprzedać
Antonio13 - to musi być Hattori :) on jest arcymistrzem od broni, a Jonna z Kasztelu Wrońce arcymistrzynią od zbroi. Co do wcześniejszego pytania: dla konia musisz mieć jeszcze siodło ofirskie, które wygrasz biorąc udział w wyścigu z tym ofirskim handlarzem.
Nie ten co u niego bylem to nie Hattori poszukam go ,moze zadziala
XYU Hattori jest za cieńki , ja byłem tam na bazie u Barona (nie pamietam nazwy lokacji) u tej laski ona ma arcymistrzowski poziom jest chyba najlepsza i też jest napisane, że nieodpowiedni rzemieślnik. To ja już nie wiem.
Co trzeba mieć do trofeum szable(brakuje mi) klapy do konia, juki do konia, buty ,spodnie i zbroja.
Czy to wszystko?
Antonio13 -> szablę musisz zrobić u jakiegoś miecznika, choć nie wiem przypadkiem, czy nie u mistrzowskiego - Hatoriego w Novigradzie. Ewentualnie jeśli masz dużo koron, możesz zakupić najlepsze narzędzia u runotwórcy, a wtedy może on tworzyć wszystkie przedmioty z dowolnego schematu :)
Cześć nie moge zdobyc trofeum nowa moda, wiec tak kupilem wszystkie ofirskie przedmioty od tego kupca. Do konia wszystko+ofirski pancerz, spodnie i buty oraz rekawice tez mam. Questa ukończyłem.
Kupilem tez szable od niego, jednak nie moge jej stworzyc mam schemat ,a u kupca jest napisane nieodpowiedni rzemieślnik. Mam nadzieję, że ktoś mi pomoże. Chyba brakuje mi tylko stworzyć tą szablę.
Ktoś poradzi co zrobić z tymi niewidzialnymi krasnoludami koło tego gwinta(hulaj dusza!) jak sprawdzałem modele postaci tam są ale są niewidzialne i nie ma interakcji
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
