Mag | Klasy i umiejętności w South Park - Kijek Prawdy
Aktualizacja:
Mag
Oddech Smoka - seria ataków ogniowych, które powodują podpalenie celu.
II - zwiększa obrażenia;
III - zadaje obrażenia przeciwnikom znajdującym się bezpośrednio powyżej i poniżej celu. Są to małe odpryski zadające małe obrażenia, więc nie powinieneś traktować tego, jako podstawowej broni obszarowej, ale przyda się np. do przegonienia leżących na ziemi zombie, nim ci zmartwychwstaną;
IV - po perfekcyjnym wykonaniu zwiększa obrażenia od zdolności od następnej tury. Gdy rozwiniesz Oddech do tego poziomu stanie się on bardzo dobrą zdolnością otwierającą walkę. W drugiej turze warto użyć Kuli Ognia, by zmaksymalizować płynące z niej obrażenia.
V - każde trafienie topi pancerz przeciwnika. Bardzo użyteczne, szczególnie jeśli masz ze sobą Buttersa czy Stana, którzy mogą zadawać silne obrażenia wręcz.
Proszek usypiający - usypia cel i zadaje małe obrażenia, przy idealnym wykonaniu dodatkowo ogłusza. Podstawowy unieruchamiacz maga. W zasadzie umiejętność, której nie ma po co rozwijać, dobrze sprawdzi się nawet na pierwszym poziomie, ewentualnie możesz dobić 3 poziom, by ogłuszać dwójkę naraz, ale każdy punkt wyżej będzie już marnotrawstwem.
II - zwiększa obrażenia od ciosu;
III - trafiasz cel i przeciwnika za nim, dodatkowo obniżając ich ochronę;
IV - ogłuszenie trwa dodatkową turę;
V - zmniejsza koszt PiPy.
Piorun - poraża cel topiąc pancerz i niszcząc tarcze. Przy idealnym wykonaniu obrażenia są obszarowe.
II - zwiększa obrażenia;
III - piorun przeskakuje na dodatkowy cel;
IV - po użyciu Pioruna nakładasz na siebie tarczę, która razi prądem wszystkich atakujących;
V - przeskakuje na dodatkowy cel.
Podmuch Mrozu - atak we wszystkich przeciwników w linii, który usuwa pozytywne efekty, przy idealnym wykonaniu (nie trzymaj dłużej niż 3-4 sekundy) spowalnia przeciwników.
II - zmniejsza skuteczność ataków przeciwników;
III - obniża obronę przeciwników;
IV - atakujesz w stożku, tym samym zamieniając tę zdolność w bardzo wygodną obszarówkę. Pamiętaj wówczas, by celować w przeciwnika na środku.
V - przeciwnicy otrzymują dodatkowe obrażenia, za każdy usunięty pozytywny efekt. Mało przydatne, bo rzadko, komu będziesz mógł w ogóle usuwać efekty (zakładając, że szybko będziesz pozbywał się wrogich casterów), a tym bardziej by było ich tyle, by efekt był naprawdę widoczny.
Ognista Kula - potężne obrażenia od ognia dla wszystkich przeciwników. Maksymalnie rozwinięta często skończy walkę w jedną, dwie tury.
II - zwiększa obrażenia;
III - wywołuje podpalenie u wszystkich wrogów;
IV - spada siła ataków i zdolności przeciwników, mało użyteczne na dobrą sprawę, ale warto wziąć by odblokować następny poziom;
V - ataki kuli ignorują pancerz przeciwnika. Z tym talentem staje się to niebywale potężna broń. Pamiętaj, że atak nie usuwa pancerza, do tego dalej musisz używać Pioruna lub Oddechu.
0
- South Park: Kijek Prawdy - poradnik do gry
- South Park: Kijek Prawdy - poradnik do gry
- Klasy i umiejętności
- Klasy i umiejętności w South Park - Kijek Prawdy
- Wojownik | Klasy i umiejętności w South Park - Kijek Prawdy
- Mag | Klasy i umiejętności w South Park - Kijek Prawdy
- Złodziej | Klasy i umiejętności w South Park - Kijek Prawdy
- Żyd | Klasy i umiejętności w South Park - Kijek Prawdy
- Dodatki | Klasy i umiejętności w South Park - Kijek Prawdy
- Magia | Klasy i umiejętności w South Park - Kijek Prawdy
- Drużyna | Klasy i umiejętności w South Park - Kijek Prawdy
- Klasy i umiejętności
- South Park: Kijek Prawdy - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany993963 Legionista
Mam nadzieję, że Ci ulżyło...
zanonimizowany995216 Junior
Mam problem z misją ,w której muszę zmylić strażników. Klikam G ale zamiast Podstępnego Psikacza wyskakuje mi Prukoczar w tym kółeczku po lewej na dole. Wie ktoś jak mam to naprawić?
suhardus Junior
Witam, od pewnego czasu mam pewien problem, a mianowicie, gdy korzystam ze zdolności specjalnych kogoś z drużyny nie pojawia się błysk który określa moment uderzenia i w rezultacie cały czas jest "za późno" (próbowałem już w różnych momentach - bez efektu) na początku ten problem nie występował i błysk był. Dodam jeszcze, że u głównej postaci tego problemu nie ma.
papo9876 Junior
Ej wie ktoś gdzie są części do stroju wiedźmy najlepiej tułów i gdzie jest taka broń co wygląda jak sztylet taki duży
KillereQ18 Junior
gdzie znaleźdć spirytuz???? do walki z bakteriom.
A_wildwolf_A Senator
wszystkie potrzebne rzeczy do walki z extra potworkami dostanie od brata ojca Stana
hans82 Junior
proszę o pomoc gdzie mogę znaleźć pancerz wiedźmy mam już czapkę i rękawice
MarshallPL44 Chorąży
Mam problem w statku kosmicznym. A mianowicie, ta część w której ufoludki wkładają nam sondę do tyłka. Ta biała idzie łatwo, ale ta czarna. No po prostu wciskam najszybciej jak mogę, ale i tak się nie udaje. Ktoś pomoże?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
