Two Point Campus: Badania i ulepszenia
W trakcie zabawy będziecie mogli przeprowadzać różne badania, dzięki którym opracujecie rozmaite ulepszenia do Waszego kampusu. Na tej stronie poradnika do gry Two Point Campus podpowiadamy, jak ukończyć badania i zainstalować ulepszenia do pomieszczeń.
Aktualizacja:
Ta strona poradnika zawiera informacje na temat badań oraz odkrywanych za ich pomocą ulepszeń. Podpowiadamy także, na których warto się skupić i wprowadzić do kampusu.{TOC H2}
Prowadzenie badań

Aby rozpocząć pracę nad badaniami, musicie:
- Odblokować i wybudować Laboratorium badawcze - najwcześniej jest to możliwe w 3 misji na Uniwersytecie Mitton.
- Zatrudnić nauczyciela do badań - zrobicie to w zakładce Zatrudnij personel (Hire Staff). Może to być dowolny nauczyciel, jednak najlepiej wybrać osobę z już rozwiniętą zdolnością Badania (Research), dzięki czemu szybciej wynajdziecie ulepszenia. Pamiętajcie, że pracownik musi być przypisany do pomieszczenia.
- Kliknijcie na obiekt Centrum badawcze (Research Hub), wybierzcie przycisk Rozpocznij nowy projekt, a następnie podejmijcie decyzję, jakie ulepszenie chcecie opracować i potwierdźcie wybór.
Teraz wystarczy poczekać, aż badacz ukończy projekt.
Badania są dość czasochłonne i choć rozpoczęcie projektu nie jest zbyt drogie, to najwięcej będzie Was kosztował pracownik, który pobiera normalną pensję oraz samo kupno ulepszeń.
Polecane badania

W związku z faktem, że badania trwają stosunkowo długo, warto wybrać te projekty, które najbardziej Wam się przydadzą w danej sytuacji. Poniżej prezentujemy kilka porad, na czym warto się skupić.
- Badania dotyczące wiodących kursów - z pewnością na Waszej uczelni będziecie mieli kursy, na jakich oprzecie działanie uniwersytetu. Warto skupić się na projektach, które odblokują nowe obiekty i ulepszą sale przeznaczone od właśnie tych kierunków.
- Centrum badawcze (Research Hub) - ulepszenie samego centrum pozwoli na szybsze ukończenie następnych projektów.
- Mównica (Lectern) - niezależnie od rodzaju kursu, część zajęć odbywa się na Sali wykładowej (Lecture Hall), dlatego warto wybrać ten projekt, by zwiększyć efektywność nauki.
- Kapsuła szkoleniowa (Training Pod) - szkolenie załogi jest niezwykle istotne, ale też zajmuje sporo czasu. Warto poznać te ulepszenie, by przyspieszyć proces.
- Wszechlek (Omni Cure) - to badanie jest bardzo istotne zwłaszcza w późniejszych etapach zabawy, gdy katastrofy naturalne i choroby częściej nękają studentów. Wszechlek powoduje, że uczniowie zdrowieją szybciej.
Wprowadzanie ulepszeń

Gdy już ukończycie wybrane badania, nowe ulepszenia należy zainstalować, aby przynosiły pożądany efekt. Samo wynalezienie projektu nie daje bezpośrednich korzyści.
Aby zainstalować ulepszenie, należy:
- Zatrudnić dozorcę (Janitor) z umiejętnością Mechanika (Mechanics) - dozorca bez tej profesji nie będzie w stanie wprowadzić ulepszeń.
- Wybrać interesujący Was obiekt, a następnie kliknąć wskazany na powyższym obrazku przycisk Ulepsz (Upgrade). Jeśli nie będzie w stanie pokryć kosztów, opcja ta będzie niedostępna.
- Poczekać, aż dozorca ukończy pracę. Czas zależy od poziomu umiejętności Mechanika, dlatego warto rozważyć zatrudnienie wysoce wyspecjalizowanej osoby lub wyszkolić już zatrudnioną.
0
- Two Point Campus - poradnik do gry
- Two Point Campus: Poradnik do gry
- Two Point Campus: Podstawy
- Two Point Campus: Porady na start
- Two Point Campus: Interfejs
- Two Point Campus: Budowanie pomieszczeń
- Two Point Campus: Pracownicy i zatrudnienie
- Two Point Campus: Wydarzenia i plan zajęć
- Two Point Campus: Studenci i zadowolenie
- Two Point Campus: Badania i ulepszenia
- Two Point Campus: Kursy i Punkty kursów
- Two Point Campus: Podstawy
- Two Point Campus: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
kapciu Generał

Jak powiększyć budynek kampusu?
Tzn. czasami sie to udaje bez problemu a czasami nie. Od czego to zależy?
Obok przykład, jedno skrzydło można a drugiego już nie?
---------------------------------------
Ok nieważne. Już wykombinowałem.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.