Punkt wrzenia (Bryman) | Akt II | The Saboteur
Aktualizacja:
Punkt wrzenia (Bryman)
![]() | ![]() |
Po rozmowie z Bryanem będziesz musiał dostać się do siedziby gestapo. Jeśli nie chcesz przebijać się przez zastępy wartowników to wejdź na dach budynku, znajdującego się niedaleko siedziby gestapo i podejdź do wieży z kablem telefonicznym [1] . Następnie użyj kabla [2] , aby dostać się na drugą wieżę.
![]() | ![]() |
Potem skorzystaj z drugiego [1] , aby dostać się na kolejną wieżę, skąd, przy pomocy trzeciego kabla, bez problemu przejdziesz na dach siedziby. Wespnij się na jedno z okien [2] i wskocz na taras.
Uwaga: istnieje jeszcze trzecia droga wejścia do budynku. Podczas obchodzenia budynku zauważysz zniszczoną część ogrodzenia. Po wejściu do środka trafisz na tylny dziedziniec, z którego możesz dostać się na dach, a potem na taras.
![]() | ![]() |
Podejdź do okna [1] i wejdź do środka. We wnętrzu budynku czeka na ciebie kilku agentów gestapo, pierwszy jest w pomieszczeniu z radiami [2] . Możesz go zabić po cichu.
![]() | ![]() |
Kolejny czai się na klatce schodowej [1] . Jego też możesz wyeliminować po cichu. Schodząc po schodach na dół natkniesz się na półpiętrze na żołnierze, którego również możesz zabić po cichu. Na samym dole znajduje się biblioteka, w której czekają kolejni agenci gestapo. Jeśli posiadasz pistolet z tłumikiem, to możesz ich szybko zastrzelić, aby nie wywoływać jeszcze alarmu. Następnie podbiegnij do półki z książkami z lewej [2] i otwórz tajne przejście.
![]() | ![]() |
W przejściu pojawią się kolejni agenci gestapo [1] . Wyeliminuj ich i wejdź do korytarza. Spotkasz tutaj kilku wartowników, a w pokoju z lewej znajdziesz istny arsenał. Ponieważ i tak musisz w tym zadaniu zrzucić przebranie, możesz uczynić to już teraz i zacząć otwartą walkę z Niemcami [2] .
![]() | ![]() |
W kolejnym pomieszczeniu aż roi się od nazistów [1] , ale kilka celnie rzuconych granatów powinno załatwić sprawę. Przejdź przez pokój i idź przed siebie, aż dotrzesz do poziomu więziennego. Zostaniesz tutaj zaatakowany przez dwóch elitarnych żołnierzy [2] . Schowaj się metalowym blokiem z lewej i ostrzelaj ich stamtąd.
![]() | ![]() |
Po zabiciu żołnierzy w korytarzu pojawi się kolejny [1] , ze strzelbą. Zabij go kilkoma celnymi seriami w głowę i wejdź do ostatniego pomieszczenia z prawej. Na ścianie znajdziesz przełącznik [2] , służący do otwierania cel. Użyj go, aby wypuścić na wolność więźnia, którego szukasz.
![]() | ![]() |
Teraz przebiegnij do pomieszczenia z dwoma kotłami [1] i podłóż przy jednym z nich ładunek wybuchowy. Po eksplozji przebiegnij przez zniszczone drzwi, eliminując po drodze napotkanych wrogów [2] .
![]() | ![]() |
W końcu dotrzesz do palącego się pokoju, w którym jest pełno nazistów. Ukryj się za powalonym stołem i zastrzel wszystkich [1] . Po zabiciu oponentów wbiegnij na górę po schodach [2] .
![]() | ![]() |
Na górze czeka cię kolejna potyczka [1] z nazistami. Po ich zabiciu przeskocz przez dziurę w podłodze i biegnij przed siebie. W pewnej chwili podłoga pod tobą zarwie się. Jeśli nie zdążyłeś przeskoczyć na drugą stronę, to wróć schodami na górę i ponów próbę. Po przeskoczeniu przez dziurę, podbiegnij do windy [2] i użyj przycisku znajdującego się z prawej strony drzwi.
![]() | ![]() |
Przy pomniku czeka cię pojedynek z trzema elitarnymi żołnierzami [1] . Nie schodź na dół, tylko ostrzeliwuj ich zza ukrycia z góry [2] . Staraj się ich zabić możliwie szybko, bo ich bronie są zdolne do zniszczenia kamiennej poręczy, która zapewnia ci osłonę.
![]() | ![]() |
Po walce zeskocz na taras i podbiegnij do Marii [1] , z którą udaj się do windy [2] .
![]() | ![]() |
Następnie przebiegnij przez wąski tunel [1] , wyjdź na ulicę przez zniszczone ogrodzenie [2] i zabierz Marię do kwatery ruchu oporu w rzeźni.
0
- The Saboteur - poradnik do gry
- The Saboteur - poradnik do gry
- Akt II
- Szept lub ryk (Santos) | Akt II | The Saboteur
- Ucieczka z więzienia (Margot) | Akt II | The Saboteur
- Wielkie działo (Bryman) | Akt II | The Saboteur
- Grzmot (Skylar) | Akt II | The Saboteur
- Na południe od Sekwany (Luc) | Akt II | The Saboteur
- Komornik (Vittore) | Akt II | The Saboteur
- Punkt wrzenia (Bryman) | Akt II | The Saboteur
- Punkt wrzenia c.d. | Akt II | The Saboteur
- Owieczki do rzeźni | Akt II | The Saboteur
- Mroczne królestwo (Bryman) | Akt II | The Saboteur
- Potrzeba kilku... lub tego jednego (Bryman) | Akt II | The Saboteur
- Z prochu | Akt II | The Saboteur
- Akt II
- The Saboteur - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Siupak18 Konsul
Powiem tak że chamstwem jest pobieranie tak wysokiej opłaty za to że mogę sobie pobrać ten wasz poradnik nie podoba mi się to bo rozumiem jescze jak by on kosztował np. 1,22zł a nie taką cenę, weżcie się ogarnijcie GRY-ONLINE
zanonimizowany412928 Pretorianin
WOLFEN-----> Witam autora tego poradnika. Pytanko za 100 punktów - otóż po wysadzeniu mostu ze Skylar i misji z pociągiem otzrymujemy liścik od niej o jakimś budynku, który mijaliśmy jadąc pociągiem i który to jest "ważnym celem ruchu oporu". O jaki budynek chodzi? Wiesz coś na ten temat????
wolfen3741 Generał
Trader185902413 ----> Niestety nie potrafię odpowiedzieć na Twoje pytanie, bo takiego liściku zupełnie nie kojarzę.
zanonimizowany695159 Centurion
Siupak18 -święte słowa
zanonimizowany760739 Legionista
gra doskonala duzo pobocznych misji cos jak gta w II wojnie swiatowej
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.



![Potem skorzystaj z drugiego [1] , aby dostać się na kolejną wieżę, skąd, przy pomocy trzeciego kabla, bez problemu przejdziesz na dach siedziby - Punkt wrzenia (Bryman) | Akt II | The Saboteur - The Saboteur - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/958/1184948968.jpg)

![Podejdź do okna [1] i wejdź do środka - Punkt wrzenia (Bryman) | Akt II | The Saboteur - The Saboteur - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/958/1184949000.jpg)

![Kolejny czai się na klatce schodowej [1] - Punkt wrzenia (Bryman) | Akt II | The Saboteur - The Saboteur - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/958/1184949031.jpg)

![W przejściu pojawią się kolejni agenci gestapo [1] - Punkt wrzenia (Bryman) | Akt II | The Saboteur - The Saboteur - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/958/1184949062.jpg)

![W kolejnym pomieszczeniu aż roi się od nazistów [1] , ale kilka celnie rzuconych granatów powinno załatwić sprawę - Punkt wrzenia (Bryman) | Akt II | The Saboteur - The Saboteur - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/958/1184949093.jpg)

![Po zabiciu żołnierzy w korytarzu pojawi się kolejny [1] , ze strzelbą - Punkt wrzenia (Bryman) | Akt II | The Saboteur - The Saboteur - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/958/1184949125.jpg)

![Teraz przebiegnij do pomieszczenia z dwoma kotłami [1] i podłóż przy jednym z nich ładunek wybuchowy - Punkt wrzenia (Bryman) | Akt II | The Saboteur - The Saboteur - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/958/1184949156.jpg)



![Na górze czeka cię kolejna potyczka [1] z nazistami - Punkt wrzenia (Bryman) | Akt II | The Saboteur - The Saboteur - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/958/1184949218.jpg)

![Przy pomniku czeka cię pojedynek z trzema elitarnymi żołnierzami [1] - Punkt wrzenia (Bryman) | Akt II | The Saboteur - The Saboteur - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/958/1184949250.jpg)

![Po walce zeskocz na taras i podbiegnij do Marii [1] , z którą udaj się do windy [2] - Punkt wrzenia (Bryman) | Akt II | The Saboteur - The Saboteur - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/958/1184949281.jpg)

![Następnie przebiegnij przez wąski tunel [1] , wyjdź na ulicę przez zniszczone ogrodzenie [2] i zabierz Marię do kwatery ruchu oporu w rzeźni - Punkt wrzenia (Bryman) | Akt II | The Saboteur - The Saboteur - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/958/1184949312.jpg)
