Punkt wrzenia (Bryman) | Akt II | The Saboteur

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Punkt wrzenia (Bryman)

1 - Punkt wrzenia (Bryman) | Akt II | The Saboteur - The Saboteur - poradnik do gry
Po rozmowie z Bryanem będziesz musiał dostać się do siedziby gestapo - Punkt wrzenia (Bryman) | Akt II | The Saboteur - The Saboteur - poradnik do gry

Po rozmowie z Bryanem będziesz musiał dostać się do siedziby gestapo. Jeśli nie chcesz przebijać się przez zastępy wartowników to wejdź na dach budynku, znajdującego się niedaleko siedziby gestapo i podejdź do wieży z kablem telefonicznym [1] . Następnie użyj kabla [2] , aby dostać się na drugą wieżę.

2 - Punkt wrzenia (Bryman) | Akt II | The Saboteur - The Saboteur - poradnik do gry
Potem skorzystaj z drugiego [1] , aby dostać się na kolejną wieżę, skąd, przy pomocy trzeciego kabla, bez problemu przejdziesz na dach siedziby - Punkt wrzenia (Bryman) | Akt II | The Saboteur - The Saboteur - poradnik do gry

Potem skorzystaj z drugiego [1] , aby dostać się na kolejną wieżę, skąd, przy pomocy trzeciego kabla, bez problemu przejdziesz na dach siedziby. Wespnij się na jedno z okien [2] i wskocz na taras.

Uwaga: istnieje jeszcze trzecia droga wejścia do budynku. Podczas obchodzenia budynku zauważysz zniszczoną część ogrodzenia. Po wejściu do środka trafisz na tylny dziedziniec, z którego możesz dostać się na dach, a potem na taras.

3 - Punkt wrzenia (Bryman) | Akt II | The Saboteur - The Saboteur - poradnik do gry
Podejdź do okna [1] i wejdź do środka - Punkt wrzenia (Bryman) | Akt II | The Saboteur - The Saboteur - poradnik do gry

Podejdź do okna [1] i wejdź do środka. We wnętrzu budynku czeka na ciebie kilku agentów gestapo, pierwszy jest w pomieszczeniu z radiami [2] . Możesz go zabić po cichu.

4 - Punkt wrzenia (Bryman) | Akt II | The Saboteur - The Saboteur - poradnik do gry
Kolejny czai się na klatce schodowej [1] - Punkt wrzenia (Bryman) | Akt II | The Saboteur - The Saboteur - poradnik do gry

Kolejny czai się na klatce schodowej [1] . Jego też możesz wyeliminować po cichu. Schodząc po schodach na dół natkniesz się na półpiętrze na żołnierze, którego również możesz zabić po cichu. Na samym dole znajduje się biblioteka, w której czekają kolejni agenci gestapo. Jeśli posiadasz pistolet z tłumikiem, to możesz ich szybko zastrzelić, aby nie wywoływać jeszcze alarmu. Następnie podbiegnij do półki z książkami z lewej [2] i otwórz tajne przejście.

5 - Punkt wrzenia (Bryman) | Akt II | The Saboteur - The Saboteur - poradnik do gry
W przejściu pojawią się kolejni agenci gestapo [1] - Punkt wrzenia (Bryman) | Akt II | The Saboteur - The Saboteur - poradnik do gry

W przejściu pojawią się kolejni agenci gestapo [1] . Wyeliminuj ich i wejdź do korytarza. Spotkasz tutaj kilku wartowników, a w pokoju z lewej znajdziesz istny arsenał. Ponieważ i tak musisz w tym zadaniu zrzucić przebranie, możesz uczynić to już teraz i zacząć otwartą walkę z Niemcami [2] .

6 - Punkt wrzenia (Bryman) | Akt II | The Saboteur - The Saboteur - poradnik do gry
W kolejnym pomieszczeniu aż roi się od nazistów [1] , ale kilka celnie rzuconych granatów powinno załatwić sprawę - Punkt wrzenia (Bryman) | Akt II | The Saboteur - The Saboteur - poradnik do gry

W kolejnym pomieszczeniu aż roi się od nazistów [1] , ale kilka celnie rzuconych granatów powinno załatwić sprawę. Przejdź przez pokój i idź przed siebie, aż dotrzesz do poziomu więziennego. Zostaniesz tutaj zaatakowany przez dwóch elitarnych żołnierzy [2] . Schowaj się metalowym blokiem z lewej i ostrzelaj ich stamtąd.

7 - Punkt wrzenia (Bryman) | Akt II | The Saboteur - The Saboteur - poradnik do gry
Po zabiciu żołnierzy w korytarzu pojawi się kolejny [1] , ze strzelbą - Punkt wrzenia (Bryman) | Akt II | The Saboteur - The Saboteur - poradnik do gry

Po zabiciu żołnierzy w korytarzu pojawi się kolejny [1] , ze strzelbą. Zabij go kilkoma celnymi seriami w głowę i wejdź do ostatniego pomieszczenia z prawej. Na ścianie znajdziesz przełącznik [2] , służący do otwierania cel. Użyj go, aby wypuścić na wolność więźnia, którego szukasz.

8 - Punkt wrzenia (Bryman) | Akt II | The Saboteur - The Saboteur - poradnik do gry
Teraz przebiegnij do pomieszczenia z dwoma kotłami [1] i podłóż przy jednym z nich ładunek wybuchowy - Punkt wrzenia (Bryman) | Akt II | The Saboteur - The Saboteur - poradnik do gry

Teraz przebiegnij do pomieszczenia z dwoma kotłami [1] i podłóż przy jednym z nich ładunek wybuchowy. Po eksplozji przebiegnij przez zniszczone drzwi, eliminując po drodze napotkanych wrogów [2] .

9 - Punkt wrzenia (Bryman) | Akt II | The Saboteur - The Saboteur - poradnik do gry
W końcu dotrzesz do palącego się pokoju, w którym jest pełno nazistów - Punkt wrzenia (Bryman) | Akt II | The Saboteur - The Saboteur - poradnik do gry

W końcu dotrzesz do palącego się pokoju, w którym jest pełno nazistów. Ukryj się za powalonym stołem i zastrzel wszystkich [1] . Po zabiciu oponentów wbiegnij na górę po schodach [2] .

10 - Punkt wrzenia (Bryman) | Akt II | The Saboteur - The Saboteur - poradnik do gry
Na górze czeka cię kolejna potyczka [1] z nazistami - Punkt wrzenia (Bryman) | Akt II | The Saboteur - The Saboteur - poradnik do gry

Na górze czeka cię kolejna potyczka [1] z nazistami. Po ich zabiciu przeskocz przez dziurę w podłodze i biegnij przed siebie. W pewnej chwili podłoga pod tobą zarwie się. Jeśli nie zdążyłeś przeskoczyć na drugą stronę, to wróć schodami na górę i ponów próbę. Po przeskoczeniu przez dziurę, podbiegnij do windy [2] i użyj przycisku znajdującego się z prawej strony drzwi.

11 - Punkt wrzenia (Bryman) | Akt II | The Saboteur - The Saboteur - poradnik do gry
Przy pomniku czeka cię pojedynek z trzema elitarnymi żołnierzami [1] - Punkt wrzenia (Bryman) | Akt II | The Saboteur - The Saboteur - poradnik do gry

Przy pomniku czeka cię pojedynek z trzema elitarnymi żołnierzami [1] . Nie schodź na dół, tylko ostrzeliwuj ich zza ukrycia z góry [2] . Staraj się ich zabić możliwie szybko, bo ich bronie są zdolne do zniszczenia kamiennej poręczy, która zapewnia ci osłonę.

12 - Punkt wrzenia (Bryman) | Akt II | The Saboteur - The Saboteur - poradnik do gry
Po walce zeskocz na taras i podbiegnij do Marii [1] , z którą udaj się do windy [2] - Punkt wrzenia (Bryman) | Akt II | The Saboteur - The Saboteur - poradnik do gry

Po walce zeskocz na taras i podbiegnij do Marii [1] , z którą udaj się do windy [2] .

13 - Punkt wrzenia (Bryman) | Akt II | The Saboteur - The Saboteur - poradnik do gry
Następnie przebiegnij przez wąski tunel [1] , wyjdź na ulicę przez zniszczone ogrodzenie [2] i zabierz Marię do kwatery ruchu oporu w rzeźni - Punkt wrzenia (Bryman) | Akt II | The Saboteur - The Saboteur - poradnik do gry

Następnie przebiegnij przez wąski tunel [1] , wyjdź na ulicę przez zniszczone ogrodzenie [2] i zabierz Marię do kwatery ruchu oporu w rzeźni.

Podobało się?

0

The Saboteur

4 grudnia 2009

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2010-01-09
13:59

Siupak18 Konsul

👎

Powiem tak że chamstwem jest pobieranie tak wysokiej opłaty za to że mogę sobie pobrać ten wasz poradnik nie podoba mi się to bo rozumiem jescze jak by on kosztował np. 1,22zł a nie taką cenę, weżcie się ogarnijcie GRY-ONLINE

Komentarz: Siupak18
2010-01-11
17:02

zanonimizowany412928 Pretorianin

WOLFEN-----> Witam autora tego poradnika. Pytanko za 100 punktów - otóż po wysadzeniu mostu ze Skylar i misji z pociągiem otzrymujemy liścik od niej o jakimś budynku, który mijaliśmy jadąc pociągiem i który to jest "ważnym celem ruchu oporu". O jaki budynek chodzi? Wiesz coś na ten temat????

Komentarz: zanonimizowany412928
2010-01-15
15:01

wolfen3741 Generał

Trader185902413 ----> Niestety nie potrafię odpowiedzieć na Twoje pytanie, bo takiego liściku zupełnie nie kojarzę.

Komentarz: wolfen3741
2010-09-19
21:07

zanonimizowany695159 Centurion

Siupak18 -święte słowa

Komentarz: zanonimizowany695159
2011-01-07
09:21

zanonimizowany760739 Legionista

😊

gra doskonala duzo pobocznych misji cos jak gta w II wojnie swiatowej

Komentarz: zanonimizowany760739

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl