Implanty i egzoszkielet w The Surge

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

W poniższym rozdziale poradnika do gry The Surge znajdziesz listę dostępnych w grze implantów ze wskazaniem na te, które są najważniejsze dla danego typu rozgrywki. Wyszczególniono tu również właściwości egzoszkieletów, które możesz zdobyć podczas gry.

Egzoszkielet

W poniższej tabeli znajdziesz niezbędne informacje związane z możliwościami poszczególnych egzoszkieletów.

Model

Sloty

Gdzie znaleźć

CREO ex01

8

Początkowe wyposażenie po rozpoczęciu nowej gry.

CREO ex02 Prototype

12

Górne poziomy Wieży Wentylacyjnej pomiędzy miejscem drugiego spotkania z Iriną, a Jo.

CREO ex06 Security

16

Stacja Medyczna w Sektorach Kierowniczych po pokonaniu Czarnego Cerbera.

Pamiętaj, że liczba slotów ogólnych wyposażenia nie jest taka sama jak liczba dostępnych slotów. Te musisz odblokować wraz z awansem na kolejne poziomy rdzenia. Nawet jeśli uda ci się wcześnie zdobyć drugi egzoszkielet, to i tak wykorzystanie jego potencjału będzie możliwe dopiero po osiągnięciu odpowiedniego poziomu.

Slot

Poziom rdzenia

1-4

10

5

15

6

25

7

35

8

45

9

50

10

55

11

60

12

65

13

75

14

85

15

95

16

105

Lista implantów

Kolory implantów oznaczają ich poziomy. Im wyższy poziom, tym lepsze działanie, ale też wyższy koszt zużycia rdzenia. - Implanty i egzoszkielet w The Surge - The Surge - poradnik do gry
Kolory implantów oznaczają ich poziomy. Im wyższy poziom, tym lepsze działanie, ale też wyższy koszt zużycia rdzenia.

W poniższej tabeli znajdziesz wszystkie implanty z The Surge.

Nazwa

Typ

Działanie

Akumulator Podtrzymujący

Pasywne

Spowalnia utratę energii podczas bezczynności.

Alternator Galwaniczny

Pasywne

Przyspiesza gromadzenie energii podczas wymiany ciosów.

Amplifikator Agresji

Pasywne

Przywraca zdrowie podczas wykonywania egzekucji na przeciwniku.

Autoapteczka

Pasywne

Samoczynnie regeneruje zdrowie, gdy poziom życia bohatera jest bliski zeru.

Automatyczny Filtr

Toksyn

Pasywne

Neutralizuje działanie gazu i toksyn.

Czujnik zbliżeniowy

Pasywne

Generuje sygnał dźwiękowy, gdy zbliżasz się do ukrytych przedmiotów lub nagrań.

Iniektor Mediwoltaiczny

Aktywne

Pozwala wykorzystać część zgromadzonej energii, żeby uzupełnić punkty zdrowia.

Kalibrator Pneumatyczny

Pasywne

Zmniejsza korzystanie z wytrzymałości podczas wykonywania uników.

Kondensator Egzoszkieletowy

Pasywne

Magazynuje niespożytkowaną energię.

Okablowanie Typu X

Pasywne

Zmniejsza wykorzystanie energii podczas wykonywania ciosów wykańczających.

Obciążnik Mechaniczny

Aktywne

Po użyciu czasowo zwiększa zadawane obrażenia fizyczne.

Odzyskiwacz

Pasywne

Zwiększa ilość otrzymywanego złomu.

Ogniwo Wandanowe

Pasywne

Zwiększa maksymalny poziom energii.

Ogniwo Zasilające

Aktywne

Dodaje broni premię obrażeń od żywiołów.

Rdzeń pomocniczy

Pasywne

Zwiększa moc rdzenia.

Regenerator Osoczowy

Aktywne

Po użyciu przywraca bohaterowi zdrowie przez 30 sekund.

Rewizja Medyczna

Pasywne

Wyświetla stan zdrowia przeciwników.

Symulator Układu

Współczulnego

Pasywne

Szybsze pozyskiwanie energii i odzyskiwanie wytrzymałości gdy postać jest bliska śmierci.

Usprawnienie Manualne

Pasywne

Dodaje premię do biegłości w posługiwaniu się kosturami, bronią dwuręczną i jednoręczną.

Witalność Plus

Pasywne

Zwiększa maksymalny poziom zdrowia.

Wszczepione Elektrody

Aktywne

Po użyciu zapewnia natychmiastową ilość energii.

Wzmacniacz Kinestetyczny

Pasywne

Dodaje premię do biegłości w posługiwaniu się bronią montowaną jednoręczną i dwuręczną.

Wzmacniacz Wytrzymałości

Pasywne

Zwiększa maksymalną wartość paska wytrzymałości.

Zastrzyk Witalności

Aktywne

Po użyciu zapewnia natychmiastową ilość punktów zdrowia.

Najważniejsze implanty

Na wstępie warto podkreślić, że każdy z implantów które możemy znaleźć w grze jest przydatny, pomocny i możemy wykorzystać go do stworzenia unikalnej kombinacji. Poniżej znajdziecie implanty uniwersalne, które są najczęściej wykorzystywane podczas rozgrywki.

Zastrzyk Witalności

Podstawowe źródło regeneracji punktów zdrowia. Warto zaznaczyć, że implanty każdego poziomu nie nakładają się na siebie. Musisz przełączyć się pomiędzy przedmiotami, żeby raz uleczyć się za 60 punktów, a innym razem za 120.

Rdzeń Pomocniczy

Jeden z najważniejszych implantów. Zapewnia dodatkową moc rdzenia jednocześnie nie konsumując żadnej z wykorzystany slot. Możesz mieć ich dowolną ilość, a najlepsze implanty tego typu zdobędziesz, jeśli uda ci się pozbawić ogona maszynę-skorpiona.

Obciążnik Mechaniczny

Idealny do walki z bossami lub przeciwnikami o wytrzymałości na tyle dużej, że umożliwia ona wykonanie egzekucji np. przetapiarki. Zgromadzoną energię możesz wykorzystać do czasowego wzmocnienia zadawanych obrażeń. Pamiętaj, że pojedyncze użycie nakłada na implant chwilowy czas odnowienia. Chwila w której możesz ponownie użyć implantu oznacza moment, w którym wcześniej nałożona premia przestaje działać.

Iniektor Mediwoltaiczny

Jeden z najważniejszych substytutów standardowych zastrzyków odnawiających zdrowie. Podczas walki z bossem możesz konsumować zebraną energię i zamieniać ją na odnowione punkty zdrowia. Nieograniczona liczba użyć i jedynym mankamentem jest fakt, że efekty iniektorów różnej wersji nie nakładają się na siebie.

Rewizja Medyczna

Gra domyślnie nie wyświetla stanu zdrowia poszczególnych przeciwników. Jedyna możliwość, aby mieć do nich dostęp ogranicza się do wykorzystania omawianego implantu. WW oparciu o stan zdrowia przeciwnika nierzadko musisz podjąć odpowiednie decyzje, więc warto z niego korzystać, tym bardziej, że nie obciąża rdzenia.

Symulator Układu Współczulnego

Wolny slot warto przeznaczyć na ten niepozorny, ale niezwykle pomocny implant, który jest szczególnie istotny nie tylko podczas walki z bossem, ale także podczas pokonywania kolejnych poziomów. Dzięki jego właściwościom będziesz mógł szybciej odzyskać kondycję, żeby oddalić się na bezpieczną odległość i zregenerować zdrowie lub do zadania kończącego ciosu przeciwnikowi, podczas gdy w normalnej sytuacji nie miałbyś do tego okazji.

Podobało się?

0

The Surge

16 maja 2017

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2017-05-17
15:28

Kępes Konsul

u mnie jest tylko 8 miejsc na implanty
w 2:00:32 gościu ma ich 16 ktoś wie o co chodzi?
https://www.youtube.com/watch?v=dZTp5rz2tdI&t=862s

Komentarz: Kępes
2017-05-28
11:18

premium904293111 Junior

Mam problem z końcówką trzeciego poziomu, w biolaboratoriach. Nie mogę otworzyć drzwi za którymi ukryła się dr Chaves. W pomieszczeniu było dwóch przeciwników z miotaczami ognia, gdy wszedłem do pokoju, drzwi się zamknęły. Zostałem zabity, po powrocie drzwi są zamknięte.

Komentarz: premium904293111
2017-05-30
14:31

Titakk Konsul

Żeby zdobyć pancerz musisz mieć przynajmniej 70 poziom rdzenia - w pobliżu wejścia do miejsca w którym ukryto pancerz musisz przeciążyć obwód, żeby uruchomić pobliski automat.
Zdaje się, że znalazłem błąd, bo żeby zdobyć pancerz nie trzeba mieć 70 lev. Ja ten pancerz posiadam od jakiegoś czasu a mam 63 lev. Tak samo z tym przeciążeniem obwodu. Być może coś z niego wypada i wcale nie służy do uruchomienie automatu.

Komentarz: Titakk
2017-05-30
22:26

Titakk Konsul

Zapomniałem dodać, że chodzi o Ironmaus.

Komentarz: Titakk
2017-06-10
21:45

Vlad Tepes Pretorianin

Vlad Tepes

Zabiłem Czarnego Cerbera przedtem niszcząc 2 serwery za pomocą PAXa, ale po walce dostałem tylko 3 elementy pancerza (bez ramion) i gorszą wersję MG Judge. Czy to jakiś bug, czy są inne wymagania do otrzymania v2 tej broni i całego pancerza?

Komentarz: Vlad Tepes
2017-06-13
22:23

Vlad Tepes Pretorianin

Vlad Tepes

Z you tube wynika, że z 4, ale już chyba wiem jak zdobyć ramiona i broń w wersji v2 - trzeba dokonać egzekucji obcinając prawą rękę...

Komentarz: Vlad Tepes
2017-06-23
15:17

rafal12322 Legionista

Cerber'a to da się zrobić tylko podczas walki z Black Cerberem i na NG+ ? Bo ja zabiłem Black Cerbera niestety nie rozwalając serwerów gdyż nawet o tym nie wiedziałem, mam też podstawowego MG Judge ale wcześniej podczas eksploracji udało mi się pozbierać schematy na set MG Cerber'a. Stworzyłem go bo myślałem że to o niego chodzi ale acziwka nie ma więc pewnie coś jest nie tak :P Tamten set jest inny?

Komentarz: rafal12322
2017-06-25
14:00

Vlad Tepes Pretorianin

Vlad Tepes

A może mi ktoś wyjawić, jak zdobyć nogę dla dla robocicy (dodatkowy quest zlecony przez jednego z NPC). Obecnie przechodzę grę na ng+ i rozwaliłem masę tych trzykołowych robotów, ale ani razu nie wypadła mi questowa noga. Próbowałem skupić się zarówno na lewej, prawej jak i tylniej i nic...

Komentarz: Vlad Tepes
2017-07-01
18:29

Vlad Tepes Pretorianin

Vlad Tepes

Dobra quest z robocicą ogarnąłem, a osiągnięcie zdobyłem. Właśnie skończyłem ng+ i zaraz zaczynam ng++, ale miałbym pytanie odnośnie osiągnięcia "okularnik" - czy żeby je zdobyć mam w ogóle nie gadać z Jo, czy po prostu jej złomu ani razu nie dać?

Komentarz: Vlad Tepes
2017-07-09
16:24

Vlad Tepes Pretorianin

Vlad Tepes

Właśnie skończyłem grę 4th raz osiągając wszystkie steamowe osiągnięcia. Zacząłem 5th raz, ale bronie i zbroje nie mają już większej generacji (max to XX). Mam tylko pytanie, czy poziom trudności rośnie tak jak w Soulsach 2 i 3 do ng7+ (8th podróż), czy najwyższy to właśnie ng+3 (4th przejście)?

Komentarz: Vlad Tepes

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl