Tropico 3: Rozdział 7 - Reformy
Aktualizacja:
Rozdział 7 - Reformy
Okres kadencji:
- 1950-1985
Poziom trudności:
- 160%
Cel główny:
- zostań przy władzy do 1985 roku po co najmniej jednych wyborach
Cele dodatkowe:
- wyeksportuj 7500 jednostek zwyczajnego rumu

Dosyć długa misja, w której musisz zmienić wizerunek rządzącego z monarchy, na demokratycznie wybranego prezydenta. Zaczynasz z podstawowymi budynkami oraz kilkoma obiektami wojskowymi. Zacznij od wybudowania kopalni żelaza oraz farmy cukru. Następnie zajmij się potrzebami mieszkańców, po czym dobuduj drugą kopalnię żelaza, a nieopodal wznieś dwa obozy drwali (obrazek powyżej) . Takie zagłębie zapewni ci już na starcie spore dochody. Po kilku miesiącach otrzymasz ofertę założenia gabinetu, który ułatwi ludziom zrozumienie demokracji. Warto zaakceptować tę inicjatywę i realizować pojawiające się w niej przedsięwzięcia, dzięki którym zdobędziesz sporo sympatyków. Rozbudowuj miasto stawiając budynki użyteczności publicznej oraz obiekty gospodarcze (na przykład nabrzeża rybackie i fabrykę konserw).

Na wzgórzu postaw kilka farm cukru (obrazek powyżej) , które zapewnią ci surowiec niezbędny do produkcji alkoholu na eksport. Kiedy uzbierasz odpowiednią sumę wybuduj wytwórnię, zapewniającą spore dochody. Jeśli chcesz wypełnić zadanie drugorzędne, to nie ulepszaj wytwórni, aż nie wyeksportujesz 7500 jednostek rumu. Kiedy to nastąpi, możesz śmiało rozwinąć zakład i przystąpić do produkcji droższych trunków. W międzyczasie rozwijaj miasto, zadawalaj społeczeństwo i rozbudowuj siły wojskowe. Warto przy każdym ważniejszym budynku wznieść posterunek, ponieważ w późniejszym okresie ataki buntowników będą na porządku dziennym. W miarę rozrastania się miasta, pamiętaj, aby ciągle inwestować w obiekty zapewniające zysk (na przykład nowe kopalnie, tartak, fabryka mebli itd.). Jeśli zaniedbasz ten element, a miasto będzie się stale rozwijać, to wkrótce koszty utrzymania przewyższą zyski, a ty wpadniesz w tarapaty finansowe. Jednak w przypadku równomiernego rozwoju nie powinieneś mieć problemów z wygraniem wyborów i utrzymania się przy władzy do 1985 roku.
0
- Tropico 3 - poradnik do gry
- Tropico 3: Poradnik do gry
- Tropico 3: Opis przejścia
- Tropico 3: Rozdział 1 - Banany
- Tropico 3: Rozdział 2 - Druga szansa
- Tropico 3: Rozdział 3 - Schronienie pielgrzyma
- Tropico 3: Rozdział 4 - Tytan przemysłu
- Tropico 3: Rozdział 5 - Zatoka piratów
- Tropico 3: Rozdział 6 - Podzielona lojalność
- Tropico 3: Rozdział 7 - Reformy
- Tropico 3: Rozdział 8 - Viva Tropico
- Tropico 3: Rozdział 9 - Wielka gra
- Tropico 3: Rozdział 10 - Lizus
- Tropico 3: Rozdział 11 - Chciwość
- Tropico 3: Rozdział 12 - Głęboko w ropie
- Tropico 3: Rozdział 13 - Turistico
- Tropico 3: Rozdział 14 - Przeklęta wyspa
- Tropico 3: Rozdział 15 - Wolność
- Tropico 3: Opis przejścia
- Tropico 3: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
andrzej1 Senator
Gra mi się nie podoba ale poradnik w porządku!
zanonimizowany542039 Legionista
Rozdział 13 cytat:
skorzystaj z dekretu „Rozwolnienie na budowę”,
tomek_ka Legionista
napaliłem się na powrót na Tropico, tyle godzin tam spędziłem, jednak jak poczytałem poradnik to widzę, że nie ma żadnych zmian od jedynki, te same budynki, te same dekrety, jedynie grafika lepsza... i za to mam dać 90zł?! jak ktoś grał w 1 i 3, proszę niech da znać, czy się mylę!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
