Syndicate: Zagrożenia | Kampania w Syndicate

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
90% przeciwników w Syndicate to zwyczajni ludzie - różne ubrani, różnie uzbrojeni, ale po prostu zwykli ludzie - Zagrożenia | Kampania w Syndicate - Syndicate - singleplayer - poradnik do gry

90% przeciwników w Syndicate to zwyczajni ludzie - różne ubrani, różnie uzbrojeni, ale po prostu zwykli ludzie. Potrafią zbierać się w grupy, oskrzydlać gracza, korzystać z osłony przeszkód terenowych, ale zachowanie jednego nie różni się niczym od drugiego. Dlatego też nie będę tutaj wstawiał litanii przeciwników, którzy różnią się od siebie kolorem obuwia i przynależnością do innych syndykatów. Poniższa lista przedstawia nie tyle wrogów, co wyposażenie, które wyróżnia niektórych osobników. Pod całą tą technologią kryje się zwyczajny piechur, który bez swojego gadżetu krwawi i ginie jak zwykły szeregowiec.

PŁYNNA ZBROJA - Zagrożenia | Kampania w Syndicate - Syndicate - singleplayer - poradnik do gry

PŁYNNA ZBROJA

Działanie: Płynny żel polimerowy powstrzymuje pociski kalibru 5-15mm. Dopóki żel jest aktywny, jego właściciel jest właściwie nietykalny.

Sposób postępowania: Hakowanie powoduje skrystalizowanie się płynnej warstwy polimeru. Przez krótki okres czasu skrystalizowana warstwa będzie podatna na wszelkiego rodzaju zniszczenia. Gdy skrystalizowana warstwa pęknie, pancerz staje się bezużyteczny a jego właściciel podatny na każdy rodzaj obrażeń.

Właściciele tego rodzaju zbroi wyposażeni są zawsze w strzelby CQC-11, a więc najgroźniejsi na krótkie dystanse.

ZBROJA ELEKTRYCZNA - Zagrożenia | Kampania w Syndicate - Syndicate - singleplayer - poradnik do gry

ZBROJA ELEKTRYCZNA

Działanie: Wyładowania elektryczne o ogromnej mocy "ulatniają" wszystkie pociski do kalibru 20mm. Zbroja składa się z dwóch warstw przewodzących płyt.

Sposób postępowania: Hakowanie powoduje czasowe rozładowanie ładunku zgromadzonego w przewodzących płytach. W tym czasie można je zniszczyć, ale w ich miejsce uruchomi się zapasowy zestaw przewodników. Hakowanie trzeba powtórzyć by zniszczyć również drugą warstwę.

Zbroja ma pozytywny (dla gracza oczywiście) efekt uboczny - w momencie jej zniszczenia uwalnia gigawaty ładunków elektrycznych, zabijając wszystkich w zasięgu kilku metrów.

Właściciele tego typu pancerzy uzbrojeni są w karabiny laserowe COIL.

ZBROJA REAKTYWNA - Zagrożenia | Kampania w Syndicate - Syndicate - singleplayer - poradnik do gry

ZBROJA REAKTYWNA

Działanie: Komórki mikro-ładunków wybuchowych neutralizują większość znanych pocisków, poza największymi kalibrami. Zbroja składa się z dwóch warstw ochronnych.

Sposób postępowania: Hakowanie spowoduje wyłączenie sytemu zarządzającego mikro-ładunkami wybuchowymi, umożliwiając tym samym zniszczenie pierwszej warstwy. Ponowne zhakowanie pozwoli zniszczyć drugą warstwę i odsłoni bezpośredni dostęp do centralnego systemu zarządzającego mikro-detonacjami. Jego zhakowane spowoduje, że wszystkie mikro-ładunki zostaną zdetonowane, zabijając właściciela.

Właściciele tego typu pancerzy zazwyczaj wyposażeni są w wyrzutnie rakiet SWARM lub Miniguny.

TARCZA - Zagrożenia | Kampania w Syndicate - Syndicate - singleplayer - poradnik do gry

TARCZA

Działanie: Powstrzymuje pociski małego kalibru z broni krótkiej, karabinków i karabinów szturmowych.

Sposób postępowania: Tarcza jest podatna na pociski wielko-kalibrowe (snajperka, karabin Kusanagi w alternatywnym trybie). Najłatwiejszą metodą eliminacji żołnierza z tarczą jest obalenie go aplikacją Backfire lub zajście go od tyłu w czasie działania Nakładki DART. Możliwe jest też zabicie go poprzez strzelanie w odsłonięte kończyny. Można go również pokonać atakiem wręcz.

Właściciele tarcz, ze względu na ich duże wymiary muszą ograniczać się do broni krótkiej APP-3.

PŁYNNA TARCZA - Zagrożenia | Kampania w Syndicate - Syndicate - singleplayer - poradnik do gry

PŁYNNA TARCZA

Działanie: Płynny żel polimerowy absorbuje pociski kalibru 5-105mm.

Sposób postępowania: W przeciwieństwie do zwykłej tarczy, tej nie przebije nawet pocisk snajperski. Niemniej jednak metoda jej zneutralizowania jest banalna - wystarczy użyć na właścicielu tarczy aplikacji Backfire, która chwilowo wyłączy tarczę i odsłoni chronioną osobę. Zajście delikwenta od tyłu i strzelanie po kończynach również zadziała.

Właściciele płynnych tarcz zazwyczaj używają potężnych rewolwerów BULLHAMMER.

WIDMO (specter) - Zagrożenia | Kampania w Syndicate - Syndicate - singleplayer - poradnik do gry

WIDMO (specter)

Działanie: Zbroja generuje kamuflaż optyczny, sprawiając że jej właściciel staje się niemal całkiem niewidzialny.

Sposób postępowania: Choć efektowna, zbroja Specter jest bardzo miękka i łatwo wyeliminować jej właściciela, gdy już zostanie zauważony. Właściwości maskujące zbroi można czasowo zneutralizować impulsem elektromagnetycznym (granat EMP lub zdetonowana mina EMP). Żołnierze Widmo widoczni są przez kilka chwil w trybie Nakładki DART. Nie trwa to jednak długo, ponieważ zbroja zakłóca sensory DARTa.

Właściciele tego rodzaju zbroi preferują wyciszone karabinki UMK, aby jeszcze bardziej utrudnić ich zlokalizowanie.

ZAKŁÓCACZ (jammer) - Zagrożenia | Kampania w Syndicate - Syndicate - singleplayer - poradnik do gry

ZAKŁÓCACZ (jammer)

Działanie: Generuje wokół właściciela pole zakłócające, które uniemożliwia używanie w jego pobliżu aplikacji DART oraz hakowania. Interfejs użytkownika również zostaje zakłócony, utrudniając tym samym orientację w sytuacji.

Sposób postępowania: W zakłócacze wyposażeni są zwykli żołnierze ze strzelbami CQC-11, więc wystarczy ich szybko zabić. Ich jedynym zadaniem jest ochrona polem zakłócającym oficera w płynnej lub innej zaawansowanej zbroi.

Zakłócacz nie blokuje molowości Nakładki DART.

Bot UAV - Zagrożenia | Kampania w Syndicate - Syndicate - singleplayer - poradnik do gry

Bot UAV

Działanie: Latające roboty o dużej zwrotności, wyposażone w broń automatyczną małego kalibru oraz płynną zbroję.

Sposób postępowania: Boty UAV występują w różnych kształtach i rozmiarach, ale wszystkie działają tak samo. Zhakowanie płynnego pancerza spowoduje jego natychmiastową krystalizację i pęknięcie, pozostawiając bota bez osłony. Boty podatne są na wszelkie rodzaje zniszczeń - właściwie to wystarczyłby chyba rzut kamieniem. Ich jedyną prawdziwą siłą jest najczęściej ilość. Zwykle używane są do wspomagania oddziałów żołnierzy korporacji.

Syndicate

21 lutego 2012

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
2012-07-15
20:04

Cainoor Legend

Cainoor
👍

Fajna gra, spoko poradnik. Kilka razy ułatwił mi życie :)

Komentarz: Cainoor

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl