Thief Simulator: 111 - The Carters - wszystkie domy i kradzieże

Poradniki

Aktualizacja:

Spis treści

111 - The Carters to trzeci w kolejności dom, który będziesz rabować. Jest to także pierwszy dom, w którym kontakt będziesz mieć z domownikami. Dom otoczony jest wysokim drewnianym ogrodzeniem, jednak jego wejście zawsze jest otwarte.

Dom 111 - The Carters. - 111 - The Carters - wszystkie domy i kradzieże | Solucja Thief Simulator - Thief Simulator - poradnik do gry
Dom 111 - The Carters.

Przedmioty, które można tutaj ukraść

W tej lokalizacji ukraść możesz następujące przedmioty:

  1. Radio
  2. Garnek (Pot);
  3. Stary telewizor (Old TV).
  4. Rondel (Saucepan);

Uwaga - pamiętaj, iż niektóre przedmioty mogą się tutaj powtórzyć kilkukrotnie.

Rozkład dnia domowników

W tej lokalizacji znajdziesz dwóch domowników. Ich rozkład dnia wygląda następująco:

  1. Domownik 1 - nieobecny od 6:00 do 15:00.
  2. Domownik 2 - nieobecny od 9:00 do 17:00.

Przydatne narzędzia

Podczas rabowania tego domu wykorzystać możesz następujące narzędzia:

  1. Prosty wytrych (DIY Lockpick) - do otwarcia głównego wejścia.
  2. Łom (Crowbar) - wymagany podczas misji wymagających niszczenia przedmiotów (jak toalety czy talerze).

Thief Simulator

9 listopada 2018

PC PlayStation Xbox Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl