207 - The Fosters - wszystkie domy i kradzieże | Solucja Thief Simulator
Aktualizacja:
207 - The Fosters to przedostatni według kolejności liczbowej dom w grze. Jest to najlepiej strzeżony dom w całej grze, gdzie znajdziesz całą masę kosztowności, a także najdroższy w grze samochód, Kubra GTS. Dom najeżony jest systemami alarmowymi, a wewnątrz znajdziesz 3 domowników, z czego 2 nigdy się stamtąd nie rusza.
Przedmioty, które można tutaj ukraść
W tej lokalizacji ukraść możesz następujące przedmioty:
- Wazon (Vase);
- Garnek (Pot);
- Antyczna kasa (Antique Cash Register);
- Antyczna gazeta (Antique Newspaper);
- Antyczne radio (Antique radio);
- Ruter (Router);
- Dzbanek na herbatę (Teapot);
- Rondel (Saucepan);
- Gitara Wender (Wender Guitar);
- Trofeum (Tear trophy);
- Kuchenka mikrofalowa (Microwave);
- Słuchawki (Headset);
- Dysk twardy (HDD) kilka sztuk;
- Samochód Kubra GTS, wyposażony w alarm.
Uwaga - pamiętaj, iż niektóre przedmioty mogą się tutaj powtórzyć kilkukrotnie.
Rozkład dnia domowników
W tej lokalizacji znajdziesz trójkę domowników. Ich rozkład dnia wygląda następująco:
- Domownik 1 - nieobecny od 23:00 do 5:00.
- Domownik 2 - nie opuszcza domu przez cały dzień.
- Domownik 3 - nie opuszcza domu przez cały dzień.
Przydatne narzędzia
Podczas rabowania tego domu wykorzystać możesz następujące narzędzia:
- Automatyczny wytrych (Mini Electric Lockpick) - do otwarcia głównego wejścia i drzwi wewnątrz domu.
- Rękawice do wspinania (Climbing Gloves) - wymagane, by dostać się na górne piętro.
- Elektryczny pick gun (Car lock pick gun) - wymagane, by ukraść samochód. Uważaj, gdyż jest zabezpieczony alarmem.
- Złodziej sygnału kluczyka (Car key signal cloner) - wymagany, by ukraść samochód (można ewentualnie znaleźć klucz do auta ukryty w domu).
- Łom (Crowbar) - wymagany podczas misji wymagających niszczenia przedmiotów (jak toalety czy talerze).
- PDA Hakera (Hacker PDA) / Laptop Hakera (Hacker Laptop) - wymagane, by otworzyć rolety na oknach.
Uwaga - rolety zabezpieczające okna aktywują się o 21:00 i otwierają się o 7:00. Aktywują się także automatycznie, gdy włączony zostanie alarm.
0
- Thief Simulator - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Opis domów
- Solucja Thief Simulator - wszystkie domy
- 101 - The Smiths - wszystkie domy i kradzieże | Solucja Thief Simulator
- 102 - The Johnsons - wszystkie domy i kradzieże | Solucja Thief Simulator
- 103 - The Williams - wszystkie domy i kradzieże | Solucja Thief Simulator
- 104 - The Jones - wszystkie domy i kradzieże | Solucja Thief Simulator
- 105 - The Davis - wszystkie domy i kradzieże | Solucja Thief Simulator
- 106 - The Millers - wszystkie domy i kradzieże | Solucja Thief Simulator
- 107 - The Wilsons - wszystkie domy i kradzieże | Solucja Thief Simulator
- 108 - The Taylors - wszystkie domy i kradzieże | Solucja Thief Simulator
- 109 - The Martins - wszystkie domy i kradzieże | Solucja Thief Simulator
- 110 - The Bakers - wszystkie domy i kradzieże | Solucja Thief Simulator
- 111 - The Carters - wszystkie domy i kradzieże | Solucja Thief Simulator
- 112 - The Watsons - wszystkie domy i kradzieże | Solucja Thief Simulator
- 113 - The Powells - wszystkie domy i kradzieże | Solucja Thief Simulator
- 201 - The Reeds - wszystkie domy i kradzieże | Solucja Thief Simulator
- 204 - The Pattersons - wszystkie domy i kradzieże | Solucja Thief Simulator
- 205 - The Torres - wszystkie domy i kradzieże | Solucja Thief Simulator
- 206 - The Washingtons - wszystkie domy i kradzieże | Solucja Thief Simulator
- 207 - The Fosters - wszystkie domy i kradzieże | Solucja Thief Simulator
- 208 - The Adams - wszystkie domy i kradzieże | Solucja Thief Simulator
- Opis domów
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.