Poziom 7 - How Much is Enough | Opis przejścia Unravel

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Poziom 7 - How Much is Enough

Wędrówka przez skały

Jedna z trudniejszych zręcznościowo do zebrania znajdziek - Poziom 7 - How Much is Enough | Opis przejścia Unravel - Unravel - poradnik do gry
Jedna z trudniejszych zręcznościowo do zebrania znajdziek

W kolejnym poziomie będziesz musiał omijać dużo zbiorników z kwasem poprzez huśtanie się na wysokości. Zaraz po zebraniu pierwszego kłębka na skale możesz znaleźć pierwszy guzik. W tym celu opuść się w dół za punktem kontrolnym i przejdź pod skałą w lewo uczepiając się haków. By to zrobić, na każdej pętli wiąż sznurek i przesuwaj się między nimi trzymając jednocześnie przycisk od zarzuconego lassa oraz klawisz podciągania się na linie.

Wybij się w górny lewy róg, by wejść do dziury z sekretem - Poziom 7 - How Much is Enough | Opis przejścia Unravel - Unravel - poradnik do gry
Wybij się w górny lewy róg, by wejść do dziury z sekretem

Po pokonaniu drugiego basenu ściągnij ostrożnie kamień, by móc wyskoczyć na skałę. Następnie rozhuśtaj się na pętli nad głową w lewo - znajdziesz tam drugi guzik. Ewentualnie zostaniesz tak od razu wyrzucony i możesz nawet nie zauważyć, kiedy zbierzesz sekret.

Biuro i karaluchy

Operuj światłem, by odstraszyć szkodniki - Poziom 7 - How Much is Enough | Opis przejścia Unravel - Unravel - poradnik do gry
Operuj światłem, by odstraszyć szkodniki

Znajdziesz się w domku po krótkiej drodze w prawo, gdzie czają się karaluchy - chwila przebywania z nimi i zostaniesz zjedzony. Najpierw naciśnij włącznik prądu pod biurkiem - światło odstrasza insekty. Lampkę możesz kontrolować przez zaczepienie się o nią i przesuwanie wysięgnika.

Zablokuj klapę o mechanizm na półce - Poziom 7 - How Much is Enough | Opis przejścia Unravel - Unravel - poradnik do gry
Zablokuj klapę o mechanizm na półce

Następnie pchaj krzesło i zwal na ziemię drugą lampkę, a niebawem dojdziesz do końca pomieszczenia. Klapę otworzysz zawiązując o nią jeden koniec sznurka, a drugi o urządzenie na szafce, które możesz nieco popchnąć.

Wyskocz ponad antenę, by zebrać guzik - Poziom 7 - How Much is Enough | Opis przejścia Unravel - Unravel - poradnik do gry
Wyskocz ponad antenę, by zebrać guzik

Po wyjściu z budynku, najpierw podskocz i rozbujaj się na antenę po lewej, by zdobyć zapas sznurka. Uważaj na drut pod napięciem, gdy uderzają pioruny - wystarczy szybko podskoczyć, gdy usłyszysz huk piorunu. Następnie zawiąż linę o słup i wybij się nad antenę - po lewej stronie na dachu znajdziesz trzeci już guzik.

Zrzuć lampę, by później po niej uniknąć pieca - Poziom 7 - How Much is Enough | Opis przejścia Unravel - Unravel - poradnik do gry
Zrzuć lampę, by później po niej uniknąć pieca

Na ostatnim słupie wyskocz na wagonik. Na końcu jego drogi trafisz na taśmę, która prowadzi wprost do pieca - wyskocz na blachę, zabierz kłębek i zrzuć lampę, po której wyskoczysz unikając pieca - uważaj jednak, by nie zaplątać sznurka wokół obudowy - zabraknie ci go wtedy, by dotrzeć do kolejnego punktu kontrolnego.

Maszynownia

Idź do góry, by kontynuować, idź w lewo, aby zebrać sekret - Poziom 7 - How Much is Enough | Opis przejścia Unravel - Unravel - poradnik do gry
Idź do góry, by kontynuować, idź w lewo, aby zebrać sekret

Znajdziesz się w maszynowni. Dużo rzeczy będzie cię tutaj chciało zabić. Musisz dotrzeć aż do mechanizmu sprężynowego, który wyrzuci cię do góry. Wcześniej jednak przejedź jeszcze na lince kawałek dalej - dostrzeżesz tam kolejny guzik. Po czym kieruj się w prawo. Zebranie tego guzika nagradzane jest osiągnięciem: Undaunted.

Prosta manipulacja mechanizmem i odblokujesz drogę do góry - Poziom 7 - How Much is Enough | Opis przejścia Unravel - Unravel - poradnik do gry
Prosta manipulacja mechanizmem i odblokujesz drogę do góry

Na końcu drogi w prawo opuść się niżej i przyciągnij do siebie poruszający się żółty mechanizm (maksymalnie). Później przesuń u góry żółtą metalową rączkę w prawo, a wtedy wysuną się dwie pętle, na których zmontujesz trampolinę.

Biuro w maszynowni

Jeden z guzików znajdziesz w drugiej szufladzie - Poziom 7 - How Much is Enough | Opis przejścia Unravel - Unravel - poradnik do gry
Jeden z guzików znajdziesz w drugiej szufladzie

Gdy wejdziesz w mały korytarz na górze zaprowadzi cię on do biura. Nie dotykaj lampy - porazi cię prądem. Najpierw wysuń pociągając rękoma szufladę pierwszą, potem drugą. Znajdziesz w niej ostatni guzik.

Wyjmij dziwny wiatraczek z gniazdka i przejdź przez otwór - Poziom 7 - How Much is Enough | Opis przejścia Unravel - Unravel - poradnik do gry
Wyjmij dziwny wiatraczek z gniazdka i przejdź przez otwór

Teraz wysuń ostatnią szufladę, a potem urządzenie w ścianie i wejdź w powstały otwór. Tam na skrzynce z bezpiecznikiem zrób supeł i przeskocz przez rurę powyżej i opuść się w dół - masz teraz dostęp do bezpiecznika, który musisz wyłączyć ciągnąć go w dół. Teraz w biurze światło już się nie świeci - zejście na podłogę spowoduje, że zostaniesz zjedzony przez karaluchy. Zawieszony na lampie przeskocz na biurko po prawej. Ukończenie poziomu powoduje przyznanie trofeum: Shut Down.

Podobało się?

0

Unravel

9 lutego 2016

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Zręcznościowe

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl