Zawieranie sojuszy/Forging Alliances | Opis przejścia
Aktualizacja:
Zawieranie sojuszy/Forging Alliances

Na spotkaniu zostanie zdecydowane, że trzeba zjednoczyć wszystkie okoliczne frakcje w walce przeciw Clyde'owi. Na początek twoim zadaniem zostanie spróbowanie namówienie do sojuszu dziewczyn. Udaj się do Annie koło ratusza. Jeśli nie zrobiłeś tego wcześniej, to teraz będziesz musiał jej pomóc przeganiając znęcające się nad nią dziewczyny. Daj jej list i ruszaj na zebranie. Po przerywniku udaj się na plac zabaw. Po kolejnej scence czeka cię walka z chłopakiem Moniki. Nie jest to trudna walka. Po wszystkim wracaj do Annie przed ratusz.

Przebierz się z klasą, po czym ruszaj do Nieplanowanego Rodzicielstwa. Dostęp do archiwum mają tylko doktorzy, więc musisz skądś skombinować odpowiednie przebranie. Udaj się na operację. Jest to kolejna prosta minigra, w której musisz szybko wciskać przycisk ataku. Gdy doktor odejdzie zabierz z pobliskiego wózka lekarski ekwipunek i przebierz się w niego, tak jak na zdjęciu.

W archiwum sprawdź dane z 2013 roku. Włączy się krótka scenka, po której zostaniesz zamknięty. Użyj gnomiego proszku by wydostać się przez mysią dziurę. W środku czeka sporo przeciwników, ale możesz się przez nich szybko przebić strzelając w rury nad ich głowami. Hałas sprowokuje żołnierzy by strzelić w to miejsce i od razu pozbyć się problemu. Uważaj tylko, by nie podejść za blisko. Potem za pomocą magii przedostań się na drugą stronę (żołnierze nie zareagują).

Na górze porozmawiaj z Randym. Po kolejnym przerywniku musisz wykonać operację. Najpierw musisz znieczulić pacjentkę. Obserwuj ruch strzykawki i skieruj ją w dół, gdy będzie na samym środku. Potem kręć lewym analogiem, lub wciskaj na przemian lewo i prawo. Sama operacja to po prostu ciąg komend pokazywanych na ekranie, które musisz wykonywać. Najpierw trzymasz drążek w lewo (lub trzymasz LPM), potem przesuwasz go raz na prawo (kliknięcie PPM). Następnie trzymasz analog w prawo (trzymasz PPM) i szybko przesuwasz raz w lewo (kliknięcie LPM). Po operacji wyjdź z pomieszczenia.

Najszybciej będzie strzelić w otwór wentylacyjny, a następnie użyć proszku i dostać się po szafce na górę. Alternatywną drogą po kilku skarbach jest przejście zmniejszonym przez żołnierza (dosłownie) i wdrapanie się na górę naokoło. Wówczas możesz strzelić w miejsce widoczne na screenie by od razu pozbyć się szczurów. Potem wejdź do wentylacji i idź wzdłuż niej aż dotrzesz do wyjścia. Małe myszki, jakie tam znajdziesz możesz z miejsca unieszkodliwiać strzałem.

Strzel w granat martwego żołnierza. Przejdź powstałym w ten sposób przejściem i zabierz chipokomona. Następnie wezwij Stana i użyj Rozkaż kumplowi na karabinie, by go zneutralizować. Alternatywnie możesz wykorzystać sondę, którą przeniesiesz się do zaworu, zakręcić wodę i przenieść się do rury, w której na końcu strzel w kable by zrzucić na karabin lampę. Po wyłączeniu karabinu użyj na nim Prukoczaru. Następnie ruszaj dalej. Zostaniesz zaatakowany przez grupkę zombie płodów. Oprócz tego, że jak normalne zombie są odporne na obrzydzenie i wrażliwe na ogień, potrafią się regularnie leczyć. Najlepiej użyć potężnego masowego ataku ogniowego. Bardzo dobrze sprawdzi się tu Cartman. Potem wyjdź. Tam czeka cię finałowe starcie z bossem. Jest to dwóch przeciwników w jednym, płód i pępowina. Pępowina regularnie się leczy, więc ją ignoruj i skup się na dziecku. Najlepsze będą tu zwykłe silne ataki fizyczne. Użyteczny będzie też np. Urok Kenny'ego lub Profesor Chaos Butters'a. Gdy uda ci się zjechać zdrowie płodu do zera automatycznie wygrasz walkę. Pozostaje wrócić do dziewczyn.
Na północ

Niestety, dane z kliniki są po francusku. Wróć się do królestwa elfów. Tam zostaniesz wyposażony w specjalny glejt pozwalający dostać się do tajemniczego królestwa na północy, gdzie możesz być w stanie odczytać manuskrypt. Ale zanim tam pójdziesz musisz odwiedzić Photo-Dojo. Fotograf w Photo-Dojo będzie miał dość dziwne życzenia względem twojego wyglądu... Koniec końców czeka cię z nim walka, która jednak powinna być bardzo prosta. Potem zdobędziesz zdjęcie i możesz ruszać na północ, do Kanady. Udaj się do wejścia do Zaginionego Lasu. By przegonić szczury użyj na nich Ryku Smoka.

W zaginionym lesie kieruj się cztery razy na północ. Pamiętaj, że wszystkie zombie możesz po prostu ominąć biegiem. Dojdziesz do granicy. Porozmawiaj z celnikiem, a ten otworzy bramę. W Kanadzie udaj się do Ottawy, by pomówić z księciem Kanady. Ten skieruje się do Winnipeg. Będąc w Ottawie warto odwiedzić kantor, by wymienić amerykańskie dolary na kanadyjskie. Następnie udaj się do Winnipeg. Po drodze uważaj na wilki, są wrażliwe na ogień.

Eearl Winnipeg pomoże ci, jeśli najpierw zajmiesz się dla niego problemem niedźwiedzi. Udaj się w prawą część miasta, gdzie stoczysz walkę. Misie są wrażliwe na prąd. Po zwycięstwie wróć do earla, a ten skieruje cię z powrotem do księcia w Ottawie. Tam z kolei dostaniesz zlecenie na kapłana Banff. Nie pozostaje nic innego, jak udać się do Banff.

Przeciwnik ma sporo pancerza i odporność na magię. Powinien jednak szybko skapitulować pod mocnymi uderzeniami wręcz i zdolnościami. Po zwycięstwie możesz darować mu życie (zostanie twoim znajomym na Facebooku) lub go zabić. Wróć do księcia. Niestety, ten nie dotrzyma swojej obietnicy. Dostaniesz list od księżnej, który masz zanieć diukowi Vancouver. Gdy mu go oddasz masz udać się na południe miasta, do tajemniczych mnichów. Wejdź na molo by przenieść się na statek, a potem udaj się do chatki na południu.

Rzuć Ryk Smoka na Phillipa, a potem Prukoczar na Terrenca. Na koniec pokaż im Piskacza. Nauczą cię ostatniego czaru, Nagasaki. Podczas treningu moduluj zaklęcie w dół. Jest to na dobrą sprawę wywoływanie trzęsienia ziemi. Trzymaj zaklęcie tak długo, aż trzęsący się mur nie pęknie. Z nowo nabytą umiejętnością udaj się do Katakumb Quebecu, znajdują się one na północ od Ottawy.

Z pomocą Nagasaki otwórz drogę. Moduluj zaklęcie aż ściana zacznie się trząść. Wówczas trzymaj tak chwilę, aż w końcu pęknie. Będziesz się musiał zmierzyć z całą fauną Kanady. Mikstura siły w połączeniu z jakąś najmocniejszą obszarową zdolnością wsparta przykładowo Brązową nutą Jimmy'ego powinna załatwić sprawę bardzo szybko. Uwolnij ministra Montrealu, ten przetłumaczy list. Wreszcie możesz wracać do domu. By się dostać z powrotem do South Parku idź cały czas na południe w lesie. Udaj się do Annie, a następnie do Kyle'a.
0
- South Park: Kijek Prawdy - poradnik do gry
- South Park: Kijek Prawdy - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Porady ogólne | Opis przejścia w South Park - Kijek Prawdy
- Mapa South Park - Wschód | Opis przejścia w South Park - Kijek Prawdy
- Mapa South Park - Zachód | Opis przejścia w South Park - Kijek Prawdy
- Nowy/The New Kid in Town | Opis przejścia w South Park - Kijek Prawdy
- Do broni/Call the Banners (1) Token | Opis przejścia w South Park - Kijek Prawdy
- Do broni/Call the Banners (2) Tweek | Opis przejścia w South Park - Kijek Prawdy
- Do broni/Call the Banners (3) Craig | Opis przejścia w South Park - Kijek Prawdy
- Bard/The Bard | Opis przejścia w South Park - Kijek Prawdy
- Kosmiczne uprowadzenie/Alien Abduction | Opis przejścia
- Pozyskaj nowych sojuszników/Gain New Allies | Opis przejścia
- Zaatakuj szkołę/Attack the School | Opis przejścia w South Park - Kijek Prawdy
- Pokonaj majtkowe gnomy/Defeat the underpants gnomes | Opis przejścia
- Zawieranie sojuszy/Forging Alliances | Opis przejścia
- Dokop Clyde'owi!/Beat Up Clyde! | Opis przejścia w South Park - Kijek Prawdy
- Zdrada od wewnątrz/Betrayal from Within | Opis przejścia w South Park - Kijek Prawdy
- Opis przejścia
- South Park: Kijek Prawdy - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany993963 Legionista
Mam nadzieję, że Ci ulżyło...
zanonimizowany995216 Junior
Mam problem z misją ,w której muszę zmylić strażników. Klikam G ale zamiast Podstępnego Psikacza wyskakuje mi Prukoczar w tym kółeczku po lewej na dole. Wie ktoś jak mam to naprawić?
suhardus Junior
Witam, od pewnego czasu mam pewien problem, a mianowicie, gdy korzystam ze zdolności specjalnych kogoś z drużyny nie pojawia się błysk który określa moment uderzenia i w rezultacie cały czas jest "za późno" (próbowałem już w różnych momentach - bez efektu) na początku ten problem nie występował i błysk był. Dodam jeszcze, że u głównej postaci tego problemu nie ma.
papo9876 Junior
Ej wie ktoś gdzie są części do stroju wiedźmy najlepiej tułów i gdzie jest taka broń co wygląda jak sztylet taki duży
KillereQ18 Junior
gdzie znaleźdć spirytuz???? do walki z bakteriom.
A_wildwolf_A Senator
wszystkie potrzebne rzeczy do walki z extra potworkami dostanie od brata ojca Stana
hans82 Junior
proszę o pomoc gdzie mogę znaleźć pancerz wiedźmy mam już czapkę i rękawice
MarshallPL44 Chorąży
Mam problem w statku kosmicznym. A mianowicie, ta część w której ufoludki wkładają nam sondę do tyłka. Ta biała idzie łatwo, ale ta czarna. No po prostu wciskam najszybciej jak mogę, ale i tak się nie udaje. Ktoś pomoże?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
