The Sims Historie ze świata zwierząt: Rozdział 4 - Szykuj się na tańce (2)
Aktualizacja:
Cel: Usiąść (250 punktów aspiracji)
To bardzo proste zadanie. Na początek proponowałbym jednak zbliżyć się do dyskoteki. Odnajdziesz tu mnóstwo miejsc siedzących. Kliknij na jednym z tych obiektów i wybierz opcję Usiądź (#1). Będziesz miał teraz okazję do tego żeby z Rozalią sobie trochę pogawędzić (#2). Radziłbym oczywiście czytać wszystkie pojawiające się na ekranie kwestie dialogowe.
![]() | ![]() |
Cel: Tańczyć z Rozalią (250 punktów aspiracji)
W pierwszej kolejności będziesz musiał anulować aktualnie wykonywaną czynność. Najprawdopodobniej będzie to zwykła rozmowa. Wstań i upewnij się, że aktualnie znajdujesz się na terenie dyskoteki (niedaleko dj'a). Kliknij na Rozalii i wybierz akcję Tańcz razem (#1). Tradycyjnie już będziesz miał okazję do tego żeby trochę poobserwować zachowania obu Simów (#2).
![]() | ![]() |
Cel: Uwieść Rozalię (250 punktów aspiracji)
Stefan po kilku chwilach zdecyduje się na odważniejszy krok. W tym celu powinieneś oczywiście przerwać taniec, choć prawidłową opcję najlepiej będzie wybierać przy załączonej pauzie. Skieruj się do sekcji Flirtuj i kliknij na opcji Uwodź (#1). Nie zdziwię cię chyba mówiąc, że powinieneś spodziewać się sukcesu (#2).
![]() | ![]() |
Cel: Napić się (250 punktów aspiracji)
Stefan zaproponuje teraz Rozalii wspólny drink. Kobieta oczywiście wyrazi zgodę. Będziesz musiał opuścić teren dyskoteki. Zlokalizuj barek, przy którym stoi barman. Kliknij na barku. Wybierz opcję Zamów napój, a następnie jeden z dwóch możliwych drinków (#1). Zaczekaj oczywiście aż barman przygotuje drinka (#2).
![]() | ![]() |
Wspólna randka wkrótce zostanie niestety przerwana. W klubie pojawi się bowiem Gwidon, który od razu podejdzie oczywiście do naszych bohaterów (#1). Co więcej, mężczyźnie uda się uwieść Rozalię (#2), w wyniku czego randka ta dobiegnie końca. Nie będziesz niestety mógł temu w żaden sposób zapobiec.
![]() | ![]() |
Cel: Wrócić do domu (250 punktów aspiracji)
Schemat działania powinien ci być doskonale znany. Będziesz oczywiście musiał skorzystać z budki telefonicznej (#1) w celu zamówienia taksówki. Jako cel podróży wybierz Dom. Będzie już zapewne bardzo późno, ale nie kładź się od razu do snu, gdyż zjawi się tu kurier z zamówionym wcześniej zestawem do ćwiczeń (Ławka treningowa "MaksMuskuł" firmy Riptech; #2). Przedmiot ten najlepiej rozstawić w ogrodzie czy biurze. Rozdział dobiegnie w tym momencie końca. Koniecznie połóż się do snu, odkładając sobie inne potrzeby na później.
![]() | ![]() |
- The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
- The Sims Historie ze świata zwierząt: Poradnik do gry
- The Sims Historie ze świata zwierząt: Nocna maskarada
- The Sims Historie ze świata zwierząt: Rozdział 1 - Wstęp (1)
- The Sims Historie ze świata zwierząt: Rozdział 1 - Wstęp (2)
- The Sims Historie ze świata zwierząt: Rozdział 1 - Wstęp (3)
- The Sims Historie ze świata zwierząt: Rozdział 2 - Specjalna przesyłka (1)
- The Sims Historie ze świata zwierząt: Rozdział 2 - Specjalna przesyłka (2)
- The Sims Historie ze świata zwierząt: Rozdział 3 - Gwidonie, poznaj Pusię (1)
- The Sims Historie ze świata zwierząt: Rozdział 3 - Gwidonie, poznaj Pusię (2)
- The Sims Historie ze świata zwierząt: Rozdział 4 - Szykuj się na tańce (1)
- The Sims Historie ze świata zwierząt: Rozdział 4 - Szykuj się na tańce (2)
- The Sims Historie ze świata zwierząt: Rozdział 5 - Najgorsze zdjęcia świata (1)
- The Sims Historie ze świata zwierząt: Rozdział 5 - Najgorsze zdjęcia świata (2)
- The Sims Historie ze świata zwierząt: Rozdział 6 - Tradycja (1)
- The Sims Historie ze świata zwierząt: Rozdział 6 - Tradycja (2)
- The Sims Historie ze świata zwierząt: Rozdział 6 - Tradycja (3)
- The Sims Historie ze świata zwierząt: Rozdział 7 - Wchodzę w to (1
- The Sims Historie ze świata zwierząt: Rozdział 7 - Wchodzę w to (2)
- The Sims Historie ze świata zwierząt: Rozdział 7 - Wchodzę w to (3)
- The Sims Historie ze świata zwierząt: Rozdział 8 - Łaps: 1, Swojak: 0 (1)
- The Sims Historie ze świata zwierząt: Rozdział 8 - Łaps 1, Swojak 0 (2)
- The Sims Historie ze świata zwierząt: Rozdział 9 - Kto słucha? (1)
- The Sims Historie ze świata zwierząt: Rozdział 9 - Kto słucha? (2)
- The Sims Historie ze świata zwierząt: Rozdział 10 - Łap Łapsa! (1)
- The Sims Historie ze świata zwierząt: Rozdział 10 - Łap Łapsa! (2)
- The Sims Historie ze świata zwierząt: Rozdział 11 - Jedyny, prawdziwy Król (1)
- The Sims Historie ze świata zwierząt: Rozdział 11 - Jedyny, prawdziwy Król (2)
- The Sims Historie ze świata zwierząt: Rozdział 11 - Jedyny, prawdziwy Król (3)
- The Sims Historie ze świata zwierząt: Rozdział 12a - Romantyczne ustronie
- The Sims Historie ze świata zwierząt: Rozdział 12b - Życie to szereg wyborów
- The Sims Historie ze świata zwierząt: Nocna maskarada
- The Sims Historie ze świata zwierząt: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
bold91 Legionista
Gratuluję kolejnego świetnego poradnika :)) Kiedy wy to piszecie? ;)
zanonimizowany378496 Legionista
Hey !! Nie mam jeszcze tego dodatku do gry, czytałam poradnik. Jak będę miała grę dam kilka screenów.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.












