Trine: Tower of Sarek
Aktualizacja:
Etap 15: Tower of Sarek
![]() | ![]() |
Etap piętnasty jest ostatnim i najbardziej specyficznym. Niemalże 90% rozgrywki będziesz pędzić w górę wieży, uciekając przed podnoszącym się poziomem lawy. Do startu gry na czas dojdzie po tym, jak przejdziesz do samego końca korytarzem w prawo.
![]() | Sama wspinaczka w górę może okazać się bardzo trudna, ale już po kilku podejściach opanujesz mechanizm nią rządzący. Sposobów na wyjście jest naprawdę sporo, niektórzy potrafią wejść na szczyt w około 40 sekund. Nie przeprowadzę Cię za rączkę, ale podam kilka cennych wskazówek. |
Zacznijmy od przykładowego wejścia. Zobaczysz w nim kilka trików, które warto zapamiętać.
Pamiętaj, że najlepiej jest wspinać się złodziejką. W ten sposób możesz niszczyć przeszkody (o nich więcej za moment) strzelając ognistymi strzałami z dystansu, jak również wspomagać się liną, często ułatwiając i skracając wspinaczkę.
W trakcie karkołomnego biegu pobliska zjawa będzie nam przeszkadzać, wyczarowując różne przedmioty na naszej drodze (zazwyczaj w najmniej odpowiednim momencie). Możesz je niszczyć ognistymi strzałami, mieczem/młotem lub też przenosić telekinezą (najmniej pożądany sposób, gdyż wymaga sporej ilości czasu). Możliwe jest również udaremnienie powstania przeszkody. Aby ta się nie pojawiła wcześniej musisz wbiec w obszar, w którym się materializuje, przed pełnym dokonaniem procesu.
W trakcie pokonywania etapu dostaniesz możliwość skolekcjonowania ostatnich 10 mikstur (choć i tak powinieneś mieć już maksymalny poziom wszystkimi bohaterami). Te znajdować się będą zarówno po prawej stronie wieży, jak i w centralnej i lewej jej części. Aby zebrać wszystkie przedmioty, będziesz zmuszony ukończyć etap kilkakrotnie.
Mikstury nie są specjalnie ukryte, to też nie poinformuję Cię o ich dokładnym położenie. Pamiętaj tylko, że musisz rozpocząć etap kilkakrotnie, gdyż podczas jednego przejścia niemożliwe jest zebranie wszystkich.
![]() | ![]() |
Zostało jeszcze 55% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- Trine - poradnik do gry
- Trine: Poradnik do gry
- Trine: Opis przejścia
- Trine: Astral Academy
- Trine: Astral Hallways (1)
- Trine: Astral Hallways (2)
- Trine: Wolvercote Catacombs (1)
- Trine: Wolvercote Catacombs (2)
- Trine: Dragon Graveyard
- Trine: Crystal Caverns (1)
- Trine: Crystal Caverns (2)
- Trine: Crypt of the Damned (1)
- Trine: Crypt of the Damned (2)
- Trine: Forsaken Dungeons (1)
- Trine: Forsaken Dungeons (2)
- Trine: Throne of the Lost King
- Trine: Fangle Forest (1)
- Trine: Fangle Forest (2)
- Trine: Shadowthron Thicket
- Trine: Ruins of the Perished (1)
- Trine: Ruins of the Perished (2)
- Trine: Heartland Mines (1)
- Trine: Heartland Mines (2)
- Trine: Bramblestoke Village (1)
- Trine: Bramblestoke Village (2)
- Trine: Iron Forge (1)
- Trine: Iron Forge (2)
- Trine: Iron Forge (3)
- Trine: Tower of Sarek
- Trine: Opis przejścia
- Trine: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.





