Two Point Campus: Kursy i Punkty kursów
Wasza uczelnia może zaoferować liczne kursy, które przyciągnął rzesze głodnych wiedzy studentów. Na tej stronie poradnika do gry Two Point Campus opisujemy rodzaje kierunków oraz podpowiadamy, w jaki sposób zdobyć Punkty kursów (Course Points).
Aktualizacja:
Punkty kursów (Course Points) są niezbędne do wprowadzania nowych kierunków na uczelni. Z niniejszej strony dowiecie się, jak je zdobyć oraz poznacie rodzaje kursów, jakie może zaoferować Wasz uniwersytet.
Jak zdobyć punkty kursów?
Punkty kursów (Course Points) są bezpośrednio powiązane z poziomem Waszego kampusu. Za każdym razem, gdy rośnie ów poziom, otrzymacie 10 punktów, które możecie wydać na ulepszenie już prowadzonych kierunków na uczelni, jak i zaoferowanie zupełnie nowych.
Metody na zwiększenie poziomu kampusu znajdziecie na stronie Poziom kampusu - jak zwiększyć?
Wydawanie punktów kursów

Punkty kursów możecie wydać na ekranie Zarządzania kursami (Manage Courses), jednak tylko przed rozpoczęciem nowego roku akademickiego.

Aby ulepszyć już prowadzony kurs, należy wybrać ikonę z symbolem plusa w sekcji wybranego kierunku. Gra poinformuje Was, o ile więcej studentów zostanie przyjętych w nowym roku oraz ilu nowych specjalistów trzeba będzie zatrudnić.

By otworzyć nowy kierunek, kliknijcie Dodaj nowy kurs (Add New Course) i wybierzcie z listy pozycję, która Was interesuje. Następnie potwierdźcie operację i przystąpcie do dostosowania kampusu do zapewnienia odpowiedniej nauki studentom.
Większa liczba studentów będzie wymagała znacznej rozbudowy wyspecjalizowanych sal do nauki i zatrudnienia nauczycieli, co może okazać się bardzo kosztowne. Warto zachować balans między rozwojem istniejących kierunków, a otwieraniem nowych.
Lista dostępnych kursów

Wasze uczelnia może zaoferować w sumie 17 różnych kursów. Każdy z nich wymaga wyspecjalizowanych pomieszczeń, obiektów oraz nauczycieli, aby móc w ogóle prowadzić zajęcia. Poniżej prezentujemy listę kierunków, koszt ich odblokowania oraz czas trwania studiów.
W Two Point Campus dostępne są następujące kursy:
- Scjentografia (Scientography) - 30 punktów kursów, 3 lata
- Robotyka (Robotics) - 30 punktów kursów, 3 lata
- Kreatywna księgowość (Money Wangling) - 20 punktów kursów, 2 lata
- Muzykalność (Musicality) - 30 punktów kursów, 3 lata
- Szkoła myśli (School of Thought) - 40 punktów kursów, 4 lata
- Wirtualna normalność (Virtual Normality) - 30 punktów kursów, 3 lata
- Mroczne sztuczki (Dark Art) - 20 punktów kursów, 2 lata
- Studia kontrkulturowe (Countercultural Studies) - 20 punktów kursów, 2 lata
- Gastronomia (Gastronomy) - 30 punktów kursów, 3 lata
- Wiedza użyteczna (General Knowledge) - 10 punktów kursów, 1 rok
- Czarodziejstwo (Wizardry) - 30 punktów kursów, 3 lata
- Archeologia (Archeology) - 30 punktów kursów, 3 lata
- Małpi biznes (Funny Business) - 20 punktów kursów, 2 lata
- Szkoła rycerska (Knight School) - 30 punktów kursów, 3 lata
- Ćwiczenia akademickie (Academic Exercise) - 30 punktów kursów, 3 lata
- Szkoła dla szpiegów (Spy School) - 30 punktów kursów, 3 lata
- Historia Internetu (Internet History) - 30 punktów kursów, 3 lata
0
- Two Point Campus - poradnik do gry
- Two Point Campus: Poradnik do gry
- Two Point Campus: Podstawy
- Two Point Campus: Porady na start
- Two Point Campus: Interfejs
- Two Point Campus: Budowanie pomieszczeń
- Two Point Campus: Pracownicy i zatrudnienie
- Two Point Campus: Wydarzenia i plan zajęć
- Two Point Campus: Studenci i zadowolenie
- Two Point Campus: Badania i ulepszenia
- Two Point Campus: Kursy i Punkty kursów
- Two Point Campus: Podstawy
- Two Point Campus: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
kapciu Generał

Jak powiększyć budynek kampusu?
Tzn. czasami sie to udaje bez problemu a czasami nie. Od czego to zależy?
Obok przykład, jedno skrzydło można a drugiego już nie?
---------------------------------------
Ok nieważne. Już wykombinowałem.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.