111 - The Carters - wszystkie domy i kradzieże | Solucja Thief Simulator

Poradniki

Aktualizacja:

Spis treści

111 - The Carters to trzeci w kolejności dom, który będziesz rabować. Jest to także pierwszy dom, w którym kontakt będziesz mieć z domownikami. Dom otoczony jest wysokim drewnianym ogrodzeniem, jednak jego wejście zawsze jest otwarte.

Dom 111 - The Carters. - 111 - The Carters - wszystkie domy i kradzieże | Solucja Thief Simulator - Thief Simulator - poradnik do gry
Dom 111 - The Carters.

Przedmioty, które można tutaj ukraść

W tej lokalizacji ukraść możesz następujące przedmioty:

  1. Radio
  2. Garnek (Pot);
  3. Stary telewizor (Old TV).
  4. Rondel (Saucepan);

Uwaga - pamiętaj, iż niektóre przedmioty mogą się tutaj powtórzyć kilkukrotnie.

Rozkład dnia domowników

W tej lokalizacji znajdziesz dwóch domowników. Ich rozkład dnia wygląda następująco:

  1. Domownik 1 - nieobecny od 6:00 do 15:00.
  2. Domownik 2 - nieobecny od 9:00 do 17:00.

Przydatne narzędzia

Podczas rabowania tego domu wykorzystać możesz następujące narzędzia:

  1. Prosty wytrych (DIY Lockpick) - do otwarcia głównego wejścia.
  2. Łom (Crowbar) - wymagany podczas misji wymagających niszczenia przedmiotów (jak toalety czy talerze).
Podobało się?

0

Thief Simulator

9 listopada 2018

PC PlayStation Xbox Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Symulacyjne

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl