Etap 5- Crystal Caverns (1) | Opis przejścia Trine
Aktualizacja:
Etap 5: Crystal Caverns
![]() | ![]() |
Po rozpoczęciu etapu skieruj się przed siebie, a będziesz świadkiem trzęsienia ziemi. Wywoła ono upadek kolców z sufitu. W tym momencie będziesz bezpieczny, ale podobne momenty pojawia się również w późniejszej rozgrywce. Jeśli zauważysz trzęsący się ekran, wybierz wojownika i zasłoń się tarczą, chroniąc głowę.
Po pokonaniu pierwszych kilku metrów dotrzesz do pierwszych belek. Korzystając z nich, przeskocz złodziejką na drugą stronę (zgarniając pierwsza miksturkę) i zmierz się z nowym typem przeciwnika - ognistym szkieletem. Najlepiej załatwiać je na dystans strzałami, gdyż tarcza nie będzie gwarantować osłony, umożliwiając przeciwnikowi zadanie obrażeń.
![]() | ![]() |
Idąc dalej i pokonując kładkę zawieszona nad kolcami, uważaj na te spadające z sufitu. Nieco dalej znajdować się będzie pierwsze, piętrowe rusztowanie. Stacjonować tam będą przeciwnicy.
![]() | ![]() |
Zniszcz ich i odblokuj punkt kontrolny #1. Następnie wybierz złodziejkę i przerwij strzałami linę podtrzymującą zawieszony w okolicy ciężarek (za moment będziesz nim przebijać się przez ścianę, ale wcześniej skieruj się na skalną półkę u góry po prawej).
Kolejne dwie miksturki mogą trafić w Twoje ręce na dwa sposoby. Pierwszy wymaga wyczarowania platformy i ustawienia na niej dwóch dużych skrzyń. Drugi, nieco bardziej uniwersalny, pozwala na moment lewitować naszemu magikowi. Wystarczy, że wyczarujesz platformę, a na niej jak najmniejszą skrzynię. Następnie wskocz na boxa i za pomocą telekinezy spróbuj przenieść platformę, umożliwiając sobie krotki lot w wybranym kierunku.
![]() | ![]() |
Aby móc kontynuować przygodę, przebij się przez ścianę po prawej, rzucając w nią zerwanym ciężarkiem (zdolność wojownika lub telekineza czarodzieja). W ten sposób dotrzesz do wysokiej ściany, gdzie zaatakują Cię kolejni przeciwnicy. Pozbądź się ich i wyskocz na górę, korzystając z liny złodziejki i ruchomej platformy.
Dotarłeś do pierwszej sadzawki. Woda pod spodem nie jest mordercza, możesz do niej wskakiwać i pływać, uważając jednocześnie na utratę tlenu. Pamiętaj jednak, że wojownik nie może się wynurzać, ale za to najszybciej opada na dno. Złodziejka zaś jest najlepsza w pływaniu na boki.
![]() | ![]() |
Nim rozpoczniesz pływanie, zbierz miksturki po obu stronach wody (po prawej ukryta za skrzynią).
![]() | ![]() |
W wodzie na pierwszy rzut oka nic nie znajdziesz. Nic bardziej mylnego. Płynąc maksymalnie na prawo, przepłyniesz "przez" skały i trafisz do ukrytego pomieszczenia z miksturkami.
![]() | ![]() |
Po wydostaniu się na powietrze i skierowaniu w prawo, trafisz do miejsca pełnego skrzyń. Załatw znajdujące się tam szkielety i wykorzystaj wspomniane skrzynie, by wybudować wieżę po lewej (na wyższym poziomie). Następnie wskoczyć z niej na skalną półkę po lewej (z kolejnymi flaszeczkami).
![]() | ![]() |
Kontynuując wyprawę docieramy do punktu kontrolnego #2. Nad nim zawieszona będzie skrzynia.
Wpraw ją w ruch strzelając (bądź telekinezą) i uczep się jej liną złodziejki. W ten oto sposób zostaniesz przetransportowany na drugi brzeg.
![]() | ![]() |
Po drugiej stronie dotrzesz do zerwanego mostu. Aby przedostać się na drugą stronę, do skrzyni z artefaktem Amulet of Sacrifice, musisz albo zastosować "lewitację" czarodzieja (przedstawioną w filmiku w tym rozdziale), albo złapać się wyskakując z wody liną czarodziejki drewnianego fragmentu mostu.
0
- Trine - poradnik do gry
- Trine - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Etap 1- Astral Academy | Opis przejścia Trine
- Etap 2- Astral Hallways (1) | Opis przejścia Trine
- Etap 2- Astral Hallways (2) | Opis przejścia Trine
- Etap 3- Wolvercote Catacombs (1) | Opis przejścia Trine
- Etap 3- Wolvercote Catacombs (2) | Opis przejścia Trine
- Etap 4- Dragon Graveyard | Opis przejścia Trine
- Etap 5- Crystal Caverns (1) | Opis przejścia Trine
- Etap 5- Crystal Caverns (2) | Opis przejścia Trine
- Etap 6- Crypt of the Damned (1) | Opis przejścia Trine
- Etap 6- Crypt of the Damned (2) | Opis przejścia Trine
- Etap 7- Forsaken Dungeons (1) | Opis przejścia Trine
- Etap 7- Forsaken Dungeons (2) | Opis przejścia Trine
- Etap 8- Throne of the Lost King | Opis przejścia Trine
- Etap 9- Fangle Forest (1) | Opis przejścia Trine
- Etap 9- Fangle Forest (2) | Opis przejścia Trine
- Etap 10- Shadowthron Thicket | Opis przejścia Trine
- Etap 11- Ruins of the Perished (1) | Opis przejścia Trine
- Etap 11- Ruins of the Perished (2) | Opis przejścia Trine
- Etap 12- Heartland Mines (1) | Opis przejścia Trine
- Etap 12- Heartland Mines (2) | Opis przejścia Trine
- Etap 13- Bramblestoke Village (1) | Opis przejścia Trine
- Etap 13- Bramblestoke Village (2) | Opis przejścia Trine
- Etap 14- Iron Forge (1) | Opis przejścia Trine
- Etap 14- Iron Forge (2) | Opis przejścia Trine
- Etap 14- Iron Forge (3) | Opis przejścia Trine
- Etap 15- Tower of Sarek | Opis przejścia Trine
- Opis przejścia
- Trine - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.