Rozdział 20- Jack Denham | Kampania w Syndicate
Aktualizacja:
Rozdział 20: Jack Denham

Denham zaszył się na szczycie Iglicy. Pozostała jeszcze jedna przeszkoda do pokonania nim go dosięgnę. Stoisz mi na drodze.
![]() | WIZYTÓWKI: | 0 | ![]() | PROPAGANDA: | 1 |
![]() | ![]() |
Ostatni fragment propagandy znajdziesz już w pierwszym korytarzu. Na szklanych drzwiach widnieje logo korporacji, pod którym kryje się tajne przesłanie do Milesa Kilo.
![]() | ![]() |
Po przejściu długiego korytarza dotrzesz na pomost, przecinający ogromną halę. Tutaj rozpocznie się ostatnia walka. Przyjdzie Ci stawić czoła agentowi Meritowi w wymyślnej zbroi oraz agentkom-bliźniaczkom. Na początku w ogóle nie przejmuj się samym Meritem, który będzie ostrzeliwał Cię z windy nad placem boju - o ile nie będziesz stał w miejscu to nic takiego Ci nie zrobi. Twoim zmartwieniem na chwilę obecną są bliźniaczki. W okolicy znajdziesz stacje, które można wysunąć z podłogi co zapewni Ci najlepszą osłonę podczas całego starcia. Uważaj jednak gdy agenci będą próbowali hakować te same stacje by schować je z powrotem w podłodze. Gdy tak się stanie zareaguj szybko i wysuń je ponownie. Na ścianie obok stacji znajdują się również dwa wieszaki ze strzelbami. Walka z siostrami przypomina potyczki z oficerami wyposażonymi w reaktywne zbroje. Każdą z bliźniaczek musisz najpierw pozbawić dwóch warstw pancerza, by móc w końcu wyrządzić im realną krzywdę. Nie zabijaj bliźniaczek pojedynczo, ponieważ i tak nic to nie da. Powalona bliźniaczka po pierwsze jest chroniona polem energetycznym przez samego Merita (nie możesz się do niej nawet zbliżyć), a po drugie zostanie szybko postawiona na nogi przez siostrę. Musisz sprowadzić stan zdrowia obu sióstr do minimum, a wtedy strzelić kilka razy w Merita, który na krótką chwilę zjedzie windą poniżej pola walki. Kiedy Merit zniknie, natychmiast dokończ obie siostry i szybko dobij każdą z nich. Dopiero teraz do walki wkroczy sam agent Merit.
Zostało jeszcze 40% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
- Syndicate - singleplayer - poradnik do gry
- Syndicate - singleplayer - poradnik do gry
- Kampania
- Bronie | Kampania w Syndicate
- Zagrożenia | Kampania w Syndicate
- Rozdział 1- Wakeup Call | Kampania w Syndicate
- Rozdział 2- Assault on Aspari | Kampania w Syndicate
- Rozdział 3- Aspari Extraction | Kampania w Syndicate
- Rozdział 4- A Train to Catch | Kampania w Syndicate
- Rozdział 5- Escape From Los Angeles | Kampania w Syndicate
- Rozdział 6- Eurocorp | Kampania w Syndicate
- Rozdział 7- Voyeur Central | Kampania w Syndicate
- Rozdział 8- Cayman Global | Kampania w Syndicate
- Rozdział 9- La Ballena | Kampania w Syndicate
- Rozdział 10- Behind The Scenes | Kampania w Syndicate
- Rozdział 11- Ramon | Kampania w Syndicate
- Rozdział 12- Downzone | Kampania w Syndicate
- Rozdział 13- Betrayed | Kampania w Syndicate
- Rozdział 14- The Wall | Kampania w Syndicate
- Rozdział 15- Kris | Kampania w Syndicate
- Rozdział 16- Human Resources | Kampania w Syndicate
- Rozdział 17- Corporate War | Kampania w Syndicate
- Rozdział 18- Spire Access | Kampania w Syndicate
- Rozdział 19- Burning Tower | Kampania w Syndicate
- Rozdział 20- Jack Denham | Kampania w Syndicate
- Kampania
- Syndicate - singleplayer - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Cainoor Legend
Fajna gra, spoko poradnik. Kilka razy ułatwił mi życie :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.






