System Shock Remake: Lista modyfikacji broni
Modyfikacje broni pozwalają ulepszać arsenał w grze System Shock Remake. W poradniku znajdziecie listę wszystkich stacji zestawów modyfikacji oraz wszystkich ulepszeń broni możliwych do zakupienia.
Aktualizacja:
W grze System Shock Remake możecie odwiedzać sekretne pomieszczenia ze stacjami zestawów modyfikacji i kupować w nich ulepszenia broni. Na tej stronie poradnika jest zestawienie wszystkich modyfikacji broni. Dowiecie się też o ich cenach oraz o tym jak wpływają na statystyki i zachowanie broni.
- Ulepszenie #1 - Zestaw modyfikacji pojemności do KE-41
- Ulepszenie #2 - Zestaw modyfikacji chłodzenia do TB-05
- Ulepszenie #3 - Zestaw modyfikacji obrażeń do KE-41
- Ulepszenie #4 - Zestaw modyfikacji czoka do SK-27
- Ulepszenie #5 - Zestaw modyfikacji obrażeń do M-2100
- Ulepszenie #6 - Zestaw modyfikacji obrażeń do EM-83
- Ulepszenie #7 - Zestaw modyfikacji obrażeń do TB-05
- Ulepszenie #8 - Zestaw modyfikacji pojemności do M-2100
- Ulepszenie #9 - Zestaw modyfikacji obrażeń do JW-76
- Ulepszenie #10 - Zestaw modyfikacji wydajności energetycznej do RW-45
- Ulepszenie #11 - Zestaw modyfikacji pojemności do KF-18
- Ulepszenie #12 - Zestaw modyfikacji szybkości ładowania do MK-84
- Ulepszenie #13 - Zestaw modyfikacji wydajności energetycznej do LG-XX
- Korzystanie ze stacji zestawów modyfikacji
Ulepszenie #1 - Zestaw modyfikacji pojemności do KE-41


Lokacja: Poziom medyczny. Musicie dostać się do zamkniętego południowego pomieszczenia - kod do niego to 705 (możecie go odczytać z dziennika audio).
Cena modyfikacji: 20 kredytów
Modyfikacja zwiększa pojemność magazynka minipistoletu KE-41. Magazynek może teraz przechowywać 20 pocisków.
Ulepszenie #2 - Zestaw modyfikacji chłodzenia do TB-05


Lokacja: Laboratoria badawcze. Musicie dostać się do małego środkowego obszaru i jest to możliwe po użyciu karty dostępu Dział naukowy na zamkniętych drzwiach.
Cena modyfikacji: 20 kredytów
Modyfikacja zmniejsza nagrzewanie się Broni osobistej Sparqbeam TB-05 spowodowane długim ostrzałem. To ważne ulepszenie, bo przegrzany Sparqbeam nie może chwilowo strzelać nawet jeśli macie zapas energii.
Ulepszenie #3 - Zestaw modyfikacji obrażeń do KE-41


Lokacja: Reaktor. Stacja jest w zbrojowni reaktora i możecie ją odblokować dzięki zniszczeniu blokady w cyberprzestrzeni (w okolicy jest terminal).
Cena modyfikacji: 25 kredytów
Modyfikacja zwiększa obrażenia zadawane przez minipistolet KE-41 i ponadto dodaje tryb strzelania krótkimi seriami zamiast pojedynczych pocisków. Nowa wartość obrażeń to 22.
Ulepszenie #4 - Zestaw modyfikacji czoka do SK-27


Lokacja: Poziom magazynowy. Stacja jest w hali w północno-wschodniej części mapy. Musicie na dole załączyć czerwony most i przejść po nim do wschodniej części sali.
Cena modyfikacji: 25 kredytów
Modyfikacja zmniejsza rozrzut i zwiększa obrażenia strzelby SK-27. Nowa wartość dla penetracji pancerzy to 50%.
Ulepszenie #5 - Zestaw modyfikacji obrażeń do M-2100


Lokacja: Poziom magazynowy. Stacja jest w pomieszczeniu Storage 9 i możecie tam dostać się po wpisaniu kodu 838 (jego część pozyskuje się z dziennika tekstowego).
Cena modyfikacji: 25 kredytów
Modyfikacja zwiększa obrażenia zadawane przez Pistolet magnum 2100 i ponadto dodaje celownik laserowy dla ułatwienia dokładniejszych strzałów. Nowa wartość obrażeń to 70, a nowa penetracja pancerza to 65%.
Ulepszenie #6 - Zestaw modyfikacji obrażeń do EM-83


Lokacja: Pokład startowy. Musicie najpierw pokonać bossa Cortex Reaver i następnie zajrzeć do sąsiedniego zachodniego pomieszczenia.
Cena modyfikacji: 25 kredytów
Modyfikacja zwiększa obrażenia zadawane przez granaty, a także szybkość ich wystrzeliwania przez granatnik.
Ulepszenie #7 - Zestaw modyfikacji obrażeń do TB-05


Lokacja: Pokład startowy. Dotrzyjcie wąskimi korytarzami do zachodniego pomieszczenia.
Cena modyfikacji: 25 kredytów
Modyfikacja zwiększa obrażenia zadawane przez Sparqbeam (do 60 punktów obrażeń) oraz penetrację pancerzy (do 70%). Odbywa się to też niestety kosztem zwiększonego zużycia energii (o 1/3).
Ulepszenie #8 - Zestaw modyfikacji pojemności do M-2100


Lokacja: Poziom kierownictwa. W ramach postępów w grze musicie pokonać bossa Cyborg Diego. Możecie następnie dotrzeć do jego biura w południowo-zachodniej części pokładu.
Cena modyfikacji: 25 kredytów
Modyfikacja zwiększa pojemność magazynka rewolweru M-2100 do 12 pocisków.
Ulepszenie #9 - Zestaw modyfikacji obrażeń do JW-76


Lokacja: Gaj Beta. Stacja jest w jednym z zachodnich pomieszczeń i z racji na skażenie środowiskowe postarajcie się ją szybko zlokalizować.
Cena modyfikacji: 25 kredytów
Modyfikacja zwiększa obrażenia broni Karabin magnetyczno-pulsacyjny JW-76.
Ulepszenie #10 - Zestaw modyfikacji wydajności energetycznej do RW-45


Lokacja: Inżynieria systemów. Musicie odwiedzić zbrojownię, która jest w Beta Quadrant we wschodniej części poziomu.
Cena modyfikacji: 25 kredytów
Modyfikacja zmniejsza zużycie energii przez broń Jonowy karabin pulsacyjny RW-45.
Ulepszenie #11 - Zestaw modyfikacji pojemności do KF-18


Lokacja: Inżynieria systemów. Musicie odwiedzić składzik z sekcji Delta Quadrant w południowo-zachodniej części mapy.
Cena modyfikacji: 25 kredytów
Modyfikacja zwiększa do 50 nabojów pojemność magazynka broni KF-18 Skorpion.
Ulepszenie #12 - Zestaw modyfikacji szybkości ładowania do MK-84


Lokacja: Poziom ochrony. Dotrzyjcie do południowego pomieszczenia na wyższym piętrze tego pokładu.
Cena modyfikacji: 25 kredytów
Modyfikacja przyśpiesza przeładowanie railguna. To bardzo przydatny upgrade, bo MK-84 domyślnie bardzo długo przeładowuje się pomiędzy kolejnymi pojedynczymi strzałami.
Ulepszenie #13 - Zestaw modyfikacji wydajności energetycznej do LG-XX


Lokacja: Mostek. Stacja zlokalizowana jest w zbrojowni w centralnej części mapy.
Cena modyfikacji: 20 kredytów
Modyfikacja zmniejsza zużycie energii przez Karabin plazmowy LG-XX, dzięki czemu rdzenie plazmowe wystarczą na dłużej.
Korzystanie ze stacji zestawów modyfikacji

Jedyny sposób na pozyskiwanie ulepszeń broni to korzystanie ze stacji zestawów modyfikacji. Za modyfikacje broni płaci się kredytami i starajcie się często korzystać ze stacji recyklingu żeby mieć zawsze co najmniej 25-30 kredytów w zapasie.
Do odkrytych stacji możecie powracać np. jeśli nie posiadacie kredytów lub pasującej broni. Są one po odnalezieniu oznaczane na pełnoekranowej mapie.
Po zakupieniu ulepszenia musicie dodać je do inwentarza i wybrać opcję użycia żeby zostało połączone z pasującą bronią. Modyfikacji nie możecie ponownie wyjąć, tak więc nie pozbywajcie się ulepszonych broni.
Niektóre bronie po ulepszeniu mogą wymagać dodatkowych wolnych slotów w inwentarzu. Miejcie to na uwadze jeśli podróżujecie z przepełnionym inwentarzem - warto najpierw na spokojnie pozbyć się mniej potrzebnych rzeczy.
Komentarze czytelników
Wszystko pięknie, fajnie, ale.... jak aktywować te moduły grając na padzie (oprócz tych, co są domyślnie włączone)??
Mam plecak V1, ale nie potrafię go aktywować :/
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
