Thief Deadly Shadows: Dzień trzeci Info Miasto
Aktualizacja:
Wykonałeś zlecone przez Keeperów zadania, czas więc zabrać zdobyte przedmioty i zanieść je zleceniodawcy. To co jest zupełną nowością, to otwarcie nowych terenów z możliwością ich zwiedzenia. Możesz w dzisiejszym dniu udać się do doków oraz przede wszystkim do sławnej biblioteki Keeperów. Dzień będzie bardzo pracowity i obfity w nowe tereny. Prawdziwa perełka.
Ponownie nie opisywałem tutaj przedmiotów omówionych w poprzednich dwóch dniach. Jednak po wizycie w Bibliotece Keeperów otrzymasz możliwość otwierania przejść oznaczonych przez niebieskie glify. Wtedy właśnie trzeba będzie niektóre lokacje ponownie odwiedzić.
Miejsce startu:
Mieszkanie Garretta.
Opis skrócony zadań:
Nazwa zadania: | Dostarcz Tabernakulum oraz Łapę do Artemusa na Dziedziniec Terces w dzielnicy Stonemarket Plaza |
Otrzymane: | Na początku dnia. |
Wykonanie: | Wejście do Keeper Library, po spotkaniu z Artemusem na Dziedzińcu Terces. |
Nazwa zadania: | Porozmawiaj z Keeperem Artemusem, zanim opuścisz Bibliotekę |
Otrzymane: | Po wejściu do Keeper Library. |
Wykonanie: | Po zbliżeniu się do Artemusa w Keeper Library, wtedy ten zacznie swoją opowieść i da dwa Noe zadania z pracami dla Pogan i Hammerytów. |
Nazwa zadania: | Przeczytaj list, który Hammerycki Inspektor zostawił dla ciebie. Leży on na stole przed Artemusem |
Otrzymane: | Po zbliżeniu się do Artemusa. |
Wykonanie: | Przeczytanie leżącego na stole, obok Artemusa listu. |
Nazwa zadania: | Przejdź do twierdzy w Dokach Pogan i przeczytaj zostawiony tam dla ciebie przez kapłankę Pogan Dyan list. |
Otrzymane: | Po zbliżeniu się do Artemusa. |
Wykonanie: | Przeczytanie notatki zostawionej w Dokach, pilnowanej przez dwóch Pogan. |
Nazwa zadania: | Porozmawiaj z Keeperem Izoldą, zanim opuścisz Bibliotekę |
Otrzymane: | Po wejściu do Keeper Library. |
Wykonanie: | Po zbliżeniu się do Izoldy, czekającej w okrągłym pomieszczeniu, nieopodal wejścia do Biblioteki. Dostaniesz od niej zadanie związane z używaniem Glifów. |
Nazwa zadania: | Użyj znaku na ścianie nieopodal Keepera Izoldy, by otrzymać Glif Drzwi Keeperów |
Otrzymane: | Po zbliżeniu się do Izoldy. |
Wykonanie: | Po użyciu Glifu na ścianie w okrągłym pomieszczeniu z Izoldą. Dostaniesz wtedy możliwość otwierania przejść odznaczonych przez Glify. |
Nazwa zadania: | Przeszukaj Kanały w Dokach, by zlokalizować wejście do Zatopionej Cytadeli, co umożliwi odnalezienie zaginionego Klucza Glifów, poszukiwanego przez Keeperów |
Otrzymane: | Przeczytanie księgi na piętrze Keeper Library, w pomieszczeniu z okrągłym balkonem. |
Wykonanie: | Udanie się do Zatopionej Cytadeli przez kanały w Dokach i wykonanie tej misji. |
Nazwa zadania: | Przeszukaj Bibliotekę Keeperów, by znaleźć ślady Ciemnych Czasów |
Otrzymane: | Po wejściu do Keeper Library. |
Wykonanie: | Gdy przeczytasz księgę leżącą na biurku naprzeciwko pomieszczenia, w którym czeka Artemis i/lub przeczytasz leżącą na stole księgę. |
Nazwa zadania: | Wejdź na statek o nazwie Absymal Gale w Dokach i sprawdź czy jest on w jakiś sposób związany z Kompendium Lamentacji, którego poszukują Keeperzy |
Otrzymane: | Po wysłuchaniu rozmowy w Keeper Library, pomiędzy dwoma Keeperami. |
Wykonanie: | Wejście na statek Absymal Gale zlokalizowany w Dokach. Trzeba móc wykonać to zadanie, by na statku dostać kolejne. |
Nazwa zadania: | Udaj się do przechowalni towarowej w dolnej części statku, by odnaleźć Dziennik Pokładowy i sprawdź go w poszukiwaniu śladów o Kompendium Lamentacji |
Otrzymane: | Po wejściu na Absymal Gale. Aktywowane dopiero po przeczytaniu ks |
Wykonanie: | Odszukanie dziennika zlokalizowanego na dolnym pokladzie. |
Nazwa zadania: | Znajdź w Dokach łódkę i dostań się do nadwodnej willi Kapitana Moira, by ukraść Kompendium Lamentacji |
Otrzymane: | Po przeczytaniu notatki na najniższym pokładzie Absymal Gale. |
Wykonanie: | Wejście na łódkę w dokach i wykonanie zadania w Willi Kapitana Moira. |
Mapy:
![1 - Dzień trzeci [Info] | Miasto | Thief Deadly Shadows - Thief: Deadly Shadows - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/293/30860593.jpg)
0
- Thief: Deadly Shadows - poradnik do gry
- Thief Deadly Shadows: Poradnik do gry
- Thief Deadly Shadows: Miasto Dzień trzeci
- Thief Deadly Shadows: Dzień trzeci Info Miasto
- Thief Deadly Shadows: Dzień trzeci 1 Miasto
- Thief Deadly Shadows: Dzień trzeci 2 Miasto
- Thief Deadly Shadows: Dzień trzeci 3 Miasto
- Thief Deadly Shadows: Dzień trzeci 4 Miasto
- Thief Deadly Shadows: Dzień trzeci 5 Miasto
- Thief Deadly Shadows: Dzień trzeci 6 Miasto
- Thief Deadly Shadows: Dzień trzeci 7 Miasto
- Thief Deadly Shadows: Dzień trzeci 8 Miasto
- Thief Deadly Shadows: Dzień trzeci 9 Miasto
- Thief Deadly Shadows: Miasto Dzień trzeci
- Thief Deadly Shadows: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany207083 Konsul
Zajebisty poradnik, ale tak to już ma w zwyczaju Zodiac :)
zanonimizowany625496 Junior
Chce tylko zwrucić pewną uwagę.W poradniku dzien pierwszy nie jest do konca opisany dla tych, co nie mają abonamentu.A więc powinniście przynajmniej to dokończyć...choiaż to i tak mało mozliwe...ale poradni w calości na pewno jest dobry.
Jeallycow Chorąży

Gratuluję nawet po 10 latach poradnik się sprawdza ;)
Toshi_ Generał

Skoro gra się nie zmieniła przez 10 lat, to dlaczego poradnik miałby się nie sprawdzać?
nataliagk Junior
Super poradnik, ale mam jedno pytanie: czy w najtrudniejszym trybie muszę koniecznie kraść sakiewkę ze skrzyni, która znajduje się za Kompendium Lamentacji? Wg informacji, wdowa Moira potrzebuje tych pieniędzy, żeby przeżyć, więc wolałabym jej ich nie zabierać. Jednocześnie mam 88% cennych przedmiotów i potrzebuję czegoś innego, żeby osiągnąć wymagane 90%, a zupełnie nie wiem, co jeszcze mogę zabrać, żeby zostawić wdowie tę sakiewkę. Nie ma innej opcji, niż pozbawienie wdowy środków do życia?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.