Valorant: Cypher (Strażnik), postać, umiejętności
Aktualizacja:
W tym rozdziale poradnika do gry Valorant znajdziesz opis umiejętności postaci Cypher oraz porady, które mogą przydać się w trakcie rozgrywki.
Cypher to typowy szpieg, który w trakcie rozgrywki korzysta w wielu elektronicznych gadżetów, które mogą zdradzić pozycję wroga. Pierwszą umiejętnością Cypher jest Potykacz - pułapka, która po aktywacji oznacza przeciwnika na mapie. Drugą umiejętnością tej postaci jest Cyberklatka - zasłona cybernetyczna ograniczająca widoczność postaci. Trzecią z kolei umiejętnością Cypher jest Kamera Szpiegowska - kamera szpiegowska. Umiejętnością specjalną (Ultimate) Cypher jest Kradzież Neuronów - dość nowatorska technika na oznaczenie na mini mapie pozostałych przy życiu przeciwników.

Cypher to kolejna postać wspomagająca, która nie dysponuje żadnymi umiejętnościami wyrządzającymi bezpośrednie obrażenia. Grając tą postacią należy skupić się na wykrywaniu przeciwników, śledzeniu ich ruchów i oznaczaniu ich na mapie. Posiadając informacje o aktualnej pozycji przeciwnika Twoja drużyna może przeprowadzić znacznie bardziej skuteczny atak.
- Potykacz (Trapwire)
- Cyberklatka (Cyber Cage)
- Kamera szpiegowska (Spycam)
- Kradzież Neuronów (Neural Theft) - Ultimate
Potykacz (Trapwire)
Potykacz to umiejętność, którą można rozciągnąć pomiędzy dwoma punktami, jak np. przejście do tunelu, pomiędzy ścianami w korytarzu. Przeciwnik, który przejdzie przez niewidzialną wiązkę laserową zostanie natychmiast spowolniony i wykryty, a jego pozycja zostanie na krótką chwilę zaznaczona na mapie.

Ważne! Trapwire nie może zostać normalnie zauważone przez przeciwnika. Jedynym sposobem na wykrycie tego szpiegowskiego urządzenia jest powolne przemieszczanie się po mapie - wtedy Twoja postać będzie w stanie wykryć urządzenie przytwierdzone do ściany i będziesz mógł je zlikwidować pojedynczym strzałem z broni. Warto także zaznaczyć fakt, że Potykacz może zostać zebrany przez Cypher i rozstawiony w innym miejscu.
Cyberklatka (Cyber Cage)
Cypher wyrzuca przed siebie kolejny elektroniczny gadżet, który przytwierdza się do podłoża. Po aktywacji urządzania, Cypher tworzy cybernetyczną zasłonę, która ogranicza widoczność wszystkich postaci. Warto pamiętać, że Cyberklatkę można odbić od ściany, aby urządzenie poszybowało w pożądanym kierunku.

Jeśli przeciwnik wejdzie w obszar objęty umiejętnością Cyberklatki jego pozycja zostanie zdradzona prze głośny charakterystyczny dźwięk. Dzięki temu będziesz mógł szybko zorientować się, z której strony nadciągają przeciwnicy.
{ramkaczerwona}Cyberklatka Cypher posiadała wcześniej dodatkowy efekt spowolnienia jednak usunięto go już w trakcie trwania zamkniętej bety gry.{/ramkaczerwona}.
Kamera szpiegowska (Spycam)
Kamera Szpiegowska to jedna z najbardziej przydatnych umiejętności z asortymentu Cypher. Po aktywacji możesz w dowolnym miejscu na ścianie rozstawić kamerę szpiegowską, która jest niewidoczna dla przeciwników. Po rozmieszczeniu kamery możesz ją aktywować i przełączyć się na widok z kamery, w celu obserwacji otoczenia.

Ważne! W trakcie monitorowania otoczenia za pomocą kamery możesz wystrzelić w przeciwnika marker, który oznaczy jego pozycję na mapie. Przeciwnik, gdy zorientuje się, że jest namierzany, może wyciągnąć marker, żeby przerwać połączenie. Warto także zaznaczyć fakt, że kamera wskazuje pozycję, w której znajdował się przeciwnik w momencie wykrycia więc jego aktualna pozycja może być inna.

Co więcej, w momencie, gdy przejmujesz kontrolę nad kamerą szpiegowską, staje się ona wykrywalna i może zostać zestrzelona. Gdy ponownie przełączyć się na widok z perspektywy postaci, kamera zostanie ukryta po krótkiej chwili.
Kradzież Neuronów (Neural Theft) - Ultimate
Kradzież Neuronów to unikatowa umiejętność, która może zostać użyta na poległym przeciwniku. W momencie aktywacji, Kradzień Neuronów natychmiast ujawnia pozycję wszystkich pozostałych przy życiu przeciwników i oznacza ich awatary na mini mapie.

Ważne! Podobnie jak w przypadku Kamery Szpiegowskiej, po aktywacji Kradzieży Neuronów na mapie zostanie oznaczona ostatnia znana pozycja przeciwnika. Jeśli przeciwnik pozostaje w ciągłym ruchu, musisz brać na to poprawkę.
0
- Valorant - poradnik do gry
- Valorant: Poradnik do gry
- Valorant: Postaci
- Valorant: Dostępne postaci, archetypy, umiejętności
- Valorant: Brimstone (Kontroler), postać, umiejętności
- Valorant: Omen (Kontroler), postać, umiejętności
- Valorant: Viper (Kontroler), postać, umiejętności
- Valorant: Jett (Szturmowiec), postać, umiejętności
- Valorant: Phoenix (Szturmowiec), postać, umiejętności
- Valorant: Raze (Szturmowiec), postać, umiejętności
- Valorant: Reyna (Szturmowiec), postać, umiejętności
- Valorant: Sage (Strażnik), postać, umiejętności
- Valorant: Cypher (Strażnik), postać, umiejętności
- Valorant: Killjoy (Strażnik), postać, umiejętności
- Valorant: Sova (Inicjator), postać, umiejętności
- Valorant: Breach (Inicjator), postać, umiejętności
- Valorant: Postaci
- Valorant: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
FrostyKaCo Junior
Przepraszam bardzo, albo każdy kto wszedł do valoranta jest aimgodem i ma milion Hz monitora albo strzelają w biegu tak jak ja to widze na monitorze o zawsze w głowe, większość a nie chce mi sie wierzyć, że każdy na świecie jest taki dobry żeby dawać instaheady, chyba że w tej grze po prostu nie trzeba mieć skilla w aimie i to jest randomowe, takie moje odczucia odnośnie gry, dziękuje.
bmwbmw2 Generał
Patryk913 Junior
Mam pytanie czy można jakoś ustawić by celownik nie znikał po strzale z karabinu snajperskiego.
Kacpi666 Junior
Ludzie mam problem pomóżcie. Otóż jak włącze valoranta to pisze mi "Twoja gra wymaga ponownego uruchomienia systemu.Uruchom komputer ponownie.
Jeśli ten błąd będzie się powtarzał, skontaktuj się ze Wsparciem Gracza. I już wielokrotnie restartowałem komputer ale nadal nie działało pomóż proszę.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
