Bronie | Kampania w Syndicate
Aktualizacja:
![]() | APP-3 Podstawowy tryb strzału: pojedynczy Alternatywny tryb strzału: seria 3 pocisków Pojemność magazynka: 18 Dodatkowe informacje: Szybkie przeładowanie i duża szybkostrzelność. |
![]() | RAZORBACK Podstawowy tryb strzału: pojedynczy Alternatywny tryb strzału: brak Pojemność magazynka: 10 Dodatkowe informacje: Celny rewolwer o średniej mocy obalającej. |
![]() | BULLHAMMER Podstawowy tryb strzału: pojedynczy Alternatywny tryb strzału: brak Pojemność magazynka: 6 Dodatkowe informacje: Ogromne obrażenia za cenę sporego podrzutu. Najmocniejsza broń krótka w grze. |
![]() | UMK Mk IV Podstawowy tryb strzału: automatyczny Alternatywny tryb strzału: automatyczny + tłumik Pojemność magazynka: 60 Dodatkowe informacje: Szybkostrzelny karabinek o dużym rozrzucie. Tłumik zmniejsza rozrzut kosztem mniejszych obrażeń. |
![]() | TAR-39 Podstawowy tryb strzału: automatyczny Alternatywny tryb strzału: granatnik jednostrzałowy Pojemność magazynka: 40 kul / 3 granaty Dodatkowe informacje: Szybkostrzelny karabinek o niezbyt imponującej celności, ale doskonały na krótkie dystanse. Niewielkie obrażenia rekompensuje podwieszany granatnik. |
![]() | CQC-11 Podstawowy tryb strzału: samopowtarzalny Alternatywny tryb strzału: pojedynczy, amunicja wybuchowa Pojemność magazynka: 8 Dodatkowe informacje: Typowa strzelba do bliskich kontaktów. Przeładowywana pocisk po pocisku. |
![]() | KUSANAGI ACR-10 Podstawowy tryb strzału: automatyczny (kolimator) Alternatywny tryb strzału: pojedynczy pocisk nadciśnieniowy (luneta) Pojemność magazynka: 24 Dodatkowe informacje: W alternatywnym trybie strzału pociski zdolne do przebijania większości osłon. Jedna z najbardziej uniwersalnych broni, łącząca szybki karabin szturmowy z bronią snajperską. |
![]() | KUSANAGI HSR-6 (SNIPER) Podstawowy tryb strzału: samopowtarzalny (luneta) Alternatywny tryb strzału: samopowtarzalny (kolimator) Pojemność magazynka: 4 Dodatkowe informacje: Typowa broń snajperska o dużym zasięgu. Zmodyfikowana wersja ACR-10 o mniejszym magazynku i potężniejszej lunecie. |
![]() | EMW-56 GAUSS Podstawowy tryb strzału: automatyczny Alternatywny tryb strzału: brak Pojemność magazynka: 46 Dodatkowe informacje: Naciśnij [PPM] aby oznaczyć cel, za którym będą podążać pociski. Chaotyczny i nieprzewidywalny tor lotu kuli bez namierzonego celu. |
![]() | Karabin laserowy COIL Podstawowy tryb strzału: ciągła, 2-sekundowa wiązka Alternatywny tryb strzału: pojedynczy impuls dużej mocy Pojemność magazynka: 100 Dodatkowe informacje: W podstawowym trybie strzału karabin przegrzewa się po 2 sekundach. Alternatywny tryb strzału pozwala na przebijanie większości osłon, kosztem długiego przeładowania. |
![]() | G290 Minigun Podstawowy tryb strzału: automatyczny Alternatywny tryb strzału: brak Pojemność magazynka: nieskończona Dodatkowe informacje: Przytrzymaj [PPM] aby rozpędzić silnik napędzający lufy bez konieczności strzelania. Nie przegrzewa się ani z żadnego innego powodu nie przerywa prowadzenia ognia. Bez wątpienia najmocniejsza broń w grze. |
![]() | LBT Thermite Gun Podstawowy tryb strzału: ciągły strumień Alternatywny tryb strzału: brak Pojemność magazynka: 500 (5 litrów) Dodatkowe informacje: Ogromna temperatura płomienia topi nawet metal. Jedna z najpotężniejszych broni w grze. |
![]() | Wyrzutnia rakiet SWARM Podstawowy tryb strzału: 12 kierowanych rakiet na raz Alternatywny tryb strzału: brak Pojemność magazynka: 3x12 rakiet Dodatkowe informacje: Naciśnij [PPM] aby namierzyć do 3 celów na raz. Doskonała broń do radzenia sobie z chmarami botów. |
![]() | LAWS-92 Podstawowy tryb strzału: 1 niekierowana rakieta Alternatywny tryb strzału: brak Pojemność magazynka: 1 Dodatkowe informacje: Naciśnij [LPM] aby rozbić wystrzeloną rakietę na drobniejsze odłamki, eliminując w ten sposób większe grupy przeciwników. |
![]() | Granaty EMP/odłamkowe Podstawowy tryb strzału: 1 granat Alternatywny tryb strzału: brak Pojemność magazynka: nie dotyczy Dodatkowe informacje: Przytrzymaj [LMP] aby uzbroić granat do szybszej detonacji. Granaty EMP czasowo zakłócają pracę urządzeń elektronicznych. Granaty odłamkowe robią klasyczny "bum" ;) |
0
- Syndicate - singleplayer - poradnik do gry
- Syndicate - singleplayer - poradnik do gry
- Kampania
- Bronie | Kampania w Syndicate
- Zagrożenia | Kampania w Syndicate
- Rozdział 1- Wakeup Call | Kampania w Syndicate
- Rozdział 2- Assault on Aspari | Kampania w Syndicate
- Rozdział 3- Aspari Extraction | Kampania w Syndicate
- Rozdział 4- A Train to Catch | Kampania w Syndicate
- Rozdział 5- Escape From Los Angeles | Kampania w Syndicate
- Rozdział 6- Eurocorp | Kampania w Syndicate
- Rozdział 7- Voyeur Central | Kampania w Syndicate
- Rozdział 8- Cayman Global | Kampania w Syndicate
- Rozdział 9- La Ballena | Kampania w Syndicate
- Rozdział 10- Behind The Scenes | Kampania w Syndicate
- Rozdział 11- Ramon | Kampania w Syndicate
- Rozdział 12- Downzone | Kampania w Syndicate
- Rozdział 13- Betrayed | Kampania w Syndicate
- Rozdział 14- The Wall | Kampania w Syndicate
- Rozdział 15- Kris | Kampania w Syndicate
- Rozdział 16- Human Resources | Kampania w Syndicate
- Rozdział 17- Corporate War | Kampania w Syndicate
- Rozdział 18- Spire Access | Kampania w Syndicate
- Rozdział 19- Burning Tower | Kampania w Syndicate
- Rozdział 20- Jack Denham | Kampania w Syndicate
- Kampania
- Syndicate - singleplayer - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Cainoor Legend
Fajna gra, spoko poradnik. Kilka razy ułatwił mi życie :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.















