Tropico 4: Sprawy zagraniczne
Aktualizacja:
Sprawy zagraniczne
Do wydawania tych dekretów jest potrzebny Minister Spraw zagranicznych.
Oba dekrety Pomoc na cele rozwoju oraz Misja handlowa nie znoszą się nawzajem, czyli można aktywować i czerpać korzyści zarówno z amerykańskiego jaki i radzieckiego.
Dekrety te można wydawać nie częściej niż co 24 miesiące.
| Cena: 500$ Wymagania: brak Poprawia stosunki z USA nieznacznie obniżając stosunki z ZSRR. |
| Cena: 500$ Wymagania: brak Poprawia stosunki z ZSRR nieznacznie obniżając stosunki z USA. |
| Cena: 2000$ Wymagania: neutralne stosunki z USA Amerykańscy inżynierowie przypłyną by pomóc budować ci zwykłe Elektrownie i lotniska, przez co ich koszt spada o połowę. Dekret można wydać tylko raz, a zniżka jest trwała. Dekret warto wydać w późniejszej fazie gry. |
| Cena: 2000$ Wymagania: neutralne stosunki z ZSRR Radzieccy robotnicy zaleją twoje place budów dzięki czemu koszty budowy Czynszówek i Bloków mieszkalnych spadają o połowę. Dekret warto wydać na początku rozgrywki, gdy tylko staje się dostępny. Można go wydać |
| Cena: 1000$ Wymagania: Lotnisko, dobre stosunki z USA. Wysyła delegację do USA. Udziela losowej korzyści po 2 miesiącach. |
| Cena: 1000$ Wymagania: Lotnisko, dobre stosunki z ZSRR. Wysyła delegację do ZSRR. Udziela losowej korzyści po 2 miesiącach. |
| Cena: 6000$ Wymagania: Doskonałe stosunki z USA. Pozwala USA na wybudowanie bazy wojskowej, co chroni przed inwazją ZSRR i dodaje 2000$ rocznie. Po wydaniu dekretu stosunki z ZSRR trwale się obniżą. Zmniejszy też szacunek nacjonalistów. Dekret można wydać tylko raz. |
| Cena: 6000$ Wymagania: Doskonałe stosunki z ZSRR. Pozwala komuchom na wybudowanie bazy wojskowej, co chroni przed inwazją USA i dodaje 2000$ rocznie. Po wydaniu dekretu stosunki z USA trwale się obniżą, nacjonaliści też nie będą zachwyceni. Dekret można wydać tylko raz. |
| Cena: 10.000$ Wymagania: Katedra. Podnosi ogólny szacunek u społeczeństwa, w szczególności u klerykałów. Podnosi jakość usług w katedrach i kościołach na okres trzech lat. |
Komentarze czytelników
Fajnie jakbyście trochę mniej informacji zawierali w poradniku. Bo jak dla mnie za dużo spolierów, odradzam czytania tego poradnika przed przejściem gry. Ewentualnie gdy ma się problem z jakas misją to wtedy raz można popatrzyć, chyba, ze ktos przechodzi gre i nie zaglebia się w fabułe i o to o co chodzi w danej misji. Jest napisane co trzeba zrobic i na tym powinien być koniec a wy dodajecie jeszcze jakie to bedzie miało efekty. Poradnik czyli porady a nie streszczenie gry i misji. Ale to tylko moje zdanie, generalnie dobrze jest wszystko napisane ale mozna się przyczepić do spoilerów.
Siema. Wie ktoś może co oznacza "słoneczko" nad budynkiem?
Cześć,
Kupiłem poradnik poproszę o schemat.
Dzięki!
Jak ktoś pobrał poradnik i chce dostać Schemat przemysłu, niech napisze mi na maila.
Po prostu po drodze gdzieś w paczce się zawieruszył.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.









