The Great Escape: The Cooler King cz.1

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

MISJA 6: The Cooler King

Rodzaj etapu: skradanie

Przeciwnicy: spore zastępy wartowników (niestety, nie możesz się wdawać w żadne walki)

Stopień trudności: 6/10 (dość dużo skradania; najbardziej wartościowe przedmioty poukrywano w dobrze pilnowanych miejscach)

Długość misji: średnia (25-35 minut)

Opis przejścia:

Twoim zadaniem będzie ucieczka z kolejnego obozu przy czym nie jest to jedyny nadrzędny cel tego etapu. Po drodze będziesz musiał obowiązkowo wykonać kilka pobocznych zadań.

Nowy cel: Get the lockpick (Zdobądź wytrych)

Nowy cel: Get the Official German Stamp (Zdobądź oficjalną niemiecką pieczęć)

Nowy cel: Get ink and paper (Zdobądź atrament i papier)

Na początek radzę udać się po wytrych - [MISJA 6] The Cooler King cz.1 | The Great Escape - The Great Escape - poradnik do gry

Na początek radzę udać się po wytrych. Znajduje się on w jednym z baraków. Uwaga! Okolica między barakami jest patrolowana przez co najmniej dwóch wartowników. Nie oznacza to jednak, że nie można się między nimi w miarę swobodnie przemieszczać. Zauważ, że stoją blisko siebie. Najlepsza taktyka polega więc na przebieganiu między sąsiadującymi budynkami. Oczywiście, wcześniej dobrze jest sprawdzić okolicę zerkając przez dziurkę od klucza. Po dotarciu do miejsca, w którym zostawiono wytrych zabierz go.

Oficjalna pieczęć jest w posiadaniu przetrzymywanego w izolatce oficera - [MISJA 6] The Cooler King cz.1 | The Great Escape - The Great Escape - poradnik do gry

Oficjalna pieczęć jest w posiadaniu przetrzymywanego w izolatce oficera. Udaj się do baraku znajdującego się na północ od odgrodzonego kompleksu. Zerknij przez dziurkę w południowych drzwiach. Musisz uważać na jednego wartownika i gostka w wieży (reflektor).

Kiedy okolica będzie czysta przebiegnij do wskazanego budynku - [MISJA 6] The Cooler King cz.1 | The Great Escape - The Great Escape - poradnik do gry

Kiedy okolica będzie czysta przebiegnij do wskazanego budynku. Dobrze by było gdyby strażnik patrolujący teren na dole nie został w żaden sposób zaalarmowany. W przeciwnym przypadku najprawdopodobniej udałby się za Tobą sprawdzić okolicę (a nie masz się gdzie schować). Podejdź do lewych drzwi i skorzystaj z lockpicka (wytrych).

Wejdź do środka i odbierz od oficera pieczęć - [MISJA 6] The Cooler King cz.1 | The Great Escape - The Great Escape - poradnik do gry

Wejdź do środka i odbierz od oficera pieczęć. Uwaga! Jeśli mimo wszystko zdarzy się tak, że niemiecki strażnik się tu zjawi to schowaj się w celi oficera a gdy wartownik będzie sprawdzał tę sąsiednią ucieknij z budynku. Wracaj z powrotem do kompleksu baraków. Uważaj przy tym na reflektor!

Korzystając z wyżej wymienionej taktyki (szybkie sprinty między budynkami) musisz dostać się do baraku numer 3 - [MISJA 6] The Cooler King cz.1 | The Great Escape - The Great Escape - poradnik do gry

Korzystając z wyżej wymienionej taktyki (szybkie sprinty między budynkami) musisz dostać się do baraku numer 3. Wejdź do środka.

Znajdziesz tu atrament, który oczywiście zabierz - [MISJA 6] The Cooler King cz.1 | The Great Escape - The Great Escape - poradnik do gry

Znajdziesz tu atrament, który oczywiście zabierz. Jest tu także butelka, którą można wykorzystać do nokautowania strażników chociaż tego zagrania osobiście nie polecam.

The Great Escape

23 lipca 2003

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Wszystkie komentarze3
2005-12-10
16:23

zanonimizowany305930 Junior

👍

czy ktoś wie jak sie zagląda w dziurke od klucza? proszę o opis.... proszę o kontakt gg 3121008 lub napisać tutaj jak sie to robi...

Komentarz: zanonimizowany305930
2005-12-10
16:24

zanonimizowany305930 Junior

chodzi mi o 6 mijsje. no i pisac na gg nawet jak bede niedostępny

Komentarz: zanonimizowany305930
2013-03-19
20:05

zanonimizowany905537 Junior

👍

Witam! Poradnik fajny. Jeśli chodzi o najtrudniejszą misję "last train home" to ja zrobiłem trochę łatwiej niż w opisie. Mianowicie pokazałem bilety kontrolerowi i od razu zaprowadziłem drugiego gostka do kibla w ostatnim wagonie. Gdy wracałem z kluczami nie musiałem się już z nim użerać tylko wyciągnąłem go z klopa jak już załatwiłem wszystkich i otworzyłem te ostatnie drzwi. (Uwaga! może się zdażyć że gościa w kiblu znajdzie gestapo i go zabije. Wtedy należy zagrać od ostatniego zapisu gdyż akcja jest losowa.

Komentarz: zanonimizowany905537

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl