Soulcalibur 4: Sterowanie (cz.2)
Aktualizacja:
Oprócz tego, jaki ruch wykonujemy, istotne jest także, JAK go wykonujemy. Różne kombinacje wymagają rozmaitego czasu reakcji, począwszy od dłuższego przytrzymania przycisku (slow) aż do reakcji błyskawicznej (just).
Atak poziomy. | ![]() |
Atak poziomy z przytrzymaniem przycisku. | ![]() |
Atak pionowy. | ![]() |
Atak pionowy z przytrzymaniem przycisku. | ![]() |
Kopniak. | ![]() |
Kopniak z przytrzymaniem przycisku. | ![]() |
Blok. | ![]() |
Blok z przytrzymaniem przycisku. | ![]() |
Ruch. | ![]() |
Ruch z przytrzymaniem przycisku. | ![]() |
Szybka zmiana przycisków. | ![]() |
Pozycja neutralna - nie naciskaj przycisków ruchu. | ![]() |
Ciągłe blokowanie powoduje nie tylko niszczenie zbroi (co skutkuje zmniejszonym brakiem odporności danej partii ciała), ale przede wszystkim obniżanie tzw. miernika duszy, czyli Soul Gauge.
Kiedy miernik ma kolor niebieski, nie ma niebezpieczeństwa. Postać broni się i atakuje. Jeśli przybiera kolor zielony, oznacza to, że postać broni się często. Czerwony kolor oznacza coś w rodzaju przyparcia do muru. Postać jest wtedy narażona na rozbicie, czyli tzw. Soul Crash, a jej miernik miga na czerwono. Jeśli przeciwnik nadal broni się w ten sposób, jego obrona w końcu pęknie. Można wtedy zakończyć walkę przy pomocy tzw. Critical Finish. Gdy nastąpi rozbłysk Soul Crasha, należy szybko nacisnąć LB (lub L1 w PS3). Niezależnie od ilości posiadanej żywotności przeciwnik przegra. | ![]() |
Pozostałe wskaźniki to:
Wskaźnik wytrzymałości zbroi. Wskazuje, w jakim stanie jest zbroja postaci. | ![]() |
Wskaźnik zmieniania postaci. Jeśli spadnie do zera, nie będzie można zmienić postaci podczas walki. | ![]() |
0
Komentarze czytelników
Karl0ss Konsul
W Story Yoshimitsu przy "Stage 5: Algol" pierwszy obrazek jest z walki z nightmarem. Btw. Story Vadera jest takie samo, czy dlatego że jest to poradnik "360" to nawet nie ma mowy ktos o Vaderze wspominał ; [?
Sqare Junior
moim zdaniem ten poradnik jest jedna wielka pomyłką. Nie ma tu żadnych charakterystyk postaci, opisu styli walk czy zaprezentowanie jakis ciekawych kombosow. Po co podawac kolejne walki w story jak to widac w czasie gry a tu to do niczego nie jest potrzebne. Pomocne sa te opisy zdobycia bonusow w tower i na tym bym zakonczyl ;]
rog1234 Legend
Hahahahahaha!
Po co ci poradnik tego typu do bijatyki!?! To się nawet do MoveListów na GameFAQ's nie umywa...
A gra jest ogólnie średnia (nadal wolę 2D [KoF!])!
Zdenio Generał
Yyyyy... czy tylko ja widzę Yodę nad logiem gry? xD
zanonimizowany551178 Konsul
Nie, nie tylko Ty. Yoda jest w grze jako grywalna postać w wersji na X360.
zanonimizowany579368 Centurion
nawet fajny poradnik ;p
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.















