The Sims Historie ze świata zwierząt: Rozdział 4 - Szykuj się na tańce (1)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
Rozdział ten nie powinien być zbytnio wymagający, choć muszę cię ostrzec, gdyż zakończy się on w późnych godzinach nocnych - Rozdział 4 - Szykuj się na tańce (1) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Rozdział ten nie powinien być zbytnio wymagający, choć muszę cię ostrzec, gdyż zakończy się on w późnych godzinach nocnych. Jeśli więc kolejnego dnia będziesz musiał iść do pracy, możesz mieć spory problem. Mimo wszystko nie radziłbym rezygnować z wykonania tej czynności. Zadbaj jedynie o najważniejsze potrzeby, czyli sen czy głód. Resztą problemów będziesz mógł zająć się po powrocie z pracy. Podobnie jak wcześniej, rozdział ten oficjalnie rozpocznie się w godzinach popołudniowych. Później będziesz miał kilkugodzinną przerwę (do około 20:00), którą radziłbym dobrze spożytkować (zaspokajając wszystkie lub prawie wszystkie potrzeby, oprócz snu; pamiętaj, że możesz się poratować kawą!).

Cel: Poćwiczyć (250 punktów aspiracji)

Główny bohater dojdzie do wniosku, że będzie mógł częściowo dorównać Gwidonowi jeśli zdoła poprawić swoją kondycję. W rezultacie czeka Cię niezbyt skomplikowana i zarazem stosunkowo krótka lekcja aerobiku. Musisz kliknąć na telewizorze i wybrać opcję Ćwicz (#1). Zaczekaj na efekty działania (#2). Będziesz musiał spędzić tu kilka chwil. Stefan uzna jednak, że postępy są niewystarczające i zdecyduje się coś z tym zrobić. Możesz więc anulować wykonywane aktualnie ćwiczenia.

1 - Rozdział 4 - Szykuj się na tańce (1) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
Cel: Zamówić przez Internet maszynę do ćwiczeń (250 punktów aspiracji) - Rozdział 4 - Szykuj się na tańce (1) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Cel: Zamówić przez Internet maszynę do ćwiczeń (250 punktów aspiracji)

Tradycyjnie już będziesz musiał kliknąć na komputerze, który będziesz mógł odnaleźć w biurze. Musisz wybrać opcję Zamów ławkę treningową (#1). Zaczekaj aż główny bohater skorzysta z komputera. Złożenie zamówienie trochę potrwa. Dowiesz się jednak, że ławka powinna zostać dostarczona tego samego dnia (#2). Możesz już odejść od komputera, ale nie wychodź jeszcze z tego pomieszczenia.

2 - Rozdział 4 - Szykuj się na tańce (1) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
Cel: Zaprosić Rozalię na randkę (250 punktów aspiracji) - Rozdział 4 - Szykuj się na tańce (1) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Cel: Zaprosić Rozalię na randkę (250 punktów aspiracji)

Teraz Stefan postanowi sprawdzić, czy Rozalia jest aktualnie czymś zajęta. W tym celu będziesz oczywiście musiał do niej zadzwonić. Telefon znajduje się w tym samym pomieszczeniu. Wybieraj opcje Zadzwoń i Sim. Z dostępnej listy wybierz Rozalię Dzban (#1). Dowiesz się niestety, iż aktualnie dziewczyna przebywa z Gwidonem (#2). Rozalia zaproponuje jednak wieczorne spotkanie w Klubie Z. Jak już wcześniej powiedziałem, do godziny 20:00 będziesz więc miał czas wolny. Postaraj się go dobrze spożytkować. Nie zapomnij także o Pusi! ;-)

3 - Rozdział 4 - Szykuj się na tańce (1) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
Cel: Pójść do Klubu Z (250 punktów aspiracji) - Rozdział 4 - Szykuj się na tańce (1) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Cel: Pójść do Klubu Z (250 punktów aspiracji)

Zadanie to powinno pojawić się tuż po godzinie 20:00. Generalnie nie będziesz musiał wybierać żadnych nieznanych dotąd czynności. Zamów taksówkę, wybierając opcję Wezwij taksówkę. Należy oczywiście zaznaczyć, że sam Stefan uda się do klubu. Zaczekaj na taksówkę, a z dostępnej listy wybierz Klub Z (#1). Po kilku chwilach powinno ci się udać dotrzeć na miejsce (#2).

4 - Rozdział 4 - Szykuj się na tańce (1) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
Cel: Pochwalić Rozalię (250 punktów aspiracji) - Rozdział 4 - Szykuj się na tańce (1) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Cel: Pochwalić Rozalię (250 punktów aspiracji)

Stefan powinien od razu zauważyć stojącą przed klubem Rozalię. Postanawia także docenić jej niepowtarzalny wygląd. Kliknij na postaci Rozalii. Wybierz opcję Pochwal (#1) i zaczekaj na efekty działania (#2), które powinny być oczywiście jak najbardziej pozytywne. Stefan i Rozalia powinni automatycznie skierować się do wnętrza klubu. Nie należy im w tym przeszkadzać.

5 - Rozdział 4 - Szykuj się na tańce (1) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
6 - Rozdział 4 - Szykuj się na tańce (1) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Symulacyjne
2007-06-27
21:08

bold91 Legionista

bold91

Gratuluję kolejnego świetnego poradnika :)) Kiedy wy to piszecie? ;)

Komentarz: bold91
2007-09-29
15:50

zanonimizowany378496 Legionista

😊

Hey !! Nie mam jeszcze tego dodatku do gry, czytałam poradnik. Jak będę miała grę dam kilka screenów.

Komentarz: zanonimizowany378496

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl