Simon the Sorcerer 5: Kto nawiąże kontakt? - poradnik do gry

Poradnik do gry Simon the Sorcerer 5: Kto nawiąże kontakt pomoże Ci ponownie uratować Magiczne Królestwo, tym razem przed inwazją Obcych. Znajdziesz w nim rozwiązania wszystkich zadań, przed jakimi staje w trakcie swych niebanalnych przygód Simon.

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Simon the Sorcerer 5: Kto nawiąże kontakt? - poradnik do gry

Poradnik do gry Simon the Sorcerer 5: Kto nawiąże kontakt pomoże Ci ponownie uratować Magiczne Królestwo, tym razem przed inwazją Obcych - Simon the Sorcerer 5: Kto nawiąże kontakt? - poradnik do gry

Poradnik do gry Simon the Sorcerer 5: Kto nawiąże kontakt pomoże Ci ponownie uratować Magiczne Królestwo, tym razem przed inwazją Obcych. Znajdziesz w nim rozwiązania wszystkich zadań, przed jakimi staje w trakcie swych niebanalnych przygód Simon, opatrzone tytułami i uporządkowane w kolejności ich pojawiania się w grze bądź zgodnie z logiką następujących w niej wydarzeń. Umiejscowienie wszystkich niezbędnych znajdziek oraz ważnych obiektów prezentują liczne obrazki.

Interfejs w grze jest typowy dla przygodówek (point & click). Kursor w kształcie ręki pojawia się na wszystkich obiektach, z którymi można wejść w interakcję, oraz na przedmiotach, które można zabrać. Kursor w kształcie lupy oznacza, że daną rzecz da się tylko obejrzeć. Rozmowę inicjujesz, klikając na danej postaci kursorem w kształcie dymku, a przejście do kolejnej lokacji obrazuje kursor w kształcie otwartych drzwi.

Inwentarz ukryty jest na pasku w dole ekranu i pojawia się po najechaniu tam myszką lub wciśnięciu klawisza "I". Ikonka ręki na przedmiocie w ekwipunku oznacza, że trzeba zrobić z nim coś dodatkowego, np. otworzyć i wyjąć jego zawartość czy przeczytać go. Natomiast możliwość wzięcia danej rzeczy i użycia jej na innej bądź na obiekcie zewnętrznym sygnalizuje kursor w kształcie klucza płaskiego. Klikając na znajdźkach PPM, wysłuchasz (nieraz bardzo zabawnego) komentarza Simona na temat danego przedmiotu. Wszystkie rzeczy, które powinny trafić do czarodziejskiego kapelusza bohatera, wyróżnione są w tekście kolorem czerwonym , a rozwiązania zagadek pogrubieniem.

W grze funkcjonuje dziennik, który zawiera trzystopniowy system podpowiedzi do każdego zadania. Z kolei klawisz "H" ujawnia wszystkie interaktywne obiekty w grze. W trakcie dialogów panuje pewna dowolność, niektóre kwestie służą tylko żartobliwej konwersacji i ich pominięcie nie ma wpływu na rozwój akcji, a niektóre wykluczają się wzajemnie i trzeba dokonać wyboru, w jaki sposób załatwi się daną sprawę z rozmówcą.

Katarzyna "Kayleigh" Michałowska ( www.gry-online.pl )

Simon the Sorcerer: Who'd Even Want Contact?

Simon the Sorcerer 5: Kto nawiąże kontakt?

Simon the Sorcerer: Who'd Even Want Contact?

PC

Data wydania: 26 marca 2009

Informacje o Grze
6.2

Gracze

OCEŃ
Oceny

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl