Civilization 2: Szczęście
Aktualizacja:
Niestety obywatele naszego państwa nie zawsze będą zadowoleni z panującej wokół sytuacji i czasem może im przyjść do głów myśl o buncie. Przekładając to na realia gry - pewna początkowa ilość obywateli (zależna od wybranego poziomu trudności) zawsze jest zadowolona. Natomiast wszyscy nadliczbowi są już niezadowoleni. W mieście w którym jest więcej nieszczęśliwych niż zadowolonych ludzi wybucha bunt.
Zmieniać nastawienie obywateli możemy w różnoraki sposób. Budując budynki zmieniające określoną ilość niezadowolonych obywateli w zadowolonych - Świątynię, Koloseum i Katedrę, cuda świata odpowiedzialne za szczęście, lub przeznaczając części dochodu na luksusy. Inwestując w szczęście swoich mieszkańców należy uważać, aby nie tracić przy tym zbyt dużo pieniędzy. Przykładowo, gdy uda nam się wybudować cud Teatr Szekspira, który zamienia w mieście wszystkich niezadowolonych w zadowolonych, należy sprzedać wszystkie pozostałe budynki spełniające tą samą funkcję, aby nie płacić za ich utrzymanie. Z ustawianiem dochodu produkującego towary luksusowe trzeba bardzo uważać. Nawet 10% stanowi o dużych stratach w rozwoju technologii i przypływie gotówki, więc zalecam ustawianie luksusów jedynie gdy nie ma innych możliwości i jak najmniejszych wartości.
![]() | ![]() |
Zostało jeszcze 49% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- Sid Meier's Civilization II - poradnik do gry
- Sid Meier's Civilization 2: Poradnik do gry
- Civilization 2: Początek rozgrywki
- Civilization 2: Zarządzanie miastami
- Civilization 2: Jednostki
- Civilization 2: Rozwój technologiczny
- Civilization 2: Dyplomacja
- Civilization 2: Handel
- Civilization 2: Szczęście
- Civilization 2: Ustroje
- Civilization 2: Zarządzanie państwem
- Civilization 2: Cuda świata
- Civilization 2: Tereny
- Civilization 2: Zwycięstwo
- Civilization 2: Mody z Test of Time
- Civilization 2: Własne mody
- Sid Meier's Civilization 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany125825 Junior
Taka mała uwaga do pana tworzącego ten poradnik ...
Wszelkie screeny tutaj zamieszczone sa z gry Civilization II: Test of Time a nie z podstawowej Civilization II (i osobiscie sadze ze ladniejsza grafika jest w podstawowej wersji)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.


