Poziom 8 - The Letter | Opis przejścia Unravel
Aktualizacja:
Poziom 8 - The Letter
Pola pełne wron

Początek jest prosty, wystarczy iść w lewo i trochę poskakać. Warto zwrócić uwagę, że za rozbijanie lodu, który znajduje się na zbiornikach wodnych nagradzane jest osiągnieciem: Obsessive (musisz jednak rozbić wszystkie w jednym podejściu, aż do skrzynki pocztowej). Problem może pojawić się dopiero, gdy napotkasz wrony. Musisz się chować za obiektami, gdy tylko ujrzysz nadlatującego ptaka. Pod koniec drogi, gdy będziesz już widział kłębek, możesz spróbować użyć lassa, by szybko uciec przed ptakiem, który będzie już blisko. Dalsza zabawa zaczyna się w szopie...
Szopa

Musisz utworzyć duży most do góry: raz w prawo, dwa razy w lewo i raz w prawo do lewej lampy. Wypchaj tam karton, który znajdziesz na początku etapu. Wyskoczysz z niego na deskę nad lampami - przejdź w prawo i pociągnij za rączkę młotek. Teraz utwórz z deską i młotkiem kolejny most i przepchaj tam skrzynkę, by wziąć guzik.
By wydostać się z pomieszczenia musisz użyć okna po prawej stronie. Możesz zwalić tam karton i przesunąć go pod okno lub rozhuśtać się na młotku.

W kolejnym pomieszczeniu możesz odnaleźć dwa sekrety. Najpierw idź w prawo po naczepie wozu i z pomocą zwisających lamp wyskocz do góry w lewo, do kolejnego kłębka koło siana. Teraz idź maksymalnie w prawo, gdzie znajdziesz zawieszony hak - przepchaj go całkiem w lewo, gdzie utworzysz trampolinę z lampą i będziesz w stanie wyskoczyć wyżej. Guzik znajduje się w prawym rogu. Stąd też możesz wydostać się z szopy opuszczając się na ziemię.

Z najwyższej lampy na wysokości haka rozbujaj się w lewo i przejdź za krawędź ekranu. Znajdziesz tam zielony pojemnik z farbą - zwal go na sam dół i przepchaj do prawego rogu. Tam znajdziesz kolejny - trzeci już - guzik, do którego musisz doskoczyć z owej puszki.

Druga droga, by wydostać się z pomieszczenia (poza tą koło pierwszego guzika), to rozpędzenie haka na piętrze koło siana w prawo, aby wyważył drzwi. Później musisz opuścić się na grunt. Uważaj na to, ile i jakich pętli narobiłeś wcześniej w szopie - jeśli zabraknie ci nici będziesz musiał się wrócić.
Studnia i drugi atak wron

Po chwili zobaczysz studnię. Otwórz właz z obu stron i najpierw opuść się w dół, by zebrać guzik. Później zrób trampolinę i wyskocz na rączkę, aby wyciągnąć z dołu wiadro. Obróć wiadro , by móc przejść przez pole pełne wron. W wiaderku jesteś całkowicie bezpieczny.

Za polem znajduje się jeszcze jeden sekret. Aby go zebrać: zalicz punkt kontrolny przed zamarzniętą kałużą, rozbij lód na wodzie i wyciągnij z niej pal, na którym zrobisz trampolinę. Wyskocz do góry i rozhuśtaj się, by zebrać guzik. Nie zaliczaj punktu kontrolnego po prawej stornie przed zebraniem guzika.

Zaś by przejść nad stogiem siana leżącym na wozie kawałek dalej, utwórz dwie trampoliny i wyciągnij koło spod wozu. Po nim będziesz mógł przejść nad przeszkodą. Po uwolnieniu ptaka z klatki, poprzez pociągnięcie pętli, ukończysz poziom, zdobywając zarazem osiągnięcie Reach out.
0
- Unravel - poradnik do gry
- Unravel - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Dom | Opis przejścia Unravel
- Poziom 1 - Thistle and Weeds | Opis przejścia Unravel
- Poziom 2 - The Sea | Opis przejścia Unravel
- Poziom 3 - Berry Mire | Opis przejścia Unravel
- Poziom 4 - Mountain Trek | Opis przejścia Unravel
- Poziom 5 - Off the Rails | Opis przejścia Unravel
- Poziom 6 - Down in a Hole | Opis przejścia Unravel
- Poziom 7 - How Much is Enough | Opis przejścia Unravel
- Poziom 8 - The Letter | Opis przejścia Unravel
- Poziom 9 - Winter Sun | Opis przejścia Unravel
- Poziom 10 - Rust | Opis przejścia Unravel
- Poziom 11 - Last Leaf | Opis przejścia Unravel
- Opis przejścia
- Unravel - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.