Sektory Kierownicze | Opis przejścia The Surge
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do The Surge znajduje się opis przejścia poziomu Sektory Kierownicze. Dowiesz się, jakie czynności należy wykonać, żeby ukończyć poziom i podążyć za wątkiem fabularnym The Surge. Solucja zawiera informacje o napotykanym przeciwnikach i postaciach niezależnych, a także lokalizację skrótów i sposób na dotarcie do bossa i opuszczenie lokacji.
- Pokonaj bossa
- Egzoszkielet ochrony i droga do głównej sali
- Głowna sala i skróty do Stacji Medycznej
- Serwerownia, zarząd CREO i przełamanie blokady
Pokonaj bossa
Wyjdź z windy i idź przed siebie, żeby dotrzeć do Stacji Medycznej. Porozmawiaj z Sally, a następnie udaj się w prawo po wyjściu z bezpiecznej strefy.

Za drzwiami znajdziesz widoczne na obrazku pomieszczenie i będziesz musiał pokonać pojedynczego pracownika ochrony, który patroluje teren. Gdy uda ci się to zrobić, to najpierw odbij w prawo [1]. Pod kładką znajdziesz moduł dla drona (Anti-Kinetic Shield). Jest tam też krata, którą możesz zniszczyć. W korytarzu technicznym idź przed siebie, pokonaj maszynę z ramieniem i odbij w prawo. Tam znajdziesz nagranie (Dangerous Game). Możesz skorzystać tam z egzowindy, ale zaprowadzi cię ona jedynie do tunelu powyżej, który znajdziesz idąc w lewo [2]. Gdy to zrobisz, to natkniesz się na dwóch ochroniarzy. Tunel po prawej możesz zignorować bo prowadzi do korytarza w którym byłeś, za to dalsza droga wiedzie na wprost.
Na dolnym poziomie tunelu technicznego pokonaj patrolującą maszynę i idź do samego końca głównego korytarza. Po lewej znajdziesz garść złomu. Rozbij kratkę obok, a spadniesz na niższy poziom lokacji. Będziesz świadkiem jak dowódca ochrony przekazuje informacje swoim podkomendnym. Ostatecznie opuszczą oni lokację, a tobie nie pozostanie nic innego jak zejść na dół przy pomocy egzowindy. Jest to jednoznaczne z rozpoczęciem starcia z bossem.
Egzoszkielet ochrony i droga do głównej sali

Po pokonaniu Czarnego Cerbera wejdź do jego kryjówki. Na tym samym poziome znajdziesz korytarz techniczny. Wejdź do niego, przeciąż obwód i idź na sam koniec. Wjedź windą na górę i otwórz drzwi. Przed tobą Stacja Medyczna.

Wejdź do niej, skorzystaj ze zdobytego złomu. Zabierz egzoszkielet ochrony CREO i wyposaż się w niego, zanim ruszysz dalej.

Użyj skrótu, żeby wrócić do kryjówki Cerbera. Wejdź na górę, odczytaj wiadomość (82-3856945) i skorzystaj z windy, żeby dostać się do drzwi ochrony. Zaraz za nimi po prawej znajdziesz kolejne nagranie (Missing Office Supplies). Gdy zbliżysz się do windy przed tobą, to wyjdzie z niej przeciwnik. Pokonaj go i skorzystaj z dźwigu.
Na górnym poziomie czeka na ciebie kolejne nagranie (Deeper into the Burrow) i przeciwnik w korytarzu technicznym po prawej. Przejdź przez tunel, otwórz kolejne drzwi i skręć za nimi w prawo. Na końcu korytarza w pudle znajdziesz implant Vital Injection v5. Po lewej z kolei jest ochroniarz towarzyszący mu dron. Pokonaj ich i otwórz kolejne drzwi, które prowadzą do pomieszczeń Sektora Kierowniczego.
Głowna sala i skróty do Stacji Medycznej

Zobaczysz powyższy widok. Robot [1] na szczycie przeskoczy zaporę, więc nie możesz go ignorować, a najlepiej wykończ jak najszybciej. Z uwagi na zaporę nie możesz iść przed siebie. Zabierz leżący przy drzewku [2] skrawek złomu i skręć w lewo [3]. Już po chwili zostaniesz zaatakowany przez ochroniarza. Pokonaj go i przed bramkami zejdź po schodach w dół, a zdobędziesz kolejne nagranie (Operation Ferguson). Za bramkami, po lewej kryje się ochroniarz. Wywab go na schody, zabij i rusz przed siebie.

Znajdziesz się w miejscu widocznym powyżej. Za skrzyniami po lewej [1] schował się jeden ochroniarz. Tuż obok schodów znajdziesz drona [2], którego szybko powinieneś unieszkodliwić. Poza tym w obszarze znajdziesz dwóch patrolujących go ochroniarzy. Gdy pokonasz tego obok drzwi [3] wiodących do dalszej czyści etapu, to będziesz mógł skorzystać z korytarza technicznego ochrony.
Po wejściu do korytarza skręć w prawo, a znajdziesz implant Plasmic Fregenerator v5 i egzowindę. Skorzystaj z niej i idź cały czas przed siebie tunelami technicznymi. Pokonaj jedną maszynę i wyjdź z tuneli. Na prost znajdziesz implant Reclamation Buddy v.4, a po lewej egzowindę, która stanowi skrót do Stacji Medycznej. Po odblokowaniu skrótu wróć na górę.

Odbij w lewą cześć korytarza technicznego. Czai się tam dwóch przeciwników, a pokonanie ich będzie bardzo trudne w wąskim przejściu. Postaraj się wywabić jednego z nich na korytarz, a drugiego pokonaj za zakrętem. Po lewej znajdziesz nagranie (Betrayed), a przed sobą drzwi. Odczytaj wiadomość (Decision still pending?) [1] i uzupełnij środki medyczne [2]. Następnie otwórz drzwi na dole [3] i idź do samego końca, żeby odblokować skrót do części Sektora Kierowniczego, w której byłeś wcześniej. Potem wróć do miejsca widocznego na obrazku, otwórz drzwi [4] przed sobą i kontynuuj etap.

Po lewej masz silniejszego przeciwnika i drona. Pokonaj go i odbij w prawo. Tam ukrywa się ochroniarz, a przy nim znajdziesz implant Medi-wioltaic Injection v5. Następnie wejdź na górę po schodach. Zaraz za nimi po lewej za barierką najdziesz nagranie (Alone). Odbij w prawo, pokonaj obu przeciwników i zabierz implant Mechanized Counterweight v4. Otwórz drzwi do biura i odsłuchaj znalezione tam nagranie (Legacy).

Potem udaj się w kierunku schodów. Chwilowo zignoruj drzwi strzeżone przez ochronę [1] i udaj się w prawo [2]. Wywab dwóch patrolujących ochroniarzy i skieruj się w prawo.

W widocznym powyżej korytarzu znajdziesz dwa drony i ochroniarza, a po lewej maszynę-skorpiona. Pokonaj wrogów i udaj się na koniec korytarza. Drzwiami po lewej wejdziesz do pomieszczeń technicznych. Jest tam dwóch przeciwników. Gdy ich pokonasz, to skorzystaj z windy. Zawiezie cię ona do pomieszczenia, w którym jest kolejna maszyna-skorpion. Gdy ją pokonasz, to podejdź, do którego miejsca pilnowała. Wykorzystaj drona do obejścia obwodu i otwórz drzwi, tworząc w ten sposób ostatni skrót.
Wróć na korytarz, z którego udałeś się na poszukiwanie skrótu. W pomieszczeniu po prawej znajdziesz Dona Hacketta i zdobędziesz związane z tym osiągnięcie. W tym samym pomieszczeniu znajdziesz nagranie (Singularity). Na wyższej platformie znajdziesz przycisk, który pozwoli otworzyć pomieszczeni obok zielonego ekranu. Znajdziesz w nim implant Pneumatic Calibrator v4.
Serwerownia, zarząd CREO i przełamanie blokady

Następnie skorzystaj z widocznego na obrazku przejścia, żeby dostać się do serwerowni. Znajdziesz też tam nagranie (Part of the Machine). Skorzystaj z możliwości przeciążenia obwodu i podnieś części, które posłużą ulepszaniu wyposażenia. Wróć na górę, ale uważaj, bo po wyjściu z tunelu od razu zostaniesz zaatakowany przez jednego ze strażników spod drzwi. Pokonaj go i jego kompana, otwórz drzwi i wejdź do gabinetu zarządu CREO.

Udaj się do punktu widocznego na obrazku. Pokonaj wszystkich przeciwników. Gdy pozbędziesz się ostatniego z nich, to będzie to jednoznaczne ze zdjęciem blokady. Co więcej, jeśli pokonasz odpowiednika Czarnego Cerbera to zdobędziesz implant SNS Disinhibitor. Wejdź do windy, żeby zakończyć etap i przenieść się do Nucleusa.
0
- The Surge - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Opis przejścia
- Opuszczona Strefa Produkcyjna | Opis przejścia The Surge
- Centrala Produkcyjna B | Opis przejścia The Surge
- Biolaboratoria Resolve | Opis przejścia The Surge
- Wieża wentylacyjna | Opis przejścia The Surge
- Dział badawczy | Opis przejścia The Surge
- Przejście do Sektora Kierowniczego | Opis przejścia The Surge
- Sektory Kierownicze | Opis przejścia The Surge
- Jądro - finał The Surge The Surge
- Opis przejścia
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Kępes Konsul
u mnie jest tylko 8 miejsc na implanty
w 2:00:32 gościu ma ich 16 ktoś wie o co chodzi?
https://www.youtube.com/watch?v=dZTp5rz2tdI&t=862s
premium904293111 Junior
Mam problem z końcówką trzeciego poziomu, w biolaboratoriach. Nie mogę otworzyć drzwi za którymi ukryła się dr Chaves. W pomieszczeniu było dwóch przeciwników z miotaczami ognia, gdy wszedłem do pokoju, drzwi się zamknęły. Zostałem zabity, po powrocie drzwi są zamknięte.
Titakk Konsul
Żeby zdobyć pancerz musisz mieć przynajmniej 70 poziom rdzenia - w pobliżu wejścia do miejsca w którym ukryto pancerz musisz przeciążyć obwód, żeby uruchomić pobliski automat.
Zdaje się, że znalazłem błąd, bo żeby zdobyć pancerz nie trzeba mieć 70 lev. Ja ten pancerz posiadam od jakiegoś czasu a mam 63 lev. Tak samo z tym przeciążeniem obwodu. Być może coś z niego wypada i wcale nie służy do uruchomienie automatu.
Vlad Tepes Pretorianin
Zabiłem Czarnego Cerbera przedtem niszcząc 2 serwery za pomocą PAXa, ale po walce dostałem tylko 3 elementy pancerza (bez ramion) i gorszą wersję MG Judge. Czy to jakiś bug, czy są inne wymagania do otrzymania v2 tej broni i całego pancerza?
Vlad Tepes Pretorianin
Z you tube wynika, że z 4, ale już chyba wiem jak zdobyć ramiona i broń w wersji v2 - trzeba dokonać egzekucji obcinając prawą rękę...
rafal12322 Legionista
Cerber'a to da się zrobić tylko podczas walki z Black Cerberem i na NG+ ? Bo ja zabiłem Black Cerbera niestety nie rozwalając serwerów gdyż nawet o tym nie wiedziałem, mam też podstawowego MG Judge ale wcześniej podczas eksploracji udało mi się pozbierać schematy na set MG Cerber'a. Stworzyłem go bo myślałem że to o niego chodzi ale acziwka nie ma więc pewnie coś jest nie tak :P Tamten set jest inny?
Vlad Tepes Pretorianin
A może mi ktoś wyjawić, jak zdobyć nogę dla dla robocicy (dodatkowy quest zlecony przez jednego z NPC). Obecnie przechodzę grę na ng+ i rozwaliłem masę tych trzykołowych robotów, ale ani razu nie wypadła mi questowa noga. Próbowałem skupić się zarówno na lewej, prawej jak i tylniej i nic...
Vlad Tepes Pretorianin
Dobra quest z robocicą ogarnąłem, a osiągnięcie zdobyłem. Właśnie skończyłem ng+ i zaraz zaczynam ng++, ale miałbym pytanie odnośnie osiągnięcia "okularnik" - czy żeby je zdobyć mam w ogóle nie gadać z Jo, czy po prostu jej złomu ani razu nie dać?
Vlad Tepes Pretorianin
Właśnie skończyłem grę 4th raz osiągając wszystkie steamowe osiągnięcia. Zacząłem 5th raz, ale bronie i zbroje nie mają już większej generacji (max to XX). Mam tylko pytanie, czy poziom trudności rośnie tak jak w Soulsach 2 i 3 do ng7+ (8th podróż), czy najwyższy to właśnie ng+3 (4th przejście)?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
