Tropico 3: Rozdział 10 - Lizus
Aktualizacja:
Rozdział 10 - Lizus
Okres kadencji:
- 1950-1990
Poziom trudności:
- 200%
Cel główny:
- zostać El Presidente i przetrwać do 1990 roku
Cele dodatkowe:
- zgromadź 50 000 dolarów na swoim prywatnym koncie
- wyeksportuj jak najwięcej dóbr przemysłowych

W tym zadaniu będziesz musiał nieustannie spełniać zachcianki swojego prezydenta, oczywiście kosztem budżetu państwowego. Już na samym początku głowa państwa zwiększy pensję wszystkim farmerom i ranczerom do 10 dolarów. Od startu możesz więc cierpieć na brak gotówki. Nie przejmuj się tym jednak i zacznij stawiać farmy tytoniu oraz budynki użyteczności publicznej. Jeśli chcesz zaliczyć jedno z zadań dodatkowych, to nie zapomnij również o zadbanie o swoje konto w banku szwajcarskim. Po kilku latach powinieneś już posiadać nieźle rozwinięte miasto (obrazek powyżej) przynoszące zyski. W 1961 roku prezydentowi wróci rozum, a ty będziesz mógł obniżyć podatki farmerom i ranczerom, dzięki czemu skarb państwa szybciej się wzbogaci.

Warto zatem przystąpić do rozwoju przemysłu. Wybuduj fabrykę cygar, a następnie postaw kopalnie na złożach żelaza i złota. Kiedy górnicy rozpoczną pracę wybuduj również fabrykę biżuterii, co zapewni ci dodatkowy punkty za rozwój przemysłu. Jednocześnie cały czas zajmuj coraz odleglejsze tereny. Wprawdzie obok pozycji startowej są jedynie góry z wąskimi ścieżkami, ale po wybudowaniu dróg możesz przystąpić do zakładania kolejnych osiedli na rozległych terenach (obrazek powyżej) . W tym czasie twoja gospodarka powinna być już na tyle stabilna, że zabranie przez prezydenta 5000 dolarów na wspieranie eksperymentów z plecakiem odrzutowym lub podarowanie jednego z budynków przemysłowych swoim przyjaciołom nie powinno stanowić dla ciebie zbyt wielkiego ciosu. Pieniądze prędzej czy wcześniej się zwrócą, a zabraną fabrykę po prostu zastąp nową. W 1979 roku odezwie się do ciebie agent KGB, który za 8000 dolarów zaproponuje ci zabicie prezydenta. Bez względu na to, jaką decyzję podejmiesz, głowa państwa i tak zginie. Jeśli jednak zapłaciłeś agentowi, to ten złoży ci jeszcze kilka propozycji, między innymi przeprowadzenia na wyspie testów nuklearnych. Jeśli natomiast nie skorzystałeś z jego usług, to po prostu nie trzymasz żadnej oferty. Teraz wystarczy już tylko utrzymać się przy władzy przez ostatnie 10 lat.
0
- Tropico 3 - poradnik do gry
- Tropico 3: Poradnik do gry
- Tropico 3: Opis przejścia
- Tropico 3: Rozdział 1 - Banany
- Tropico 3: Rozdział 2 - Druga szansa
- Tropico 3: Rozdział 3 - Schronienie pielgrzyma
- Tropico 3: Rozdział 4 - Tytan przemysłu
- Tropico 3: Rozdział 5 - Zatoka piratów
- Tropico 3: Rozdział 6 - Podzielona lojalność
- Tropico 3: Rozdział 7 - Reformy
- Tropico 3: Rozdział 8 - Viva Tropico
- Tropico 3: Rozdział 9 - Wielka gra
- Tropico 3: Rozdział 10 - Lizus
- Tropico 3: Rozdział 11 - Chciwość
- Tropico 3: Rozdział 12 - Głęboko w ropie
- Tropico 3: Rozdział 13 - Turistico
- Tropico 3: Rozdział 14 - Przeklęta wyspa
- Tropico 3: Rozdział 15 - Wolność
- Tropico 3: Opis przejścia
- Tropico 3: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
andrzej1 Senator
Gra mi się nie podoba ale poradnik w porządku!
zanonimizowany542039 Legionista
Rozdział 13 cytat:
skorzystaj z dekretu „Rozwolnienie na budowę”,
tomek_ka Legionista
napaliłem się na powrót na Tropico, tyle godzin tam spędziłem, jednak jak poczytałem poradnik to widzę, że nie ma żadnych zmian od jedynki, te same budynki, te same dekrety, jedynie grafika lepsza... i za to mam dać 90zł?! jak ktoś grał w 1 i 3, proszę niech da znać, czy się mylę!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
