Street Fighter 4: Guile
Aktualizacja:
Guile
![]() | Guile nie zmienił się prawie nic od czasu Super Turbo i nadal ma tylko dwa Ciosy specjalne. Poza tym posiada bardzo potężne combosy i dobre ataki na nadlatujących przeciwników. Ultra Combo może nie jest najprzydatniejsze, ale Sonic Boom potrafi nieźle namieszać i pozwala na wiele różnych akcji. |
Ciosy zwykłe
- p+MP - Overhead Punch
Szybki cios o dobrym zasięgu.
- MK - Anti-air Kick
- d+HP - Crouching Uppercut
Dobre countery na lecących w naszą stronę przeciwników.
- p+LK - Bazooka Knee
Kolanko świetnie trzyma przeciwników na dystans.
Ciosy specjalne
- [t], p+P - Sonic Boom
Świetny, szybszy niż dawniej, fireball, po wystrzeleniu którego możemy swobodnie się ruszać i atakować w trakcie jego lotu. Jest to podstawa gry Guilem.
- [d], g+K - Somersault Kick (armor breaking)
Klasyka. Wspaniały cios na nadlatujących przeciwników, teraz działa także na przeciwników,którzy atakują na low. Siła i zasięg ciosu jest zależna od wciśniętego kicka. LK jest dobry do counterów , ale zadaje niewiele obrażeń. HK leci wyżej i zabiera więcej obrażeń. Jeśli nim nie trafimy to lanie mamy gwarantowane. Dobry sposób na kończenie combosów(duuuuże opóźnienie).
- LK+LP (w powietrzu) - Air Throw
Przydatna rzecz na przeciwników, którzy znajdują się w locie.
Ataki Ex
- [t], p+2xP - Ex Sonic Boom
Uderza dwa razy i wspaniale wywiera presję na przeciwniku. Jest szybszy od HP Sonic Boom, co oznacza, że jest ekstremalnie szybki. Działa bardzo dobrze na przeciwników, którzy nadużywają fireballi.
- [d], g+2xK - Ex Somersault Kick
Wersja Ex zadaje większe obrażenia, ma jeszcze większy zasięg i priorytet. Uderza dwa razy.
Super Combo
- [dt], dp, dt, gp+K - Double Somersault
Niestety to Super Combo nie ma zbyt dużego zastosowania. Wykorzystujemy je gdy przeciwnik za bardzo się odkryje. Poza tym lepiej spożytkować pasek Super, na ciosy Ex .
Ultra Combo
- [dt], dp, dt, gp+3xK - Somersault Explosion
Niestety sprawdza się zazwyczaj tylko na nadlatujących przeciwnikach.
Combo
- HP (z powietrza), MP (kucając), cancel LK Somersault Kick.
- HP (z powietrza), HP, cancel HP Sonic Boom, HP.
- HK (z powietrza), LP (kucając), LP (kucając), LP (kucając), Somersault Kick
- LP, MP (kucając), cancel Sonic Boom.
![]() | ![]() |
- Street Fighter IV - poradnik do gry
- Street Fighter 4: Poradnik do gry
- Street Fighter 4: Postacie
- Street Fighter 4: Abel
- Street Fighter 4: Balrog (M Bison)
- Street Fighter 4: Blanka
- Street Fighter 4: Chun-Li
- Street Fighter 4: Crimson Viper
- Street Fighter 4: Dhalsim
- Street Fighter 4: E. Honda
- Street Fighter 4: El Fuerte
- Street Fighter 4: Guile
- Street Fighter 4: Ken
- Street Fighter 4: M. Bison (Vega)
- Street Fighter 4: Rufus
- Street Fighter 4: Ryu
- Street Fighter 4: Sagat
- Street Fighter 4: Vega (Balrog)
- Street Fighter 4: Zangief
- Street Fighter 4: Postacie
- Street Fighter 4: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany653201 Legend
przyda mi się ten poradnik
Paczis Pretorianin
Spoko poradnik trochę ciężko na początku skapować z tymi wyjaśnieniami ale jak sie załapie to idzie świetnie!
zanonimizowany640077 Legionista
no fajny poradnik ale jak to sie robi?
zanonimizowany577349 Pretorianin
Fajny poradnik, brawo GOL.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.



