Pozyskaj nowych sojuszników/Gain New Allies | Opis przejścia
Aktualizacja:
Pozyskaj nowych sojuszników/Gain New Allies

W nocy Kijek znowu został stracony. KKK potrzebuje nowej krwi, więc Cartman zleci ci zadanie zwerbowania gotów. Udaj się do szkoły, by z nimi porozmawiać. Będziesz musiał zatroszczyć się o swój image, by ci w ogóle rozważyli udział w zabawie. Potrzebne będą papierosy, kawa i strój.

Udaj się przed Jimbo's Guns. Z boku w alejce znajdziesz palących dzieciaków. Zaatakuj ich. Są bardzo odporni na ataki fizyczne, dlatego skup się przede wszystkim na magii i zdolnościach. Z pokonanych zabierz papierosy.

W Tweek Bros. Coffee kup kawę Dark Roast za 1 dolara. Przy wyjściu najdą cię elfy, które zaproponują podróż do swojego króla. Możesz z nimi walczyć, ale będzie to strata czasu i koniec końców i tak z nimi pójdziesz. Tam zostanie ci złożona propozycja byś gotów zwerbował dla elfów i zdradził KKK. Do twojej drużyny dołączą Jimmy i Stan.

Udaj się przed U-Stor-It i od przebywającego tam bezdomnego kup czapkę, ubranie i rękawiczki Gotów. Tak ubrany wróć do dzieci w szkole. Dostaniesz nowe zadanie. Ruszaj do Centrum kultury. Warto nadmienić, że nie musisz już nosić gotyckich ubrań, więc jeśli masz lepsze lub po prostu ci się nie podobają, zmień je. Nie wyrzucaj ich jednak!
Problemy Rady Rodziców

W Centrum kultury obejrzysz przerywnik filmowy. Po nim porozmawiaj z Randym, ten skieruje cię do łazienki, gdzie postanowi nauczyć cię kolejnego zaklęcia, Podstępnego Piskacza. Ćwiczenie odbywa się tak jak wcześniej z Cartmanem. Skieruj strzałkę w bok i trzymaj odpowiednią chwilę, aż gra powie żebyś puścił. Nowo nauczonej sztuczki masz użyć by włamać się na budowę Taco Bell.

Użyj nowej magii by odwrócić uwagę strażników. Kieruj w bok tak by zaklęcie przeleciało przez żołnierzy (zostaną podświetleni na żółto) i odpal bombę, gdy zauważysz, że bezbarwna mgiełka jest już w odpowiedniej odległości. Żołnierze Pójdą w miejsce "eksplozji" jak to widać na screenie. Wykorzystaj tę okazję by przejść dalej.

Przed barakiem będzie jeszcze jeden żołnierz. Wykorzystaj Piskacza żeby wprowadzić go do ciężarówki, a następnie strzel w klapę, tak jak na screenie, by zamknąć go w środku. Użyj sondy by przeteleportować się na dach skąd wślizgnij się do środka za pomocą wentylacji. W środku zmierzysz się z zombie. Gdy go pokonasz wejdź do środka Sali konferencyjnej i zabierz dyktafon, a potem wyjdź korzystając z głównego wejścia. Tam czeka na ciebie kolejna trójka zombie, która może stanowić problem. W razie potrzeby poratuj się przyzwaniem sojusznika. Gdy ich pokonasz wracaj do Centrum kultury i pokaż nagranie Randy'emu.

Po wysłuchaniu kasety otrzymasz zdjęcie, które jest ci potrzebne dla gotów. Wracaj więc do szkoły. Pamiętaj o założeniu ponownie swojego gotyckiego wdzianka. Ostatnim testem będzie taniec. Musisz wciskać odpowiednie guziki, gdy symbol znajdzie się w którymś z okręgów, które widzisz w lewym górnej części ekranu. Gdy skończysz twoi nowi sprzymierzeńcy przysięgną ci wierność. Teraz musisz wybrać komu decydujesz się pomóc. Jeśli wybierasz ludzi/Cartmana to udaj się do KKK. Jeśli wolisz elfy/Kyle'a, to udaj się do Królestwa Elfów. Porozmawiaj z wybranym władcą, a następnie wdrap się na wieżę/drzewo by wezwać swoje gotyckie posiłki i zakończyć zadanie.
0
- South Park: Kijek Prawdy - poradnik do gry
- South Park: Kijek Prawdy - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Porady ogólne | Opis przejścia w South Park - Kijek Prawdy
- Mapa South Park - Wschód | Opis przejścia w South Park - Kijek Prawdy
- Mapa South Park - Zachód | Opis przejścia w South Park - Kijek Prawdy
- Nowy/The New Kid in Town | Opis przejścia w South Park - Kijek Prawdy
- Do broni/Call the Banners (1) Token | Opis przejścia w South Park - Kijek Prawdy
- Do broni/Call the Banners (2) Tweek | Opis przejścia w South Park - Kijek Prawdy
- Do broni/Call the Banners (3) Craig | Opis przejścia w South Park - Kijek Prawdy
- Bard/The Bard | Opis przejścia w South Park - Kijek Prawdy
- Kosmiczne uprowadzenie/Alien Abduction | Opis przejścia
- Pozyskaj nowych sojuszników/Gain New Allies | Opis przejścia
- Zaatakuj szkołę/Attack the School | Opis przejścia w South Park - Kijek Prawdy
- Pokonaj majtkowe gnomy/Defeat the underpants gnomes | Opis przejścia
- Zawieranie sojuszy/Forging Alliances | Opis przejścia
- Dokop Clyde'owi!/Beat Up Clyde! | Opis przejścia w South Park - Kijek Prawdy
- Zdrada od wewnątrz/Betrayal from Within | Opis przejścia w South Park - Kijek Prawdy
- Opis przejścia
- South Park: Kijek Prawdy - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany993963 Legionista
Mam nadzieję, że Ci ulżyło...
zanonimizowany995216 Junior
Mam problem z misją ,w której muszę zmylić strażników. Klikam G ale zamiast Podstępnego Psikacza wyskakuje mi Prukoczar w tym kółeczku po lewej na dole. Wie ktoś jak mam to naprawić?
suhardus Junior
Witam, od pewnego czasu mam pewien problem, a mianowicie, gdy korzystam ze zdolności specjalnych kogoś z drużyny nie pojawia się błysk który określa moment uderzenia i w rezultacie cały czas jest "za późno" (próbowałem już w różnych momentach - bez efektu) na początku ten problem nie występował i błysk był. Dodam jeszcze, że u głównej postaci tego problemu nie ma.
papo9876 Junior
Ej wie ktoś gdzie są części do stroju wiedźmy najlepiej tułów i gdzie jest taka broń co wygląda jak sztylet taki duży
KillereQ18 Junior
gdzie znaleźdć spirytuz???? do walki z bakteriom.
A_wildwolf_A Senator
wszystkie potrzebne rzeczy do walki z extra potworkami dostanie od brata ojca Stana
hans82 Junior
proszę o pomoc gdzie mogę znaleźć pancerz wiedźmy mam już czapkę i rękawice
MarshallPL44 Chorąży
Mam problem w statku kosmicznym. A mianowicie, ta część w której ufoludki wkładają nam sondę do tyłka. Ta biała idzie łatwo, ale ta czarna. No po prostu wciskam najszybciej jak mogę, ale i tak się nie udaje. Ktoś pomoże?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
