Poziom 4 - Mountain Trek | Opis przejścia Unravel

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Poziom 4 - Mountain Trek

Las przed jaskinią

Pociągnij kamień spod gałęzi, aby ją obniżyć - Poziom 4 - Mountain Trek | Opis przejścia Unravel - Unravel - poradnik do gry
Pociągnij kamień spod gałęzi, aby ją obniżyć

W początkowym etapie nie czekają cię żadne trudności, może jedynie wyciągnięcie kamienia spod gałęzi, by ją opuścić. Niebawem dotrzesz do wejścia do jaskini zablokowanego przez gałąź - pociągnij ją.

Jeden z guzików odnajdziesz w dziurze, pomiędzy skałami - Poziom 4 - Mountain Trek | Opis przejścia Unravel - Unravel - poradnik do gry
Jeden z guzików odnajdziesz w dziurze, pomiędzy skałami

Wewnątrz jaskini przy pierwszej rozpadlinie opuść się nieco w dół - dostrzeżesz tam pierwszy guzik. Aby przeskoczyć kolejną dziurę z wodą zawiąż linkę na skale po prawej stronie i rozhuśtaj się po opuszczeniu w dół.

Podziemia i gryzoń

Niezidentyfikowany gryzoń nie podejdzie do światła - Poziom 4 - Mountain Trek | Opis przejścia Unravel - Unravel - poradnik do gry
Niezidentyfikowany gryzoń nie podejdzie do światła

Po chwili spotkasz podziemnego zwierza. Ucieknij przed nim, a zniszczy on grzyba, pod którym znajduje się pętla. Zbuduj tu trampolinę. Po wyskoczeniu do góry uczep się korzeni rękoma.

Kolejny guzik, łatwo zapamiętać miejsce, dzięki budce dla ptaków - Poziom 4 - Mountain Trek | Opis przejścia Unravel - Unravel - poradnik do gry
Kolejny guzik, łatwo zapamiętać miejsce, dzięki budce dla ptaków

Po wydostaniu się wyżej i zebraniu kolejnego kłębka nici, zawiąż drugi koniec na gałęzi po prawej. Gdy wyskoczysz do góry zrób kolejną trampolinę, gdyż u góry znajduje się guzik, który możesz zebrać.

Odstrasz gryzonia oparami z trujących grzybów - Poziom 4 - Mountain Trek | Opis przejścia Unravel - Unravel - poradnik do gry
Odstrasz gryzonia oparami z trujących grzybów

Opuszczając się na prawą stronę pagórka odskocz nieco od ściany - w przeciwnym razie dopadnie cię gryzoń. Obok niego znajdują się grzyby z trującym gazem - odstrasz zwierzaka chodząc po nich, aż będziesz mógł dosięgnąć kawałka drewna przy "potworze". Przeciągnij go na prawą stronę do zbiornika wodnego. Następnie zaczep się lassem ryby, która przeciągnie cię przez wodę na drugi brzeg.

Labirynt w drugiej grocie

Stalowa puszka musi zostać umieszczona w tunelu, inaczej nie przejdziesz dalej - Poziom 4 - Mountain Trek | Opis przejścia Unravel - Unravel - poradnik do gry
Stalowa puszka musi zostać umieszczona w tunelu, inaczej nie przejdziesz dalej

Wyskocz na trampolinie do góry, gdzie znajduje się metalowa puszka i po utworzonej trampolinie przepchnij ją do jaskini i połóż na prawej krawędzi belki - będziesz wtedy w stanie zebrać guzik, który się pod nią (belką) znajduje. Później przepchnij puszkę na lewą stronę, by wyskoczyć na skałę. Za chwilę znów pojawi się "kreto-szczur", przed którym musisz uciec do końca korytarza.

Znajdziesz się w grocie - Poziom 4 - Mountain Trek | Opis przejścia Unravel - Unravel - poradnik do gry

Znajdziesz się w grocie. Leży tu jeden z guzików, a sama zagadka nie jest trudna. Najpierw idź na prawą stronę, odblokuj kamień przechylając gałąź oraz zrzuć na dół wiaderko i przepchaj je maksymalnie w lewo. Kamień na dole popchnij w lewo, gdzie będziesz musiał wtoczyć go po trampolinie. Najpierw umieść kamień w rogu, zawiąż pętlę u góry, późnij na dole - chodzi o to, by móc pchać głaz, a nie go ciągnąć (wtedy nie dasz rady).

Po zebraniu guzika po lewej stronie labiryntu (za którego zebranie otrzymasz osiągnięcie Get a Clew) wyskakując z kamienia, odwiąż wszystkie pętle i wróć do punktu początkowego, skąd przyszedłeś. Podciągnij się na pętli nad głową i wskocz po wiadrze do góry.

Prosty mechanizm naciągania gałęzi - Poziom 4 - Mountain Trek | Opis przejścia Unravel - Unravel - poradnik do gry
Prosty mechanizm naciągania gałęzi

Po chwili czeka cię kolejna prosta czynność do wykonania. Zepchnij w dół metalowy walec i popchnij go do krawędzi skały, po czym zawiąż pętlę. Drugi koniec zawiąż na gałęzi drzewka i popchnij walec do wody. Niedługo później zobaczysz na drzewie niebieski worek. Nie możesz nim sterować tak, jak latawcem, jednak lekko staraj się trzymać klawisz kierunku w prawo, gdyż może nie dolecieć do brzegu i utopisz się w wodzie.

Jeśli spadniesz ze skrzynki, będziesz musiał uciekać przed belkami - przed wodą znajduje się pętla, na której się schronisz - Poziom 4 - Mountain Trek | Opis przejścia Unravel - Unravel - poradnik do gry
Jeśli spadniesz ze skrzynki, będziesz musiał uciekać przed belkami - przed wodą znajduje się pętla, na której się schronisz

Ostatni etap to skrzynka z drzewem. Opuść się lekko na linie i użyj lassa na pętli drzwiczek po czym podciągnij się do góry. Jeśli będziesz na dole, drewienka zmiażdżą cię. Pozostaje ci czekać cierpliwie na górze, aż wszystkie kawałki wylecą, a będziesz w stanie swobodnie zebrać guzik. Po przejściu przez most utworzony z klocków drewna, zakończysz etap. Ukończenie etapu nagradzane jest osiągnięciem: Walkabout.

Podobało się?

0

Unravel

9 lutego 2016

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Zręcznościowe

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl