Star Wolves: Ewakuacja
Aktualizacja:
Przed misją: Zrób standardowe zakupy. Systemy, nowe wieżyczki itp. - do tego sprzedaj najgorszy myśliwiec, a pilota przełóż go myśliwca Żmii, której już nie masz w drużynie.
Nagroda: 90000
![Jak tylko wlecisz do systemu - a pojawiasz się w [1] - zacznie się rozmowa z flotą - [Misja 29-B] Ewakuacja | Star Wolves Gwiezdne Wilki - Star Wolves: Gwiezdne Wilki - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/468/275011796.jpg)
Jak tylko wlecisz do systemu - a pojawiasz się w [1] - zacznie się rozmowa z flotą. Możesz skłamać i uniknąć walki, lecz ja proponuję powiedzieć całą prawdę i zaatakować skrzydło (3 myśliwce) i jeden większy statek. Poradzisz sobie bez problemu. Teraz masz dwa wyjścia - drogę szybszą lub bardziej uciążliwa, lecz również bardziej dochodową - polecam oczywiście tę drugą. Zniszcz wszystkie skrzydła obcych pomiędzy punktami [1], [2], [3] i [4] (uważaj szczególnie na patrol - jeden duży statek i dwa skrzydła, 5 i 3 myśliwce - użyj na nich rakiet i specjalnych umiejętności).
Leć do [3] i porozmawiaj z przedstawicielem InoCo. Potem musisz zabić szpiega, wystarczy że razem z myśliwcami InoCo rozprawisz się z czterema myśliwcami floty na górze. Leć następnie do [4] i tam znów porozmawiaj. Musisz dostać się do [6] - po drodze myśliwcami i statkiem-bazą zniszcz trzy skrzydła po trzy myśliwce obcych. Leć do [6] i poczekaj, aż rozmowa się skończy, a następnie wracaj do konwoju w [4].
Uzupełnij rakiety. Ostatnie twoje zadanie to dolecenie do portalu w [5]. Wyprzedź konwój i leć myśliwcami i statkiem-bazą. Pojawi się Żmija w rzeźniku i dwa skrzydła floty po cztery myśliwce. Zdejmij osłony Żmii i włącz pociski. Najpierw zniszcz ją, a potem po kolei wykańczaj myśliwce. Nie zapomnij o specjalnych umiejętnościach. Poczekaj, aż konwój doleci do [5] i sam wleć do portalu, by opuścić ten system.
0
- Star Wolves: Gwiezdne Wilki - poradnik do gry
- Star Wolves Gwiezdne Wilki: Poradnik do gry
- Star Wolves: Poradnik do gry - Lista misji
- Star Wolves: Standardowy patrol
- Star Wolves: Uratuj porucznika Raymonda
- Star Wolves: Przemyt
- Star Wolves: Polowanie na Czerwonego Korsarza
- Star Wolves: Odszkodowanie
- Star Wolves: Piracki skarb
- Star Wolves: Pomoc humanitarna
- Star Wolves: Eridan
- Star Wolves: Przybycie do sektora Wodnik
- Star Wolves: Pilnowanie złóż
- Star Wolves: Konwój z uranem
- Star Wolves: Konkurencja
- Star Wolves: Posejdon
- Star Wolves: Zasadzka
- Star Wolves: Piracki admirał
- Star Wolves: Gniazdo hydry
- Star Wolves: Ostatnia głowa hydry
- Star Wolves: Konwój korporacyjny
- Star Wolves: Rutyna
- Star Wolves: Kradzież prototypu
- Star Wolves: Brudna robota
- Star Wolves: Na pomoc nauce
- Star Wolves: Atak na bazę piratów
- Star Wolves: Oferta specjalna
- Star Wolves: Dymisja ministra
- Star Wolves: Zaginiony konwój
- Star Wolves: Stalingrad
- Star Wolves: Pomoc prawna
- Star Wolves: Pilne wezwanie
- Star Wolves: S.O.S.
- Star Wolves: Przechwycenie
- Star Wolves: Ewakuacja
- Star Wolves: Złoty klucz, Gwiezdny Młot
- Star Wolves: Przechwycenie
- Star Wolves: Nagroda
- Star Wolves: Spis obiektów
- Star Wolves: Myśliwce
- Star Wolves: Lekkie działka
- Star Wolves: Ciężkie działa
- Star Wolves: Wieżyczki
- Star Wolves: Pociski, torpedy, rakiety
- Star Wolves: Systemy zwykłe dla myśliwców
- Star Wolves: Systemy grupowe dla myśliwców
- Star Wolves: Systemy dla statku-matki
- Star Wolves Gwiezdne Wilki: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
