Implanty i egzoszkielet w The Surge
Aktualizacja:
W poniższym rozdziale poradnika do gry The Surge znajdziesz listę dostępnych w grze implantów ze wskazaniem na te, które są najważniejsze dla danego typu rozgrywki. Wyszczególniono tu również właściwości egzoszkieletów, które możesz zdobyć podczas gry.
Egzoszkielet
W poniższej tabeli znajdziesz niezbędne informacje związane z możliwościami poszczególnych egzoszkieletów.
Model | Sloty | Gdzie znaleźć |
CREO ex01 | 8 | Początkowe wyposażenie po rozpoczęciu nowej gry. |
CREO ex02 Prototype | 12 | Górne poziomy Wieży Wentylacyjnej pomiędzy miejscem drugiego spotkania z Iriną, a Jo. |
CREO ex06 Security | 16 | Stacja Medyczna w Sektorach Kierowniczych po pokonaniu Czarnego Cerbera. |
Pamiętaj, że liczba slotów ogólnych wyposażenia nie jest taka sama jak liczba dostępnych slotów. Te musisz odblokować wraz z awansem na kolejne poziomy rdzenia. Nawet jeśli uda ci się wcześnie zdobyć drugi egzoszkielet, to i tak wykorzystanie jego potencjału będzie możliwe dopiero po osiągnięciu odpowiedniego poziomu.
Slot | Poziom rdzenia |
1-4 | 10 |
5 | 15 |
6 | 25 |
7 | 35 |
8 | 45 |
9 | 50 |
10 | 55 |
11 | 60 |
12 | 65 |
13 | 75 |
14 | 85 |
15 | 95 |
16 | 105 |
Lista implantów

W poniższej tabeli znajdziesz wszystkie implanty z The Surge.
Nazwa | Typ | Działanie |
Akumulator Podtrzymujący | Pasywne | Spowalnia utratę energii podczas bezczynności. |
Alternator Galwaniczny | Pasywne | Przyspiesza gromadzenie energii podczas wymiany ciosów. |
Amplifikator Agresji | Pasywne | Przywraca zdrowie podczas wykonywania egzekucji na przeciwniku. |
Autoapteczka | Pasywne | Samoczynnie regeneruje zdrowie, gdy poziom życia bohatera jest bliski zeru. |
Automatyczny Filtr Toksyn | Pasywne | Neutralizuje działanie gazu i toksyn. |
Czujnik zbliżeniowy | Pasywne | Generuje sygnał dźwiękowy, gdy zbliżasz się do ukrytych przedmiotów lub nagrań. |
Iniektor Mediwoltaiczny | Aktywne | Pozwala wykorzystać część zgromadzonej energii, żeby uzupełnić punkty zdrowia. |
Kalibrator Pneumatyczny | Pasywne | Zmniejsza korzystanie z wytrzymałości podczas wykonywania uników. |
Kondensator Egzoszkieletowy | Pasywne | Magazynuje niespożytkowaną energię. |
Okablowanie Typu X | Pasywne | Zmniejsza wykorzystanie energii podczas wykonywania ciosów wykańczających. |
Obciążnik Mechaniczny | Aktywne | Po użyciu czasowo zwiększa zadawane obrażenia fizyczne. |
Odzyskiwacz | Pasywne | Zwiększa ilość otrzymywanego złomu. |
Ogniwo Wandanowe | Pasywne | Zwiększa maksymalny poziom energii. |
Ogniwo Zasilające | Aktywne | Dodaje broni premię obrażeń od żywiołów. |
Rdzeń pomocniczy | Pasywne | Zwiększa moc rdzenia. |
Regenerator Osoczowy | Aktywne | Po użyciu przywraca bohaterowi zdrowie przez 30 sekund. |
Rewizja Medyczna | Pasywne | Wyświetla stan zdrowia przeciwników. |
Symulator Układu Współczulnego | Pasywne | Szybsze pozyskiwanie energii i odzyskiwanie wytrzymałości gdy postać jest bliska śmierci. |
Usprawnienie Manualne | Pasywne | Dodaje premię do biegłości w posługiwaniu się kosturami, bronią dwuręczną i jednoręczną. |
Witalność Plus | Pasywne | Zwiększa maksymalny poziom zdrowia. |
Wszczepione Elektrody | Aktywne | Po użyciu zapewnia natychmiastową ilość energii. |
Wzmacniacz Kinestetyczny | Pasywne | Dodaje premię do biegłości w posługiwaniu się bronią montowaną jednoręczną i dwuręczną. |
Wzmacniacz Wytrzymałości | Pasywne | Zwiększa maksymalną wartość paska wytrzymałości. |
Zastrzyk Witalności | Aktywne | Po użyciu zapewnia natychmiastową ilość punktów zdrowia. |
Najważniejsze implanty
Na wstępie warto podkreślić, że każdy z implantów które możemy znaleźć w grze jest przydatny, pomocny i możemy wykorzystać go do stworzenia unikalnej kombinacji. Poniżej znajdziecie implanty uniwersalne, które są najczęściej wykorzystywane podczas rozgrywki.
Zastrzyk Witalności
Podstawowe źródło regeneracji punktów zdrowia. Warto zaznaczyć, że implanty każdego poziomu nie nakładają się na siebie. Musisz przełączyć się pomiędzy przedmiotami, żeby raz uleczyć się za 60 punktów, a innym razem za 120.
Rdzeń Pomocniczy
Jeden z najważniejszych implantów. Zapewnia dodatkową moc rdzenia jednocześnie nie konsumując żadnej z wykorzystany slot. Możesz mieć ich dowolną ilość, a najlepsze implanty tego typu zdobędziesz, jeśli uda ci się pozbawić ogona maszynę-skorpiona.
Obciążnik Mechaniczny
Idealny do walki z bossami lub przeciwnikami o wytrzymałości na tyle dużej, że umożliwia ona wykonanie egzekucji np. przetapiarki. Zgromadzoną energię możesz wykorzystać do czasowego wzmocnienia zadawanych obrażeń. Pamiętaj, że pojedyncze użycie nakłada na implant chwilowy czas odnowienia. Chwila w której możesz ponownie użyć implantu oznacza moment, w którym wcześniej nałożona premia przestaje działać.
Iniektor Mediwoltaiczny
Jeden z najważniejszych substytutów standardowych zastrzyków odnawiających zdrowie. Podczas walki z bossem możesz konsumować zebraną energię i zamieniać ją na odnowione punkty zdrowia. Nieograniczona liczba użyć i jedynym mankamentem jest fakt, że efekty iniektorów różnej wersji nie nakładają się na siebie.
Rewizja Medyczna
Gra domyślnie nie wyświetla stanu zdrowia poszczególnych przeciwników. Jedyna możliwość, aby mieć do nich dostęp ogranicza się do wykorzystania omawianego implantu. WW oparciu o stan zdrowia przeciwnika nierzadko musisz podjąć odpowiednie decyzje, więc warto z niego korzystać, tym bardziej, że nie obciąża rdzenia.
Symulator Układu Współczulnego
Wolny slot warto przeznaczyć na ten niepozorny, ale niezwykle pomocny implant, który jest szczególnie istotny nie tylko podczas walki z bossem, ale także podczas pokonywania kolejnych poziomów. Dzięki jego właściwościom będziesz mógł szybciej odzyskać kondycję, żeby oddalić się na bezpieczną odległość i zregenerować zdrowie lub do zadania kończącego ciosu przeciwnikowi, podczas gdy w normalnej sytuacji nie miałbyś do tego okazji.
0
Komentarze czytelników
Kępes Konsul
u mnie jest tylko 8 miejsc na implanty
w 2:00:32 gościu ma ich 16 ktoś wie o co chodzi?
https://www.youtube.com/watch?v=dZTp5rz2tdI&t=862s
premium904293111 Junior
Mam problem z końcówką trzeciego poziomu, w biolaboratoriach. Nie mogę otworzyć drzwi za którymi ukryła się dr Chaves. W pomieszczeniu było dwóch przeciwników z miotaczami ognia, gdy wszedłem do pokoju, drzwi się zamknęły. Zostałem zabity, po powrocie drzwi są zamknięte.
Titakk Konsul
Żeby zdobyć pancerz musisz mieć przynajmniej 70 poziom rdzenia - w pobliżu wejścia do miejsca w którym ukryto pancerz musisz przeciążyć obwód, żeby uruchomić pobliski automat.
Zdaje się, że znalazłem błąd, bo żeby zdobyć pancerz nie trzeba mieć 70 lev. Ja ten pancerz posiadam od jakiegoś czasu a mam 63 lev. Tak samo z tym przeciążeniem obwodu. Być może coś z niego wypada i wcale nie służy do uruchomienie automatu.
Vlad Tepes Pretorianin
Zabiłem Czarnego Cerbera przedtem niszcząc 2 serwery za pomocą PAXa, ale po walce dostałem tylko 3 elementy pancerza (bez ramion) i gorszą wersję MG Judge. Czy to jakiś bug, czy są inne wymagania do otrzymania v2 tej broni i całego pancerza?
Vlad Tepes Pretorianin
Z you tube wynika, że z 4, ale już chyba wiem jak zdobyć ramiona i broń w wersji v2 - trzeba dokonać egzekucji obcinając prawą rękę...
rafal12322 Legionista
Cerber'a to da się zrobić tylko podczas walki z Black Cerberem i na NG+ ? Bo ja zabiłem Black Cerbera niestety nie rozwalając serwerów gdyż nawet o tym nie wiedziałem, mam też podstawowego MG Judge ale wcześniej podczas eksploracji udało mi się pozbierać schematy na set MG Cerber'a. Stworzyłem go bo myślałem że to o niego chodzi ale acziwka nie ma więc pewnie coś jest nie tak :P Tamten set jest inny?
Vlad Tepes Pretorianin
A może mi ktoś wyjawić, jak zdobyć nogę dla dla robocicy (dodatkowy quest zlecony przez jednego z NPC). Obecnie przechodzę grę na ng+ i rozwaliłem masę tych trzykołowych robotów, ale ani razu nie wypadła mi questowa noga. Próbowałem skupić się zarówno na lewej, prawej jak i tylniej i nic...
Vlad Tepes Pretorianin
Dobra quest z robocicą ogarnąłem, a osiągnięcie zdobyłem. Właśnie skończyłem ng+ i zaraz zaczynam ng++, ale miałbym pytanie odnośnie osiągnięcia "okularnik" - czy żeby je zdobyć mam w ogóle nie gadać z Jo, czy po prostu jej złomu ani razu nie dać?
Vlad Tepes Pretorianin
Właśnie skończyłem grę 4th raz osiągając wszystkie steamowe osiągnięcia. Zacząłem 5th raz, ale bronie i zbroje nie mają już większej generacji (max to XX). Mam tylko pytanie, czy poziom trudności rośnie tak jak w Soulsach 2 i 3 do ng7+ (8th podróż), czy najwyższy to właśnie ng+3 (4th przejście)?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
