Klasy i umiejętności w South Park - Kijek Prawdy
Aktualizacja:

W grze występują cztery klasy, różniące się od siebie zdolnościami specjalnymi oraz strojami, które będziesz dostawał wraz z postępami głównego wątku fabularnego. Jednocześnie wbrew pozorom nie determinują one konkretnej strategii i tak np. mag z solidną bronią w ręku może potężnie bić wręcz, a wojownik użytecznie korzystać z magii. Tym niemniej każda klasa ma swoje silne strony. Wojownik ma dużo pancerza i jest w stanie dość łatwo ogłuszać przeciwników. Mag bazuje głównie na obrażeniach od ognia. Złodziej na krwawieniu, a Żyd na świętych obrażeniach, do których mało kto inny ma dostęp, a ponadto zadaje tym większe obrażenia, im mniej ma zdrowia.
Każda klasa ma 5 unikalnych zdolności, które będą odblokowywać się same wraz z awansem na wyższe poziomy doświadczenia. Ponadto wraz z każdym awansem dostajesz punkt, który możesz wydać na ulepszenie, którejś z tych zdolności. Każda ma pięć poziomów ulepszeń. W grze możesz osiągnąć maksymalnie 15 poziom, więc niemożliwe jest ulepszenie wszystkich zdolności do maksimum. Generalnie najlepszą strategią będzie na początku ulepszenie zdolności, która w jakiś sposób unieruchamia przeciwnika (spowalnia, usypia, ogłusza). Nie warto jej rozwijać do maksimum, ale dobrze włożyć w nią chociaż z dwa punkty. Poza tym rozwiń w miarę szybko jedną obszarówkę. W trzeciej kolejności priorytet powinna mieć umiejętność z pomocą, której będziesz ignorował lub niszczył pancerz przeciwnika.
Wszystkie ulepszenia umiejętności mają takie same wymaganie levelowe. Są to kolejno: Dla pierwszej i drugiej umiejętności - 2, 3, 4, 5 poziom. Dla trzeciej umiejętności - 6, 7, 8, 9. Dla czwartej - 9, 10, 11, 12. Dla piątej - 11, 12, 13, 14.
0
- South Park: Kijek Prawdy - poradnik do gry
- South Park: Kijek Prawdy - poradnik do gry
- Klasy i umiejętności
- Klasy i umiejętności w South Park - Kijek Prawdy
- Wojownik | Klasy i umiejętności w South Park - Kijek Prawdy
- Mag | Klasy i umiejętności w South Park - Kijek Prawdy
- Złodziej | Klasy i umiejętności w South Park - Kijek Prawdy
- Żyd | Klasy i umiejętności w South Park - Kijek Prawdy
- Dodatki | Klasy i umiejętności w South Park - Kijek Prawdy
- Magia | Klasy i umiejętności w South Park - Kijek Prawdy
- Drużyna | Klasy i umiejętności w South Park - Kijek Prawdy
- Klasy i umiejętności
- South Park: Kijek Prawdy - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany993963 Legionista
Mam nadzieję, że Ci ulżyło...
zanonimizowany995216 Junior
Mam problem z misją ,w której muszę zmylić strażników. Klikam G ale zamiast Podstępnego Psikacza wyskakuje mi Prukoczar w tym kółeczku po lewej na dole. Wie ktoś jak mam to naprawić?
suhardus Junior
Witam, od pewnego czasu mam pewien problem, a mianowicie, gdy korzystam ze zdolności specjalnych kogoś z drużyny nie pojawia się błysk który określa moment uderzenia i w rezultacie cały czas jest "za późno" (próbowałem już w różnych momentach - bez efektu) na początku ten problem nie występował i błysk był. Dodam jeszcze, że u głównej postaci tego problemu nie ma.
papo9876 Junior
Ej wie ktoś gdzie są części do stroju wiedźmy najlepiej tułów i gdzie jest taka broń co wygląda jak sztylet taki duży
KillereQ18 Junior
gdzie znaleźdć spirytuz???? do walki z bakteriom.
A_wildwolf_A Senator
wszystkie potrzebne rzeczy do walki z extra potworkami dostanie od brata ojca Stana
hans82 Junior
proszę o pomoc gdzie mogę znaleźć pancerz wiedźmy mam już czapkę i rękawice
MarshallPL44 Chorąży
Mam problem w statku kosmicznym. A mianowicie, ta część w której ufoludki wkładają nam sondę do tyłka. Ta biała idzie łatwo, ale ta czarna. No po prostu wciskam najszybciej jak mogę, ale i tak się nie udaje. Ktoś pomoże?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
