Star Wolves: Zaginiony konwój
Aktualizacja:
Nagroda: 40000
![Nie sugeruj się mapą, bo nie ma na niej wielu przeciwników, którzy pojawiają się później - [Misja 24] Zaginiony konwój | Star Wolves Gwiezdne Wilki - Star Wolves: Gwiezdne Wilki - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/468/274752875.jpg)
Nie sugeruj się mapą, bo nie ma na niej wielu przeciwników, którzy pojawiają się później. Ta misja nie jest łatwa, choć również nie niemożliwa. Na dobry początek leć z [1] do [2] i spróbuj zdobyć jakieś informacje. Potem leć do stacji Triady w [3] i porozmawiaj z nimi - zgódź się wykonać zadanie. Musisz zniszczyć cztery skrzydła piratów (4, 4, 3 i 4), a szczególnie tych w punkcie [4]. Potem wracaj do stacji w [3] - otrzymasz współrzędne konwoju.
Leć do [5] i podleć do uszkodzonych transportowców myśliwcami i statkiem-bazą (po drodze załatwisz czterech piratów). Po chwili pojawią się dwa skrzydła obcych (2 i 3 myśliwce). To jednak dopiero początek kłopotów. Teraz z prawej strony mapy będą atakować cię obcy, a z lewej - piraci. Niech sojusznicze myśliwce zajmą się piratami, ty niszcz obcych. Pierwsza fala to trzy skrzydła - 2, 4 i 5 myśliwców - które wylecą co prawda po kolei, ale w bardzo krótkich odstępach czasu. Niech rakiety będą włączone, a umiejętności działają cały czas.
Potem poleć do myśliwców USS i pomóż im zniszczyć piratów - walka z nimi będzie o wiele łatwiejsza niż z obcymi. Nie trać jednak czasu na zbieranie łupów, tylko szybko wracaj do transporterów, bowiem po chwili pojawi się tu ostatnia fala obcych - trzy skrzydła (3, 3, 2 myśliwce). Korzystaj z umiejętności, o ile jakiekolwiek ci jeszcze zostały, a uszkodzone myśliwce po prostu wycofuj z pola walki. Po zniszczeniu obcych i piratów dostaniesz nagrodę - nie przejmuj się tym, że USS każe ci się jak najszybciej wynosić z systemu. Najpierw zbierz wszystkie łupy, dopiero potem leć do [1].
- Star Wolves: Gwiezdne Wilki - poradnik do gry
- Star Wolves Gwiezdne Wilki: Poradnik do gry
- Star Wolves: Poradnik do gry - Lista misji
- Star Wolves: Standardowy patrol
- Star Wolves: Uratuj porucznika Raymonda
- Star Wolves: Przemyt
- Star Wolves: Polowanie na Czerwonego Korsarza
- Star Wolves: Odszkodowanie
- Star Wolves: Piracki skarb
- Star Wolves: Pomoc humanitarna
- Star Wolves: Eridan
- Star Wolves: Przybycie do sektora Wodnik
- Star Wolves: Pilnowanie złóż
- Star Wolves: Konwój z uranem
- Star Wolves: Konkurencja
- Star Wolves: Posejdon
- Star Wolves: Zasadzka
- Star Wolves: Piracki admirał
- Star Wolves: Gniazdo hydry
- Star Wolves: Ostatnia głowa hydry
- Star Wolves: Konwój korporacyjny
- Star Wolves: Rutyna
- Star Wolves: Kradzież prototypu
- Star Wolves: Brudna robota
- Star Wolves: Na pomoc nauce
- Star Wolves: Atak na bazę piratów
- Star Wolves: Oferta specjalna
- Star Wolves: Dymisja ministra
- Star Wolves: Zaginiony konwój
- Star Wolves: Stalingrad
- Star Wolves: Pomoc prawna
- Star Wolves: Pilne wezwanie
- Star Wolves: S.O.S.
- Star Wolves: Przechwycenie
- Star Wolves: Ewakuacja
- Star Wolves: Złoty klucz, Gwiezdny Młot
- Star Wolves: Przechwycenie
- Star Wolves: Nagroda
- Star Wolves: Spis obiektów
- Star Wolves: Myśliwce
- Star Wolves: Lekkie działka
- Star Wolves: Ciężkie działa
- Star Wolves: Wieżyczki
- Star Wolves: Pociski, torpedy, rakiety
- Star Wolves: Systemy zwykłe dla myśliwców
- Star Wolves: Systemy grupowe dla myśliwców
- Star Wolves: Systemy dla statku-matki
- Star Wolves Gwiezdne Wilki: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
