System Shock Remake: Lista wszystkich broni i granatów
W System Shock Remake są broń palna, broń biała, granaty i miny. Na tej stronie poradnika znajdziecie zestawienie całego dostępnego arsenału. Opisaliśmy też główne zastosowania broni i materiałów wybuchowych.
Aktualizacja:
W przetrwaniu na Cytadeli w grze System Shock Remake pomoże Wam zróżnicowany arsenał broni i gadżetów. Nasz poradnik zawiera listę wszystkich broni, granatów oraz min. Dowiecie się o miejscach, w których można je odnaleźć po raz pierwszy, a także o tym w jakich sytuacjach najbardziej przydadzą się poszczególne bronie i materiały wybuchowe.
- Ołowiana rurka
- Broń osobista Sparqbeam TB-05
- Minipistolet KE-41
- Granat odłamkowy
- Karabin magnetyczno-pulsacyjny JW-76
- Granat gazowy
- Klucz francuski
- Granat EMP
- Mina zbliżeniowa
- Strzelba SK-27
- Pistolet magnum 2100
- KF-18 Skorpion
- Granatnik EM-83
- Karabin szturmowy Mark III
- Akceleratorowe działo kinetyczne MK-84
- Rapier laserowy DG-04
- Jonowy karabin pulsacyjny RW-45
- Karabin plazmowy LG-XX
- Ważne informacje na temat broni
Ołowiana rurka

To pierwsza broń biała, którą możecie pozyskać tuż po prologu i obudzeniu się na poziomie medycznym. Zbadajcie boczne pomieszczenie magazynowe - broń jest w otwartej skrzyni.
Rurka zadaje obrażenia fizyczne i świetnie nadaje się do atakowania mutantów, którzy nie używają broni palnej. Możecie wyprowadzać zwykłe lub ładowane ataki (przytrzymanie LPM). Wykorzystujcie to, że mutanty są powolne - możecie łatwo przygotowywać się do silnych ataków.
Broń osobista Sparqbeam TB-05


To broń energetyczna, którą możecie po raz pierwszy znaleźć dość wcześnie na pokładzie medycznym. Jest przy zwłokach w jednym z głównych korytarzy.
Broń ta wymaga energii do działania i może działać w 1 z 3 ustawień mocy - różnią się one poborem energii i zadawanymi obrażeniami. Środkowy tryb jest naszym zdaniem najbardziej uniwersalnym.
Na osobnej stronie Jak odzyskiwać energię? wyjaśniamy jak regenerować niebieski pasek energii.
Minipistolet KE-41


To pierwsza klasyczna broń palna, która potrzebuje amunicji do działania - możecie używać standardowej amunicji 9mm lub teflonowej do lepszego niszczenia pancerzy. Pierwszy minipistolet możecie znaleźć na podłodze w jednym z pomieszczeń pokładu medycznego.
To dobra broń do atakowania organicznych celów, np. różnych odmian cyborgów. Miejcie na uwadze to, że broń domyślnie zadaje niewielkie obrażenia i powoli oddaje strzały. Możecie później ją ulepszyć, by np. strzelać krótkimi seriami pocisków.
Granat odłamkowy

Ten typ granatów możecie regularnie odnajdywać począwszy od pokładu medycznego.
Granaty odłamkowe mają dużą wszechstronność - możecie dzięki nim zabijać organicznych wrogów oraz niszczyć roboty.
Karabin magnetyczno-pulsacyjny JW-76


Karabin po raz pierwszy możecie znaleźć w zbrojowni medycznej na pokładzie medycznym. Jest ona odblokowywana dzięki zniszczeniu blokady w cyberprzestrzeni.
To doskonała broń do atakowania robotów, a w szczególności silniejszych wieżyczek. Zamiast energii potrzebne są niestety rzadkie naboje magnetyczno-pulsacyjne. Warto używać karabinu tylko na silniejszych celach.
Granat gazowy

Ten typ granatów możecie regularnie odnajdywać począwszy od pokładu medycznego.
Zostało jeszcze 67% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
- System Shock Remake - poradnik do gry
- System Shock Remake: Poradnik do gry
	- System Shock Remake: Podstawy
		- System Shock Remake: Interaktywna mapa
- System Shock Remake: Porady na start
- System Shock Remake: Lista wszystkich broni i granatów
- System Shock Remake: Cyberprzestrzeń
- System Shock Remake: Zagadki - skrzynki przyłączeniowe
- System Shock Remake: Wszystkie poziomy trudności
- System Shock Remake: Podstawy walki
 
 
- System Shock Remake: Podstawy
		
 
- System Shock Remake: Poradnik do gry
	
Komentarze czytelników
useru Junior
Wszystko pięknie, fajnie, ale.... jak aktywować te moduły grając na padzie (oprócz tych, co są domyślnie włączone)??
Mam plecak V1, ale nie potrafię go aktywować :/
tr00y Pretorianin
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
