The Sims Historie ze świata zwierząt: Rozdział 11 - Jedyny, prawdziwy Król (2)
Aktualizacja:
Cel: Przebrać się w kostium Gwidona (250 punktów aspiracji)
Stefan postanowi wykorzystać okazję i spróbować na kilka chwil udawać, iż to on jest Gwidonem. W tym celu będziesz musiał kliknąć na jego masce, która powinna leżeć na jednym ze stolików. Wybierz opcję Załóż (#1). Na piętrze pojawi się natomiast Antoni, współpracownik Gwidona (#2). Jak się zapewne domyślasz, to właśnie tam będziesz się teraz musiał udać (skorzystaj z okolicznych schodów).
![]() | ![]() |
Cel: Przekonać pomagiera (250 punktów aspiracji)
Teraz będziesz musiał spróbować wyciągnąć od Antoniego potrzebne informacje, które mogłyby obciążyć Gwidona. W tym celu musisz z nim porozmawiać, wybierając opcję Przekonaj (#1). W rezultacie będziesz miał okazję ku temu żeby poznać plany obu panów (#2).
![]() | ![]() |
Cel: Przebrać się z powrotem (250 punktów aspiracji)
Ostatnim krokiem będzie zwrócenie pożyczonej od Gwidona maski, tak aby nie spostrzegł, że ktoś przebrał się w jego kostium. Zejdź więc na dół. Kliknij na dowolnym stoliku, wybierając akcję Zdejmij maskę (#1). Zaczekaj aż Stefan wykona tę czynność (#2). Główny bohater postanowi ponadto poinformować o wszystkim swojego kolegę Janka.
![]() | ![]() |
Cel: Powiedzieć Jankowi tajemnicę (250 punktów aspiracji)
Janka powinieneś odnaleźć przy scenie, razem z innymi osobami. Musisz oczywiście na nim kliknąć. Wybieraj teraz następujące akcje: Rozmawiaj oraz Zdradź tajemnicę (#1). Janek po otrzymaniu tej informacji postanowi na chwilę się ulotnić (#2). Nie martw się, gdyż wszystko przebiega zgodnie z planem.
![]() | ![]() |
Musisz teraz zaczekać aż Julianna wyłoni króla Nocnej Maskarady. Zostanie nim oczywiście Gwidon (#1). Cierpliwie obserwuj mające miejsce na scenie wydarzenia. Gwidon niestety nie będzie się mógł zbyt długo nacieszyć swoim zwycięstwem, gdyż wkrótce przedstawione mu zostaną oskarżenia (#2).
![]() | ![]() |
Cel: Przewrócić Gwidona (250 punktów aspiracji)
Najlepiej byłoby gdybyś w momencie pojawienia się oskarżeń znajdował się na scenie, niedaleko Gwidona. Musisz teraz na nim kliknąć i wybrać opcję Przewróć (#1). Jeśli nie uda ci się to za pierwszym razem, spróbuj wykonać tę czynność ponownie. Dojdzie w tym miejscu do bójki (#2). Niezależnie od jej wyniku Gwidon nie będzie mógł uciec.
![]() | ![]() |
Do ucieczki rzuci się natomiast Antoni, czyli współpracownik Gwidona, z którym przed chwilą rozmawiałeś. On jednak zostanie powstrzymany przez... Pusię (#1)! Po chwili zjawi się tu też funkcjonariusz policji. Aresztuje on najpierw Gwidona (#2), a następnie Antoniego. W międzyczasie możesz się zrelaksować, gdyż procesu tego nie będziesz mógł przyśpieszyć.
![]() | ![]() |
- The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
- The Sims Historie ze świata zwierząt: Poradnik do gry
- The Sims Historie ze świata zwierząt: Nocna maskarada
- The Sims Historie ze świata zwierząt: Rozdział 1 - Wstęp (1)
- The Sims Historie ze świata zwierząt: Rozdział 1 - Wstęp (2)
- The Sims Historie ze świata zwierząt: Rozdział 1 - Wstęp (3)
- The Sims Historie ze świata zwierząt: Rozdział 2 - Specjalna przesyłka (1)
- The Sims Historie ze świata zwierząt: Rozdział 2 - Specjalna przesyłka (2)
- The Sims Historie ze świata zwierząt: Rozdział 3 - Gwidonie, poznaj Pusię (1)
- The Sims Historie ze świata zwierząt: Rozdział 3 - Gwidonie, poznaj Pusię (2)
- The Sims Historie ze świata zwierząt: Rozdział 4 - Szykuj się na tańce (1)
- The Sims Historie ze świata zwierząt: Rozdział 4 - Szykuj się na tańce (2)
- The Sims Historie ze świata zwierząt: Rozdział 5 - Najgorsze zdjęcia świata (1)
- The Sims Historie ze świata zwierząt: Rozdział 5 - Najgorsze zdjęcia świata (2)
- The Sims Historie ze świata zwierząt: Rozdział 6 - Tradycja (1)
- The Sims Historie ze świata zwierząt: Rozdział 6 - Tradycja (2)
- The Sims Historie ze świata zwierząt: Rozdział 6 - Tradycja (3)
- The Sims Historie ze świata zwierząt: Rozdział 7 - Wchodzę w to (1
- The Sims Historie ze świata zwierząt: Rozdział 7 - Wchodzę w to (2)
- The Sims Historie ze świata zwierząt: Rozdział 7 - Wchodzę w to (3)
- The Sims Historie ze świata zwierząt: Rozdział 8 - Łaps: 1, Swojak: 0 (1)
- The Sims Historie ze świata zwierząt: Rozdział 8 - Łaps 1, Swojak 0 (2)
- The Sims Historie ze świata zwierząt: Rozdział 9 - Kto słucha? (1)
- The Sims Historie ze świata zwierząt: Rozdział 9 - Kto słucha? (2)
- The Sims Historie ze świata zwierząt: Rozdział 10 - Łap Łapsa! (1)
- The Sims Historie ze świata zwierząt: Rozdział 10 - Łap Łapsa! (2)
- The Sims Historie ze świata zwierząt: Rozdział 11 - Jedyny, prawdziwy Król (1)
- The Sims Historie ze świata zwierząt: Rozdział 11 - Jedyny, prawdziwy Król (2)
- The Sims Historie ze świata zwierząt: Rozdział 11 - Jedyny, prawdziwy Król (3)
- The Sims Historie ze świata zwierząt: Rozdział 12a - Romantyczne ustronie
- The Sims Historie ze świata zwierząt: Rozdział 12b - Życie to szereg wyborów
- The Sims Historie ze świata zwierząt: Nocna maskarada
- The Sims Historie ze świata zwierząt: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
bold91 Legionista
Gratuluję kolejnego świetnego poradnika :)) Kiedy wy to piszecie? ;)
zanonimizowany378496 Legionista
Hey !! Nie mam jeszcze tego dodatku do gry, czytałam poradnik. Jak będę miała grę dam kilka screenów.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.














