System Shock Remake: Jak obniżać bezpieczeństwo poziomu?
Każdy pokład stacji w System Shock Remake ma procentowy wskaźnik bezpieczeństwa poziomu. Ta strona poradnika wyjaśnia jak zmniejszać kontrolę SHODAN nad Cytadelą i jak odblokowywać nowe sekretne lokacje.
Aktualizacja:
Poziomy Cytadeli z gry System Shock Remake opisane są zawsze wskaźnikiem bezpieczeństwa poziomu i dokładniej omówiliśmy go w naszym poradniku. Dowiecie się przede wszystkim jak zmniejszać kontrolę sztucznej inteligencji SHODAN nad poszczególnymi obszarami stacji oraz jakie inne praktyczne zastosowania ma doprowadzenie do 0% bezpieczeństwa poziomu.
- Aktualne bezpieczeństwo poziomu
- Niszczenie urządzeń powiązanych z SHODAN
- Ograniczenia eksploracji wynikające z bezpieczeństwa poziomu
Aktualne bezpieczeństwo poziomu

Bezpieczeństwo poziomu to procentowy wskaźnik, który symbolizuje poziom kontroli SHODAN nad danym pokładem Cytadeli. Domyślnie SHODAN ma 100% kontroli nad danym poziomem i wskaźnik może stopniowo zmniejszać się aż do osiągnięcia wartości 0%.
Bezpieczeństwo poziomu możecie sprawdzić na ekranie mapy - jest wyświetlane w prawym górnym rogu.
Niszczenie urządzeń powiązanych z SHODAN

Są 2 sposoby na obniżanie wskaźnika bezpieczeństwa poziomu:
Pierwsza metoda to niszczenie kamer ochrony, dzięki którym SHODAN obserwuje okolicę. Nisko umieszczone kamery możecie niszczyć bronią białą, a pozostałe niszczcie np. z pomocą pistoletu. Każda zniszczona kamera obniży wskaźnik od 1 do kilku procent.

Druga metoda to niszczenie węzłów komputerowych i przykładowe pokazuje obrazek. Możecie używać broni białej, ale wiedzcie, że węzeł w momencie zniszczenia eksploduje. Najlepiej go tylko osłabić bezpośrednimi atakami i następnie z bezpiecznej odległości użyć broni palnej.
Węzły są często w trudniej dostępnych pomieszczeniach, ale warto do nich docierać, bo każda zniszczona jednostka obniży wskaźnik średnio o kilkanaście procent.
Ograniczenia eksploracji wynikające z bezpieczeństwa poziomu

Sabotowanie systemów SHODAN początkowo wydaje się nieopłacalne, ale na kolejnych poziomach Cytadeli możecie odnajdywać przejścia i systemy wymagające obniżenia wskaźnika do konkretnej wartości. Gra wyświetla tę informację w lewym górnym rogu ekranu - w przykładzie z obrazka drzwi można otworzyć dopiero po tym jak wskaźnik kontroli spadnie poniżej 45%.
Zapamiętujcie zamknięte lokacje powiązane z bezpieczeństwem poziomu (możecie tworzyć znaczniki na mapie) i powracajcie do nich po spełnieniu wymagań.
0
- System Shock Remake - poradnik do gry
- System Shock Remake: Poradnik do gry
	- System Shock Remake: FAQ
		- System Shock Remake: Jak regenerować zdrowie?
- System Shock Remake: Jak odzyskiwać energię?
- System Shock Remake: Jak powiększyć inwentarz?
- System Shock Remake: Jak unikać promieniowania i zanieczyszczenia biologicznego?
- System Shock Remake: Jak obniżać bezpieczeństwo poziomu?
- System Shock Remake: Czy jest szybka podróż?
- System Shock Remake: Jak zdobywać kredyty?
- System Shock Remake: Jakie są konsekwencje śmierci?
- System Shock Remake: Jak niszczyć laserowe wieżyczki Skoczek?
- System Shock Remake: Jak zapisywać grę?
- System Shock Remake: Jak schować broń?
- System Shock Remake: Gdzie jest kod do zbrojowni Medical Armory?
- System Shock Remake: Jakie zastosowanie mają ID Tags?
- System Shock Remake: Jakie zastosowanie ma złom?
- System Shock Remake: Czy kod 0451 działa na pierwszych drzwiach?
- System Shock Remake: Jaki jest kod do drzwi Robot Maintenance w Laboratoriach badawczych?
- System Shock Remake: Czy wrogowie się respawnują?
- System Shock Remake: Jak identyfikować wrogów?
- System Shock Remake: Czy gra ma limit czasowy?
 
 
- System Shock Remake: FAQ
		
 
- System Shock Remake: Poradnik do gry
	
Komentarze czytelników
useru Junior
Wszystko pięknie, fajnie, ale.... jak aktywować te moduły grając na padzie (oprócz tych, co są domyślnie włączone)??
Mam plecak V1, ale nie potrafię go aktywować :/
tr00y Pretorianin
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
