Etap 13- Bramblestoke Village (1) | Opis przejścia Trine
Aktualizacja:
Etap 13: Bramblestoke Village
![]() | ![]() |
Po rozpoczęciu rozgrywki skieruj się w prawa stronę (tym razem nic nie ukryto na lewo). Po pokonaniu pierwszych schodów znajdziesz się na drewnianym balkonie tuż nad wilczym dołem. Nim go przeskoczysz, zerknij na dół, znajdziesz tam miksturkę. Na druga stronę przedostajemy się złodziejką łapiąc się obrotowego koła u góry.
![]() | ![]() |
Po drugiej stronie znów wylądujesz na balkonie. Nim z niego zeskoczysz zerknij w konary drzew. Ukryto tam mikstury i skrzynię z artefaktem - Wolfgang's Music Box.
![]() | ![]() |
Przechodząc dalej natkniesz się na wagową platformę. Pokonaj ją złodziejką i zbierz pobliskie, dobrze widoczne mikstury (jedną z nich ukryto na szczycie drewnianego słupa). W chwili, gdy dokonasz eksploracji terenu skieruj się w prawo do podziemnego tunelu.
![]() | ![]() |
Po drugiej stronie aktywujesz punkt kontrolny #1. Nim udasz się w górną partię pobliskich mechanizmów, zerknij na dół, pod wielkie zębate koło. Znajdziesz tam miksturę (podnosząc ją uważaj, by nie oberwać kulą ognia).
![]() | ![]() |
Teraz już możesz wskoczyć na górę, korzystając ze zdolności złodziejki. Na najwyższej, drewnianej półce po lewej znajdziesz miksturę. Kolejne zaś ustawiono na platformie nad zębatym kołem.
![]() | ![]() |
Po drugiej stronie zębatego koła - nim udasz się w dalszą wyprawę - zerknij w jego okolice, u dołu. Znajdziesz tam flaszeczkę. Nieco dalej natkniesz się na punkt kontrolny #2. Aktywuj go i wskocz na górę (po równoważących się windach).
![]() | ![]() |
W ten sposób znajdziesz się koło ruchomej pochylni. Nim ją pokonasz, zbierz mikstury spod drewnianej konstrukcji, na której się aktualnie znajdujesz. Po drugiej stronie wspomnianej pochylni, na ziemi, znajdziesz kolejną flaszkę (ukrytą pomiędzy skrzyniami).
![]() | ![]() |
Kontynuując drogę, znów czeka Cię wyzwanie pokonania pochylni. Tym jednak razem, ta będzie znacznie wyższa. Ponadto, będziesz zmuszony przeskoczyć spory fragment przestrzeni, pokonując tym samym kolce. Aby tego dokonać, wyczaruj magiem lewitujący trójkąt i wskocz na niego, jak na półkę.
Po drugiej stronie, stojąc na wysokiej drewnianej wieży, wykonaj podobną czynność raz jeszcze, tj. wyczaruj lewitujący trójkąt i wskocz po nim na drewniane domki u góry, po prawej. Znajdziesz tam dwie ukryte mikstury.
![]() | ![]() |
Teraz już możesz zeskoczyć na dół, wchodząc na czasową platformę. Spadając na dół, wylądujesz na skalnej wysepce. Nim rozpoczniesz wędrówkę w prawo, zerknij na lewo, pod obrotowe koło.
![]() | Znajdziesz tam ukrytą wnękę z miksturami i skrzynią z artefaktem. Tym razem będzie to Gem of Resurrection. Pozbieraj wszystkie fanty i wróć na skalną wysepkę. |
![]() | ![]() |
Kontynuując drogę w prawo musisz pokonać koło zębate obracające się w przeciwnym kierunku. Najwygodniejszym sposobem na jego ominięcie jest uczepienie się liną wiszącej w powietrzu skrzyni i przelecenie nad przeszkodą. W ten sposób trafisz do kolejnego tunelu.
![]() | ![]() |
Po drugiej stronie czeka Cię kolejne koło. Tym razem będzie nieco trudniej, gdyż w pobliżu znajdować się będą miotacze ognistych kul. Przeskocz po kole tradycyjnie, idąc po nim ("przelatując" złodziejką jest niezwykle trudno unikać kontaktu z ognistymi pociskami). Po drugiej stronie, po wylądowaniu na skalistym podłożu, ukryto dwie mikstury. Znajdziesz je pod sklepieniem, na dających się zniszczyć deskach. Strąć je strzelając ognistą strzałą.
![]() | ![]() |
Idąc w prawo dotrzesz do małego, drewnianego podestu. Nim na niego wskoczysz, zajrzyj pod spód. Znajdziesz tam miksturę. Następne kilka metrów i dotrzesz do kolejnej morderczej wody. Aby ją pokonać, wybierz czarodzieja i za pomocą telekinezy wbij zawieszoną u góry drewnianą platformę w kolce. W ten sposób stworzysz sobie uchwyt na linę złodziejki, a przeskoczenie na drugą stronę będzie dziecinnie proste.
0
- Trine - poradnik do gry
- Trine - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Etap 1- Astral Academy | Opis przejścia Trine
- Etap 2- Astral Hallways (1) | Opis przejścia Trine
- Etap 2- Astral Hallways (2) | Opis przejścia Trine
- Etap 3- Wolvercote Catacombs (1) | Opis przejścia Trine
- Etap 3- Wolvercote Catacombs (2) | Opis przejścia Trine
- Etap 4- Dragon Graveyard | Opis przejścia Trine
- Etap 5- Crystal Caverns (1) | Opis przejścia Trine
- Etap 5- Crystal Caverns (2) | Opis przejścia Trine
- Etap 6- Crypt of the Damned (1) | Opis przejścia Trine
- Etap 6- Crypt of the Damned (2) | Opis przejścia Trine
- Etap 7- Forsaken Dungeons (1) | Opis przejścia Trine
- Etap 7- Forsaken Dungeons (2) | Opis przejścia Trine
- Etap 8- Throne of the Lost King | Opis przejścia Trine
- Etap 9- Fangle Forest (1) | Opis przejścia Trine
- Etap 9- Fangle Forest (2) | Opis przejścia Trine
- Etap 10- Shadowthron Thicket | Opis przejścia Trine
- Etap 11- Ruins of the Perished (1) | Opis przejścia Trine
- Etap 11- Ruins of the Perished (2) | Opis przejścia Trine
- Etap 12- Heartland Mines (1) | Opis przejścia Trine
- Etap 12- Heartland Mines (2) | Opis przejścia Trine
- Etap 13- Bramblestoke Village (1) | Opis przejścia Trine
- Etap 13- Bramblestoke Village (2) | Opis przejścia Trine
- Etap 14- Iron Forge (1) | Opis przejścia Trine
- Etap 14- Iron Forge (2) | Opis przejścia Trine
- Etap 14- Iron Forge (3) | Opis przejścia Trine
- Etap 15- Tower of Sarek | Opis przejścia Trine
- Opis przejścia
- Trine - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.