Wielka Draka w Katastrofie | Zadania główne w Shadow Warrior 2
Aktualizacja:
Nagroda za wykonanie zadania:
- 20tys
- 2x punkty umiejętności
- Umiejętność "Tarcza żywiołów"

Po wykonaniu zadania "Mamy Wyciek!" okażę się że ktoś atakuję Smoczą Górę. Zostaniemy tam od razu teleportowani. A więc, zaczynamy wspinaczkę wzwyż na górę. Po drodze napotkamy oddziały Zilli wraz z zmutowanymi stworzeniami. Idąc dalej napotkamy bossa lokacji wraz z pomocą w postaci żołnierzy Zilli.
![]() | W trakcie spinaczki na górę zwróć uwagę na rzeczkę. Na końcu w małej szczelince znajduję się sekret pieniężny. |
Po wygranej walce czeka nas dalsza podróż do góry. W trakcie niej ponownie napotkamy przeciwników. Gdy będziemy już blisko naszego celu zauważymy że przejścia dalej bronią Matki Dronów wraz z Zilla. Oczywiście musimy ich wszystkich zabić. Po walce otwieramy przejście do naszej siedziby.
![]() | Drugi pieniężny sekret odnajdziesz pod mostem w trakcie wejścia do naszej siedziby na Smoczej Górze. |
Po drodze napotkamy Hideo, który poinformuję nas o tym co się dzieje. Następnym naszym celem jest odnalezienia Smitha. Idziemy do warsztatu samochodowego, który w podziemiach ma ukryte przejście. Tam czeka nas walka z Herkulonami i Dronami.
![]() | Sekret odnajdziesz w podziemiach Smoczej Góry. Zanim ruszysz w kierunku celu zadania, rozejrzymy się dookoła. Na mini mapie będzie oznaczona odnoga, która prowadzi do niego. |

Po krótkiej przeprawie wrócimy ponownie na powierzchnie. Wspinamy się do góry aby wejść do kuźni. Wejście zauważymy dzięki białym plamom na skale i pochodnią. Gdy wejdziemy okażę się że jesteśmy w kuźni Smitha. Po przeszukaniu jej wychodzimy na zewnątrz gdzie czeka Larry. Możemy wyposażyć się u niego w dodatkową amunicje. Gdy dojdziemy do celu misji, po krótkiej rozmowie udajemy się do biblioteki po fiolkę. Znajdziemy tam świetną broń "Król Szkieletów". Zabieramy eliksir i wracamy do Smitha. Po krótkim filmiku idziemy na plac główny gdzie czeka nas walka z głównym bossem.
Boss zadania głównego

Jest to najtrudniejsza walka, jaką dotychczas stoczymy. Boss posiada parę taktyk, które kolejno opisze niżej.
Meteory - Wyrzuca z siebie dwa rodzaje meteorów, jedne są samonaprowadzające a drugie atakują wszystko dookoła niego.
Drzwi obrotowe - Czar ten polega na przesuwaniu się pół energetycznych w jedną lub drugą stronę. Nie możemy zostać dotknięci przez pole, ponieważ otrzymamy obrażenia.
Szarżujące pola - Boss wyrzuca na nas ataki spod siebie, dookoła areny. Działają one na podobnej zasadzie jak drzwi obrotowe. Lecz zamiast chodzić w jedną lub druga stronę musimy przeskoczyć nad polem w określonym miejscu lub znaleźć lukę tak aby pole nie dotknęło nas.
Bossa atakujemy z broni dystansowych i trzymamy się na dystans aby łatwiej unikać jego ataków. Zauważmy że w trakcie walki mamy dostęp do wszystkich kapliczek, korzystaj z nich rozważnie. Kiedy boss używa drzwi obrotowych mamy szanse na zadanie największych obrażeń więc wykorzystaj ten atak na swoją korzyść. W trakcie walki odkryjemy nową zdolność, którą możemy aktywować za pomocą przycisku Z. Gdy tylko dostaniemy taką możliwość używamy jej. Bardzo dobrą bronią na walkę z tym bossem jest granatnik "Kucyk jednej sztuki".
Gdy zdejmiemy jej 50% życia, zacznie się druga faza walki. Zmodyfikowane zostaną trochę drzwi obrotowe, które bardzo szybko zaczną zmieniać kierunki. Dodatkowo będzie można przeskakiwać nad nimi lub chodzić pod. W trakcie drzwi również będą przyzywane stworzenia, które trzeba jak najszybciej zabijać. Gdy rozprawimy się z nimi boss przechodzi do ostatniej fazy.
W ostatniej fazie czekają nas takie same taktyki prócz drzwi obrotowych. Boss robi to dwa razy szybciej a gdy wskakuje w powietrze zostawia na ziemi kolce. Jeżeli staniemy na nich otrzymujemy ciągłe obrażenia. Po zabiciu bossa otrzymamy osiągnięcie. Powodzenia!

Po wygranej walce przechodzimy przez portal. Gdy znajdziemy się w Pałacu Starożytnych idziemy w wyznaczonym kierunku. Naszym celem jest rozmowa z Ameonną. Po rozmowie ukończymy zadanie. Otrzymamy możliwość wytwarzania w kuźni mistrza Smitha.
Boss lokacji

ST-RC1 do pomocy będzie miał trzech ludzi z oddziałów Zilli. Początkowo zajmujemy się szybką eksterminacją pobocznych przeciwników. W walce z nim uważamy na skoki, których będzie używał w naszym kierunku. Drugim atakiem, którym posiada są strzały laserowe z macek. Łatwo jest je uniknąć kiedy stoimy w większej odległości. Na tego bossa zalecane jest używanie broni o mocnych strzałach np. Wyrzutnia rakiet czy strzelba. Przydatne są ponieważ po celnym ataku boss potrafi przewrócić się na plecy. Po zbiciu 50% życia przyzywa małe wersje siebie, które szybko niszczymy i dobijamy bossa. Za wygraną walkę otrzymamy osiągnięcie.
Za zabicie bossa otrzymujemy:
- Wyrzutnie rakiet - "Fujin"
0
- Shadow Warrior 2 - poradnik do gry
- Shadow Warrior 2 - poradnik do gry
- Zadania główne
- Ciężki dzień w pracy | Zadania główne w Shadow Warrior 2
- Mój bohater | Zadania główne w Shadow Warrior 2
- Prędcy i wkurzeni | Zadania główne w Shadow Warrior 2
- Szpiegostwo Przemysłowe | Zadania główne w Shadow Warrior 2
- Mamy wyciek! | Zadania główne w Shadow Warrior 2
- Wielka Draka w Katastrofie | Zadania główne w Shadow Warrior 2
- Krew nie woda | Zadania główne w Shadow Warrior 2
- Wyginaj Śmiało Ciało | Zadania główne w Shadow Warrior 2
- Co w rodzinie to nie zginie | Zadania główne w Shadow Warrior 2
- Powstrzymać szlam | Zadania główne w Shadow Warrior 2
- Korporacyjna Tuba | Zadania główne w Shadow Warrior 2
- Wrogie Przyjęcie | Zadania główne w Shadow Warrior 2
- Bitwa u Wrót | Zadania główne w Shadow Warrior 2
- Zadania główne
- Shadow Warrior 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
amplidude Legionista
Jest kilka błędów w poradniku:
-na kilku umiejętnościach widnieje słowo "passywną"
-na dwóch umiejętnościach powielone jest "Ukrycie", zamiast "Uderzenie Chi"
-umiejętność "Zawsze gotowy" w polskiej wersji 4 poziom zmniejsza czas przeładowania do 20, nie 5 (w zasadzie nie wiem nawet jak ta umiejętność działa, nie nauczyłem się jej, rzadko korzystałem z broni palnej)
-umiejętność "Niczym wicher" na 4 poziomie wymaga 10 pkt umiejętności, zamiast 3
BianTheGraet Junior
Na pewnym streamie z shadow warriora zauważyłem że zamiast początkowego miecza lil'wang , bochater miał jakiś dziwny złoty miecz który zadawał ogromne obrażenia (nie wiem jak się nazywał).
I tu moje pytanie:
Co to za miecz i jak go zdobyć?
kwo Centurion
Zacząłem na najtrudniejszym poziomie... Było trudno aż do "wydropienia" "kościanych ostrzy" (nie ma ich w poradniku). Broń z wybranymi ulepszeniami konwertuje obrażenia z ataku na pojedynczego przeciwnika (strzałka w górę + PPM) na obrażenia średniodystansowe i obszarowe od np. ognia. Do tego wysysanie życia i Chi i tylko biegamy bezmyślnie od przeciwnika do przeciwnika... Bronie dystansowe są za słabe na najtrudniejszym poziomie i wymagają stracenia zbyt wielu punktów umiejętności na upgrade "plecaka" i wypadanie amunicji. No niestety ja już tak mam że podświadomie szukam exploitów i psuję sobie zabawę ;-)
NocnySzczur Junior
Mam pytanko. Właśnie po raz drugi po dłuższej przerwie skończyłem grę Wangiem. Grałem na poziomie normalnym, gdyż była to moja druga gra na xboxie więc chciałem się podszkolić. Przed zabiciem Ameony jest komunikat informujący że po zakończeniu gry mogę dalej kontynuować swobodną wędrówkę, lub rozpocząć nową grę z zachowanymi umiejętnościami i brońmi, niestety nie mam pojęcia jak tą drugą opcjęwłączyć. Bardzo chciałbym zagrać jeszcze raz na najtrudniejszym poziomie, gdyż nie ma co się oszukiwać normalny to bułka z masłem zero wyzwania, ale odpalam nową grę, a tam brak wcześniejszych umiejętności i broni. Czy coś robię źle ? Proszę o podpowiedź
maksymiliao Junior
mam pytanie wie ktoś jak dodać znajomego do gry? jest błąd z łaczeniem za każdym razem ...
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.