Thief Deadly Shadows: Dzień ósmy Info Miasto
Aktualizacja:
Wracasz z powrotem do miasta, tym razem w towarzystwie ducha Lauryl. Sytuacja zaczyna powoli się klarować. Dowiesz się w końcu o tym, kto jest odpowiedzialny za całe to zamieszanie oraz zwiedzisz nowe tereny.
Miejsce startu:
Przed wejściem na poprzednią misję.
Opis skrócony zadań:
Nazwa zadania: | Podążaj za duchem Lauryl, by sprawdzić gdzie cię zaprowadzi |
Otrzymane: | Na początku dnia. |
Wykonanie: | Po obejrzeniu krótkiego przerywnika w katakumbach. |
Nazwa zadania: | Tłumaczka Gamalla, tajemnicza osoba w przebraniu, jest tym kogo szukałeś przez cały czas. Wróć do Biblioteki Keeperów, aby ich o tym poinformować |
Otrzymane: | Po wykonaniu poprzedniego zadania. |
Wykonanie: | Po obejrzeniu przerywnika w Bibliotece Keeperów. |
Nazwa zadania: | Zdobądź magiczny amulet należący do Pogańskiej kapłanki Dyan, która znajduje się w Parku Auldale |
Otrzymane: | Po przeczytaniu notatki wiszącej przy pomieszczeniu Pump House. To te porośnięte roślinnością wrota, w Auldale. |
Wykonanie: | Po zdobyciu amuletu. |
Nazwa zadania: | Udaj się do Auldale, by odszukać ukryty Loch Gamalli i włam się do niego |
Otrzymane: | Po obejrzeniu przerywnika w Bibliotece Keeperów. |
Wykonanie: | Po wejście do Lochu Gamalli. |
Nazwa zadania: | Ukradnij ponownie Tabernakulum i Rękojeść z Lochu Gamalli |
Otrzymane: | Po obejrzeniu przerywnika w Bibliotece Keeperów. |
Wykonanie: | Po odzyskaniu w/w przedmiotów. Musisz dostać się do Lochu Gamalli, by je stamtąd zabrać. |
Nazwa zadania: | Poszukaj w Lochu Gamalli informacji w Ostatnim Hieroglifie oraz dlaczego Gammala chce te Artefakty |
Otrzymane: | Po obejrzeniu przerywnika w Bibliotece Keeperów. |
Wykonanie: | Po obejrzeniu przerywnika z Artemusem w roli głównej, w Lochu Gamalli. |
Nazwa zadania: | Znajdź i zdobądź Hieroglif Odpieczętowywania, który może być użyty do zniszczenia posągów |
Otrzymane: | Po przeczytaniu jednej z ksiąg w Lochu Gamalli. |
Wykonanie: | Po aktywowaniu Glifu w Lochu Gamalli, tego w pomieszczeniu z Artemusem. |
Nazwa zadania: | Włam się do muzeum, by ukraść pozostałe Artefakty, zanim zrobi to Gamalla |
Otrzymane: | Po obejrzeniu przerywnika z Artemusem w roli głównej, w Lochu Gamalli. |
Wykonanie: | Po wykonaniu misji w Muzeum. |
Nazwa zadania: | Kiedy będziesz miał wszystkie artefakty, spotkaj się z Artemusem na dziedzińcu Terces w dzielnicy Stonemarket Plaza |
Otrzymane: | Po obejrzeniu przerywnika z Artemusem w roli głównej, w Lochu Gamalli. |
Wykonanie: | Odwołane po rozmowie Artemusa z Rolandem, po powrocie z Muzeum. |
Mapy:
Takie same, jak w poprzednich dniach.
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany207083 Konsul
Zajebisty poradnik, ale tak to już ma w zwyczaju Zodiac :)
zanonimizowany625496 Junior
Chce tylko zwrucić pewną uwagę.W poradniku dzien pierwszy nie jest do konca opisany dla tych, co nie mają abonamentu.A więc powinniście przynajmniej to dokończyć...choiaż to i tak mało mozliwe...ale poradni w calości na pewno jest dobry.
Jeallycow Chorąży

Gratuluję nawet po 10 latach poradnik się sprawdza ;)
Toshi_ Generał

Skoro gra się nie zmieniła przez 10 lat, to dlaczego poradnik miałby się nie sprawdzać?
nataliagk Junior
Super poradnik, ale mam jedno pytanie: czy w najtrudniejszym trybie muszę koniecznie kraść sakiewkę ze skrzyni, która znajduje się za Kompendium Lamentacji? Wg informacji, wdowa Moira potrzebuje tych pieniędzy, żeby przeżyć, więc wolałabym jej ich nie zabierać. Jednocześnie mam 88% cennych przedmiotów i potrzebuję czegoś innego, żeby osiągnąć wymagane 90%, a zupełnie nie wiem, co jeszcze mogę zabrać, żeby zostawić wdowie tę sakiewkę. Nie ma innej opcji, niż pozbawienie wdowy środków do życia?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.