Uzbrojenie i przedmioty | Rozwój bohatera w Shadow Warrior 2
Aktualizacja:
W tym rozdziale znajdziesz opis wszystkich broni dostępnych w grze, które zostały podzielone na kilka kategorii.
- Miecze
- Broń palna lekka
- Karabiny maszynowe
- Broń palna ciężka
- Strzelby
- Broń specjalna
- Broń miotana
- Krótkie ostrza
- Wyrzutnie
Miecze
W tym rozdziale opisane zostały wszystkie miecze, które możemy zdobyć w grze. Dowiemy się w jaki sposób je uzyskać i odkryjemy ich statystyki.
![]() | Lil' Wang Broń biała Jest to podstawowa broń biała, z którą zaczynamy swoją przygodę. Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 73.5 Obrażenia: 33.3 Szybkość Ataku: 2.1 |
![]() | Ostrza Zaibatsu Broń biała Otrzymamy je za wykonanie drugiego głównego zadania "Mój bohater". Jest to broń blisko dystansowa, która gdy posiadamy amunicje może strzelać ciosami mocy na odległość. Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 75.9 Obrażenia: 36.1 Szybkość Ataku: 2.0 Zużycie amunicji: 4 Dodatkowe: 63% obrażeń od Ciosy Mocy gdy broń ma amunicje |
![]() | Katana Z45 Broń biała Miecz otrzymamy w nagrodę za zabijanie przeciwników typu "Zilla" w trakcie wykonywania misji "Szpiegostwo Przemysłowe" Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 79.4 Obrażenia: 32.9 Szybkość Ataku: 2.3 Dodatkowo: +Odporność na obrażenia +75% przez 10.0s przy 2 jednoczesnych zabójstwach. |
![]() | Miecz Oni Broń biała Miecz otrzymamy w trakcie walki z Dzwoneczkiem w misji "Mamy wyciek!" Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 80.6 Obrażenia: 51.1 Szybkość Ataku: 1.5 Dodatkowo: +Obrażenia zadawane dużym przeciwnikom +10% +30% szansy na rzucenie Uderzenia Chi przy parowaniu. |
![]() | Karmazymiecze Broń biała Miecze otrzymamy w trakcie walki z bossem lokacji w misji "Krew nie woda" Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 97.6 Obrażenia: 51.7 Szybkość Ataku: 1.8 Dodatkowo: +Obrażenia zadawane Twardym i Elitarnym przeciwnikom +10%. |
![]() | Ostrze Wygnania Broń biała Miecz zdobędziemy w trakcie wykonywania zadania "Co w rodzinie to nie zginie" Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 101.4 Obrażenia: 53.7 Szybkość Ataku: 1.8 Dodatkowo: +10% szansy na rzucenie ukrycia w trakcie specjalnego ataku Ostrze wygnania potrafi niszczyć fioletowe bariery stworzone w pałacu starożytnych. |
![]() | Bliźniacze Dao Broń biała Miecze możemy zdobyć zabijając Widma Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 87.5 Obrażenia: 43.3 Szybkość Ataku: 1.9 Dodatkowo: +30% Mnożnik trafienia krytycznego |
![]() | Ramię Orchiego Broń biała Miecz zdobędziemy za wykonanie głównego zadania "Wrogie przyjęcie" Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 87.2 Obrażenia: 34.6 Szybkość Ataku: 2.4 Dodatkowo: +10% Szybkość ruchu +100% szansy, ze atak wywoła cios mocy zadający 33% obrażeń +Przeciwnicy nie mogą blokować obrażeń |
![]() | Ryuken Broń biała Miecz zdobędziemy za wykonanie głównego zadania "Bitwa u Wrót" Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 110.2 Obrażenia: 58.3 Szybkość Ataku: 1.8 Dodatkowo: +Wysysanie żywotności +3.0% +10% szansy na odnowienie 100% Furii przy zabójstwie specjalnym atakiem +100% szansy na rzucenie uderzenia Chi przy trafieniu krytycznym Możliwe tylko powszechne i rzadkie ulepszenia. |
Broń palna lekka
W tym rozdziale opisane zostały wszystkie bronie palne lekkie, które możemy zdobyć w grze. Dowiemy się w jaki sposób je uzyskać i odkryjemy ich statystyki.
![]() | Devolver Anakonda Rewolwer Jest to podstawowa lekka broń palna, którą dostajemy wraz z rozpoczęciem gry. Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 55.6 Obrażenia: 63.6 Szybkość Ataku: 1.1 Pojemność magazynka: 6 naboi Czas przeładowania: 1.75s Rozrzut: 2.5 |
![]() | Deck-ARD Rewolwer Otrzymać ją możemy dzięki pokonaniu Porucznika Akimbo w trakcie wykonywania zadania głównego "Mój bohater" Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 51.6 Obrażenia: 47.6 Szybkość Ataku: 1.3 Pojemność magazynka: 8 naboi Czas przeładowania: 1.6s Rozrzut: 3.0 Dodatkowe: Obrażenia +30% przez 5.0s przy trafieniu we wrażliwy punkt. |
![]() | Swift & Messon Pistolet Otrzymać ją możemy ze skrzynki przed pomieszczeniem, w którym zakończymy zadanie poboczne "Zajmujane zwoje - część 1". Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 51.1 Obrażenia: 22.5 Szybkość Ataku: 2.6 Pojemność magazynka: 18 naboi Czas przeładowania: 1.4s Rozrzut: 3.0 |
![]() | Triada Rewolwer Triadę otrzymamy za wykonanie zadania pobocznego "Bzykanie na śniadanie - część 1" Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 73.9 Obrażenia: 90.6 Szybkość Ataku: 1.0 Pojemność magazynka: 6 naboi Czas przeładowania: 2.0s Rozrzut: 3.5 Dodatkowo: Szybkość ataku +25% przez 12.5s przy zabójstwie strzałem we wrażliwy punkt. |
![]() | Pięćdziesiątka Pistolet Pięćdziesiątkę możemy otrzymać za zabicie wojowników Yakuzy w trakcie wykonywania misji głównej "Krew nie woda" Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 62.5 Obrażenia: 48.1 Szybkość Ataku: 1.5 Pojemność magazynka: 12 naboi Czas przeładowania: 1.7s Rozrzut: 2.5 |
![]() | Wieczny Infinitor Pistolet Maszynowy Pistolet otrzymamy za wykonanie zadania "Haisenberg - część 1" Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 88.4 Obrażenia: 7.66 Szybkość Ataku: 15.0 Pojemność magazynu: 70 naboi Czas przeładowania: 1.7s Rozrzut: 14.0
Dodatkowo: Możliwe tylko powszechne ulepszenia (białe) +100% szansy na załadowanie darmowego magazynka |
![]() | Marvin Pistolet Pistolet możemy zakupić u Larrego, po wykonaniu misji głównej "Co w rodzinie to nie zginie". Cena wynosi około 100tys. Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 66.7 Obrażenia: 23.6 Szybkość Ataku: 3.0 Pojemność magazynu: 40 naboi Zużycie amunicji: 2 naboje Czas przeładowania: 1.5s Rozrzut: 3.0
Dodatkowo: +30% szansy na zamianę celu w królika, jeżeli zadamy trafienie krytyczne |
Karabiny maszynowe
W tym rozdziale opisane zostały wszystkie karabiny maszynowe, które możemy zdobyć w grze. Dowiemy się w jaki sposób je uzyskać i odkryjemy ich statystyki.
![]() | Pomocnik Pistolet maszynowy Jest to podstawowa broń palna, którą dostajemy wraz z rozpoczęciem gry. Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 63.0 Obrażenia: 4.0 Szybkość Ataku: 20.0 Pojemność magazynka: 90 naboi Czas przeładowania: 1.5s Rozrzut: 10.0 |
![]() | AR-53 Karabin szturmowy Możemy zakupić ten karabin od Larrego, który znajduję się na Smoczej Górze. Kosztuje około 100tys Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 68.8 Obrażenia: 7.09 Szybkość Ataku: 15.0 Pojemność magazynka: 60 naboi Czas przeładowania: 2.5s Rozrzut: 5.0 |
![]() | Einhander Pistolet maszynowy Pistolet maszynowy można zdobyć ze skrzynki w trakcie wykonywania zadania "Bzykanie na śniadanie - część 1" Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 66.1 Obrażenia: 4.05 Szybkość Ataku: 24.0 Pojemność magazynka: 60 naboi Czas przeładowania: 1.5s Rozrzut: 12.0 Dodatkowo: 31% szansy, że załadowany magazynek będzie miał 50% więcej amunicji. |
![]() | Nadzorca Karabin Szturmowy Karabin możemy zdobyć zabijając bossa lokacji w trakcie wykonywania głównego zadania "Wyginam Śmiało Ciało" Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 81.5 Obrażenia: 10.6 Szybkość Ataku: 13.0 Pojemność magazynka: 50 naboi Czas przeładowania: 3.0s Rozrzut: 7.0 Dodatkowo: Obrażenia +20% przez 6.0s przy zabójstwie |
![]() | Plazmoid Karabin Szturmowy Karabin otrzymamy za zabicie bossa lokacji w trakcie wykonywania zadania "Powstrzymać Propagandę" Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 89.3 Obrażenia: 6.68 Szybkość Ataku: 20.0 Pojemność magazynu: 70 naboi Czas przeładowania: 2.0s Rozrzut: 4.0
Dodatkowo: +15% Obrażeń w trakcie celowania |
Broń palna ciężka
W tym rozdziale opisane zostały wszystkie bronie ciężkie, które możemy zdobyć w grze. Dowiemy się w jaki sposób je uzyskać i odkryjemy ich statystyki.
![]() | Król Szkieletor Karabin maszynowy Króla zdobędziemy w bibliotece w Smoczej Górze. Dostęp do niego będziemy mieli dopiero w misji głównej "Wielka Draka w Katastrofie" Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 109.6 Obrażenia: 15.1 Szybkość Ataku: 10.0 Pojemność magazynka: 90 naboi Czas przeładowania: 4.0s Rozrzut: 16.0 Szybkość ruchu: -20% Dodatkowo: Chi +2.0 za każdą sekundę po 3.0s ciągłego ognia |
![]() | Kruk Kartaczownica Gatlinga Kruka możemy kupić u Larrego w cenie 320tys. Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 143.0 Obrażenia: 9.54 Szybkość Ataku: 25.0 Pojemność magazynka: 200 naboi Czas przeładowania: 6.0s Rozrzut: 18.0 Szybkość ruchu: -30% |
![]() | UKM 666 Karabin Maszynowy Karabin możemy zakupić u Larrego, po wykonaniu misji głównej "Co w rodzinie to nie zginie". Cena wynosi około 200tys. Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 103.8 Obrażenia: 8.96 Szybkość Ataku: 18.0 Pojemność magazynu: 100 naboi Czas przeładowania: 3.5s Rozrzut: 13.0 Szybkość ruchu - 20%
Dodatkowo: +Rozrzut obniżony o 30% za każdą sekundę ciągłego ognia |
![]() | Czynnik Chaosu Kartaczownica Gatlinga Kartaczownice otrzymamy za zabicie bossa lokacji w trakcie wykonania zadania "Haisenberg - część 3" Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 172.2 Obrażenia: 13.8 Szybkość Ataku: 20.0 Pojemność magazynu: 160 naboi Czas przeładowania: 5.5s Rozrzut: 22.0 Szybkość ruchu - 30%
Dodatkowo: +Rozrzut obniżony o 30% za każdą sekundę ciągłego ognia |
![]() | Zweihander Karabin Maszynowy Karabin otrzymamy za zabicie bossa lokacji w trakcie wykonania zadania "Wrogie Przyjęcie" Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 116.3 Obrażenia: 7.2 Szybkość Ataku: 25.0 Pojemność magazynu: 120 naboi Czas przeładowania: 3.0s Rozrzut: 14.0 Szybkość ruchu - 10%
Dodatkowo: +Czas przeładowania magazynka zmniejszony o 25% przez 5.0s przy zabójstwie |
Strzelby
W tym rozdziale opisane zostały wszystkie strzelby, które możemy zdobyć w grze. Dowiemy się w jaki sposób je uzyskać i odkryjemy ich statystyki.
![]() | Hauer Strzelba pompka Strzelbę otrzymamy w nagrodę za wykonanie zadania "Cięzki dzień w pracy". Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 51.1 Obrażenia: 76.8 Szybkość Ataku: 0.9 Pojemność magazynka: 6 naboi Czas przeładowania: 2.8s Rozrzut: 45.0 Promień obrażeń: 12.0 |
![]() | Patyk Zagłady Obrzyn Strzelbę możemy zakupić u Larrego na Smoczej Górze. Kosztuje około 110tys. Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 60.1 Obrażenia: 135.8 Szybkość Ataku: 0.7 Pojemność magazynka: 2 Czas przeładowania: 2.0s Rozrzut: 65.0 Promień obrażeń: 8.0 Mnożnik trafienia krytycznego +50% |
![]() | Młotostrzał Strzelba automatyczna Strzelbę otrzymamy w nagrodę za wykonywanie głównej misji "Szpiegostwo Przemysłowe " - Jeżeli wybraliśmy druga możliwą broń, ta pojawi się u Larrego w cenie około 200tys. Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 50.1 Obrażenia: 47.7 Szybkość Ataku: 1.3 Pojemność magazynka: 13 naboi Czas przeładowania: 3.0s Rozrzut: 40.0 Promień obrażeń: 16.0 Dodatkowo: +Szybkość ataku +50% przez 10.0s przy 2 jednoczesnych zabójstwach. |
![]() | Shogun Strzelba pompka Strzelbę otrzymamy w nagrodę za zabicie Starego Pryka w zadaniu "Bzykanie na śniadanie - część 1" Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 71.1 Obrażenia: 126.0 Szybkość Ataku: 0.7 Pojemność magazynka: 5 naboi Czas przeładowania: 2.5s Rozrzut: 60.0 Promień obrażeń: 10.0 Dodatkowo: 63% szansy, że ostatnia kula w magazynku zada +100% obrażeń. |
![]() | Dziurkacz Strzelba automatyczna Strzelbę możemy znaleźć w trakcie wykonywania zadania głównego "Wyginam Śmiało Ciało". Będzie ona w skrzynce za zablokowanymi drzwiami. Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 52.6 Obrażenia: 57.6 Szybkość Ataku: 1.2 Pojemność magazynka: 11 naboi Czas przeładowania: 3.5s Rozrzut: 40.0 Promień obrażeń: 15.0 |
![]() | Cerber Obrzyn Obrzyna otrzymamy za wykonanie zadania "Co w rodzinie to nie zginie" Jest jedną z dwóch broni w nagrodę do wyboru. Jeżeli wybierzemy Piłę, Cerbera otrzymamy w trakcie wykonywania następnego zadania. Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 76.7 Obrażenia: 144.9 Szybkość Ataku: 0.8 Pojemność magazynu: 3 naboje Czas przeładowania: 2.2s Rozrzut: 75.0 Promień obrażeń: 8.0
Dodatkowo: +20% szansy na obrażenia krytyczne przez 10.0s za zabicie 3 przeciwników na raz |
![]() | Major Fletcher Obrzyn Obrzyna kupimy u Larrego za około 200tys. Pojawi się po wykonaniu zadania głównego "Co w rodzinie to nie zginie" Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 68.5 Obrażenia: 73.4 Szybkość Ataku: 1.0 Pojemność magazynu: 16 naboi Zużycie amunicji: 4 naboje Czas przeładowania: 2.0s Rozrzut: 50.0 Promień obrażeń: 8.0
Dodatkowo: +30% szansy że załadowany magazynek będzie miał 50% więcej amunicji |
![]() | Kościak Strzelba Automatyczna Strzelbę otrzymamy za zabicie bossa lokacji w trakcie wykonania zadania "Haisenberg - część 1" Posiada 2 wolne miejsca na ulepszenia. Jedno miejsce zajęte jest przez ulepszenie, które możemy wyjąć. DPS: 62.6 (50% Elektryczność) Obrażenia: 92.5 Szybkość Ataku: 0.95 Pojemność magazynu: 8 naboi Czas przeładowania: 4.0s Rozrzut: 50.0 Promień obrażeń: 13.0
Dodatkowo: +5.0% szansy na odnowienie 50% Furii przy zabójstwie |
Broń specjalna
W tym rozdziale opisane zostały wszystkie bronie specjalne, które możemy zdobyć w grze. Dowiemy się w jaki sposób je uzyskać i odkryjemy ich statystyki.
![]() | Warrrsaw! Piła łańcuchowa Piłę łańcuchową otrzymamy gdy pierwszy raz wejdziemy do Groty Wanga. Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 108.4 Obrażenia: 68.8 Szybkość Ataku: 1.5 Dodatkowe: Obrażenia zadawane małym przeciwnikom + 25% |
![]() | Dotyk imperatora Rękawica energetyczna Rękawice otrzymamy w nagrodę za zabicie Jednostki-64 w trakcie wykonywania misji "Zajumane Zwoje - część 3" Posiada 2 wolne miejsca na ulepszenia. Jedno zajęte jest przez nie usuwalne ulepszenie. DPS: 90.6 (100% Elektryczne) Pojemność magazynka: 180 ładunków Amunicja nas sekundę: 20szt Czas przeładowania: 2.5s Promień obrażeń: 7.0 Dodatkowo: +3.0 Chi za każdą sekundę ciągłego ognia Dodatkowo stałe ulepszenie, które powoduję że obrażenia broni są w 100% elektryczne. |
![]() | Feuerfaust Rękawica energetyczna Rękawice otrzymamy za wykonanie zadania "Bzykanie na Śniadanie - część 3" Posiada 2 wolne miejsca na ulepszenia. Jedno zajęte jest przez nie usuwalne ulepszenie. DPS: 85.1 (100% Ogniste) Pojemność magazynka: 50 ładunków Amunicja nas sekundę: 6szt Czas przeładowania: 2.0s Rozrzut: 15.0 Promień obrażeń: 20.0 Dodatkowo: +Obrażenia +10% za każdą sekundę ciągłego ognia. Dodatkowo stałe ulepszenie, które powoduję że obrażenia broni są w 100% ogniste. |
![]() | Piło-ostrze Piła Łańcuchowa Piłę otrzymamy w trakcie walki z bossem lokacji w misji "Bzykanie na Śniadanie - część 3" Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 125.3 Obrażenia: 108.5 Szybkość Ataku: 1.1 Amunicja na sekundę: 8sztuk Chi po zabiciu: +10.0 Dodatkowo: +100% szansy na odnowienie Chi o 0.1% przy trafieniu. |
![]() | Pieszczota Drwala Piła łańcuchowa Pieszczotę otrzymamy za wykonanie zadania "Co w rodzinie to nie zginie" Jest jedną z dwóch broni w nagrodę do wyboru. Jeżeli wybierzemy Cerbera, Piłę otrzymamy w trakcie wykonywania następnego zadania. Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 142.0 Obrażenia: 90.2 Szybkość Ataku: 1.5 Odporność na obrażenia +10% Szybkość ruchu -10% Dodatkowo: 100% szansy na odnowienie 0.1% Furii przy trafieniu |
![]() | Karny Jeżyk Broń Biała Jeżyka możemy zdobyć poprzez zabijanie "Fanatyków". Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 82.9 Obrażenia: 41.6 Szybkość Ataku: 1.9 Dodatkowo: +10% Obrażeń małym przeciwnikom |
Broń miotana
W tym rozdziale opisane zostały wszystkie bronie miotane, które możemy zdobyć w grze. Dowiemy się w jaki sposób je uzyskać i odkryjemy ich statystyki.
![]() | Yumi Łuk Możną ją uzyskać za zabicie Ostrego Kolesia w trakcie wykonywania zadania "Prędcy i Wkurzeni". Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 82.5 Obrażenia: 157.2 Szybkość Ataku: 0.5 Zużycie amunicji: 8 Rozrzut: 4.0 Dodatkowe: 6.3% Szansy na przemianę celu w królika przy trafieniu. |
![]() | DeVolt Gwoździarka Możną ją uzyskać za wykonanie zadania pobocznego "Zajumane Zwoje - część 1" Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 65.0 Obrażenia: 11.7 Szybkość Ataku: 7.0 Pojemność magazynka: 32 Czas przeładowania: 1.5s Rozrzut: 4.0 |
![]() | Osąd Enry Karabin Gaussa Osąd Enry odnajdziemy przez rozmową z NPC o imieniu Mezu, w trakcie wykonywania misji głównej "Mamy Wyciek!" Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 79.1 Obrażenia: 91.5 Szybkość Ataku: 1.0 Pojemność magazynku: 12 naboi Zużycie amunicji: 5 naboi Czas przeładowania: 3.0s Rozrzut: 0.5 Mnożnik trafienia krytycznego: +60% Dodatkowo: +25% szansy, że załadowany magazynek będzie miał 100% więcej amunicji. |
![]() | Zszywacz Gwoździarka Zszywacz możemy otrzymać za wykonanie pobocznego zadania "Diaboliczny Handel". Jest jedną z dwóch możliwych broni do wyboru. Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 79.6 Obrażenia: 17.9 Szybkość Ataku: 5.0 Pojemność magazynku: 30 naboi Czas przeładowania: 1.5s Rozrzut: 3.0 Mnożnik trafienia krytycznego: +50% Dodatkowo: +38% szansy, na odnowienie 50% magazynku przy zabójstwie. | Z |
![]() | Springchester Karabin Gaussa Karabin Gaussa możemy otrzymać za wykonanie głównego zadania "Krew nie woda". Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 104.2 Obrażenia: 354.3 Szybkość Ataku: 0.28 Zużycie amunicji: 10 naboi Rozrzut: 0.5 |
![]() | Perforator Gwoździarka Możemy kupić u Larrego za 270tys. Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 84.2 Obrażenia: 12.8 Szybkość Ataku: 8.0 Pojemność magazynku: 40 naboi Czas przeładowania: 1.4s Rozrzut: 6.0 Dodatkowo: +10% obrażeń w czasie celowania. |
![]() | Bullseye & Barton Łuk Możemy kupić u Hideo za 100tys. Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 100.1 Obrażenia: 173.4 Szybkość Ataku: 0.55 Użycie amunicji: 8 Rozrzut: 6.0 Dodatkowo: +Szansa trafienia krytycznego +10% przez 10.0s przy trafieniu krytycznym. |
![]() | Z1-ROB 1 N Łuk Obrzyna otrzymamy za wykonanie pobocznego zadania "Jeszcze Jedna Rzecz". Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 110.6 Obrażenia: 160.3 Szybkość Ataku: 0.6 Zużycie amunicji: 40 naboi Rozrzut: 5.0
Dodatkowo: +10% szansy na obrażenia krytyczne +Powiększa o 100% w czasie przybliżania |
![]() | Raijin Karabin Gaussa Obrzyna otrzymamy za zabicie bossa lokacji w trakcie wykonywania głównego zadania "Korporacyjna Tuba" Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 114.9 Obrażenia: 390.9 Szybkość Ataku: 0.28 Zużycie amunicji: 50 naboi Rozrzut: 0.5
Dodatkowo: +Powiększa o 100% w czasie przybliżania |
Krótkie ostrza
W tym rozdziale opisane zostały wszystkie krótkie ostrza, które możemy zdobyć w grze. Dowiemy się w jaki sposób je uzyskać i odkryjemy ich statystyki.
![]() | Rozpruwacze Broń biała Broń otrzymamy za wykonanie zadania głównego "Prędcy i Wkurzeni Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 77.0 Obrażenia: 33.3 Szybkość Ataku: 2.2 |
![]() | Szponiaste Ramie Broń Biała Szpony otrzymamy w nagrodę za zabicie Kucharza w trakcie wykonywania misji "Gotowanko" Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 79.4 Obrażenia: 36.0 Szybkość Ataku: 2.1 Obrażenia zadawane małym przeciwnikom + 10% Dodatkowo: +Szansa na zadanie krytycznego ataku +15% przez 10.0s przy zabójstwie specjalnym atakiem |
![]() | Bestie Broń Biała Szpony otrzymamy za zabicie Alfy R-XIII w trakcie wykonywania misji "Potworna Herbatka" Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 79.4 Obrażenia: 46.4 Szybkość Ataku: 1.8 Dodatkowo: +10% szansy na rzucenie Włóczni Mroku na cel przy trafieniu specjalnym atakiem. |
![]() | Kuzuri Broń Biała Kuzuri będzie można kupić u Hideo, w cenie około 100tys. Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 93.5 Obrażenia: 38.7 Szybkość Ataku: 2.3 |
![]() | Przecinaki Plazmowe Broń Biała Kuzuri będzie można kupić u Hideo, w cenie około 150tys. Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 91.3 Obrażenia: 37.8 Szybkość Ataku: 2.3 Zużycie amunicji: 8 naboi Dodatkowe: Zadaje 80% obrażeń jak od ciosu mocy gdy broń ma amunicje. |
![]() | Prawdziwy Patriota Broń biała Ten zostaw możemy otrzymać za otwieranie skrzynek Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 78.2 Obrażenia: 39.2 Szybkość Ataku: 1.9 |
![]() | Siekacze Broń biała Siekacze możemy otrzymać za wykonanie zadania "Haisenberg - część 2". Są jedną z dwóch możliwych broni do wyboru. Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 98.2 Obrażenia: 37.4 Szybkość Ataku: 2.5 Zużycie Amunicji: 4 naboje Dodatkowo: +70% obrażeń jak od Ciosu Mocy gdy broń ma amunicje |
![]() | Kazaguruma Broń biała Możemy ją zakupić u Hideo za około 150tys. Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 97.0 Obrażenia: 35.3 Szybkość Ataku: 2.5 Dodatkowo: +5% Szansy na trafienie krytyczne |
![]() | Ghidorah Broń biała Ghidorah możemy otrzymać za wykonanie zadania "Haisenberg - część 3". Są jedną z dwóch możliwych broni do wyboru. Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 115.2 Obrażenia: 50.1 Szybkość Ataku: 2.0 Dodatkowo: +10% szansy na obrażenia krytyczne + Odporność na obrażenia +30% przez 15.0s przy zabójstwie specjalnym atakiem. |
Wyrzutnie
W tym rozdziale opisane zostały wszystkie wyrzutnie, które możemy zdobyć w grze. Dowiemy się w jaki sposób je uzyskać i odkryjemy ich statystyki.
Uwaga! Wyrzutnie będą aktualizowane w trakcie tworzenia poradnika!
![]() | Kucyk Jednej Sztuczki Granatnik Możemy zakupić ten granatnik od Larrego, który znajduję się na Smoczej Górze. Kosztuje około 140tys Posiada 2 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 93.4 +30% obrażeń od ognia Obrażenia: 254.2 Szybkość Ataku: 0.35 Promień Obrażeń: 4.5 Rozrzut: 4.5 |
![]() | Diuk Granatnik Automatyczny Granatnik otrzymamy w nagrodę za wykonywanie misji "Gotowanko" Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 85.0 Obrażenia: 108.0 Szybkość Ataku: 1.2 Pojemność magazynka: 6 Czas przeładowania: 3.0s Rozrzut: 7.0 Promień obrażeń: 3.5 |
![]() | Ludobójca Granatnik Automatyczny Granatnik otrzymamy w nagrodę za wykonywanie głównej misji "Szpiegostwo Przemysłowe " - Jeżeli wybraliśmy druga możliwą broń, ta pojawi się u Larrego w cenie około 200tys. Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 91.0 (50% Elektryczne) Obrażenia: 60.2 Szybkość Ataku: 1.5 Pojemność magazynka: 120naboi Zużycie amunicji: 12 Czas przeładowania: 3.3s Rozrzut: 7.0 Promień obrażeń: 3.0 Dodatkowo: +Szybkość ataku +10% za każdą sekundę ciągłego ognia. Dodatkowo ulepszenie, które powoduję że obrażenia broni są elektrycznego elementu +50%. Można je zdjąć. |
![]() | Monsun Automatyczna wyrzutnia rakiet Wyrzutnie otrzymamy w nagrodę za zabicie Tranzystora ZL-260 w trakcie wykonywania misji "Szpiegostwo Przemysłowe" Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 85.8 Obrażenia: 225.6 Szybkość Ataku: 0.7 Pojemność magazynka: 3 naboje Czas przeładowania: 4.0s Rozrzut: 4.0 Promień obrażeń: 4.5 Dodatkowo: +Czas przeładowania magazynka zmniejszony o +100% przez 10.0s po otrzymaniu 10 lub więcej obrażeń. |
![]() | Fujin Granatnik Granatnik otrzymamy za zabicie bossa lokacji w trakcie wykonywania misji "Wielka Draka w Katastrofie" Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 107.2 (30% Elektryczne) ulepszenie można zdjąć. Obrażenia: 255.2 Szybkość Ataku: 0.4 Rozrzut: 5.0 Promień obrażeń: 4.0 Dodatkowo: +Szybkość ataku +25% przez 10.0s gdy żywotność spadnie poniżej 50 |
![]() | Długi Pocałunek na Dobranoc Wyrzutnia rakiet Wyrzutnie rakiet otrzymamy w nagrodę za wykonywanie głównej misji "Bzykanie na śniadanie - część 2 " - Jeżeli wybraliśmy druga możliwą broń, ta pojawi się u Larrego w cenie około 350tys. Posiada 2 wolne miejsca na ulepszenia. W jednym jest ulepszenie, które możemy zdjąć. DPS: 167.1 (40% Ogniste) ulepszenie można zdjąć. Obrażenia: 636.5 Szybkość Ataku: 0.25 Rozrzut: 2.0 Promień obrażeń: 5.5 Szybkość ruchu -10% |
![]() | Niszczyciel Światów Wyrzutnia rakiet Wyrzutnie rakiet otrzymamy w nagrodę za zabicie głównego bossa misji Wyginam śmiało ciało" Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 184.6 Obrażenia: 703.4 Szybkość Ataku: 0.25 Rozrzut: 3.0 Promień obrażeń: 5.0 Szybkość ruchu -10% Dodatkowo: Szybkość ruchu +20% przez 10.0s przy zabójstwie |
![]() | Sheng-Long Granatnik Automatyczny Granatnik otrzymamy za zabicie bossa lokacji w trakcie wykonywania zadania "Co w rodzinie to nie zginie" Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 93.0 Obrażenia: 141.7 Szybkość Ataku: 1.0 Pojemność magazynu: 6 naboje Czas przeładowania: 3.6s Rozrzut: 8.0 Promień obrażeń: 4.0
Dodatkowo: +40% Szybkości ataku przez 10.0s za zabicie 3 przeciwników na raz |
![]() | Oddech Żmija Granatnik Granatnik otrzymamy za zabicie bossa lokacji w trakcie wykonywania zadania "Powstrzymać Szlam" Posiada 2 wolne miejsca na ulepszenia. Jedno miejsce zajęte jest przez ulepszenie +50% toksyczności. DPS: 113.6 (50% Toksyczność) Obrażenia: 360.8 Szybkość Ataku: 0.3 Rozrzut: 4.0 Promień obrażeń: 5.0
Dodatkowo: +25% szansy na rzucenie Włóczni Mroku w momencie eksplozji granatu |
0
Komentarze czytelników
amplidude Legionista
Jest kilka błędów w poradniku:
-na kilku umiejętnościach widnieje słowo "passywną"
-na dwóch umiejętnościach powielone jest "Ukrycie", zamiast "Uderzenie Chi"
-umiejętność "Zawsze gotowy" w polskiej wersji 4 poziom zmniejsza czas przeładowania do 20, nie 5 (w zasadzie nie wiem nawet jak ta umiejętność działa, nie nauczyłem się jej, rzadko korzystałem z broni palnej)
-umiejętność "Niczym wicher" na 4 poziomie wymaga 10 pkt umiejętności, zamiast 3
BianTheGraet Junior
Na pewnym streamie z shadow warriora zauważyłem że zamiast początkowego miecza lil'wang , bochater miał jakiś dziwny złoty miecz który zadawał ogromne obrażenia (nie wiem jak się nazywał).
I tu moje pytanie:
Co to za miecz i jak go zdobyć?
kwo Centurion
Zacząłem na najtrudniejszym poziomie... Było trudno aż do "wydropienia" "kościanych ostrzy" (nie ma ich w poradniku). Broń z wybranymi ulepszeniami konwertuje obrażenia z ataku na pojedynczego przeciwnika (strzałka w górę + PPM) na obrażenia średniodystansowe i obszarowe od np. ognia. Do tego wysysanie życia i Chi i tylko biegamy bezmyślnie od przeciwnika do przeciwnika... Bronie dystansowe są za słabe na najtrudniejszym poziomie i wymagają stracenia zbyt wielu punktów umiejętności na upgrade "plecaka" i wypadanie amunicji. No niestety ja już tak mam że podświadomie szukam exploitów i psuję sobie zabawę ;-)
NocnySzczur Junior
Mam pytanko. Właśnie po raz drugi po dłuższej przerwie skończyłem grę Wangiem. Grałem na poziomie normalnym, gdyż była to moja druga gra na xboxie więc chciałem się podszkolić. Przed zabiciem Ameony jest komunikat informujący że po zakończeniu gry mogę dalej kontynuować swobodną wędrówkę, lub rozpocząć nową grę z zachowanymi umiejętnościami i brońmi, niestety nie mam pojęcia jak tą drugą opcjęwłączyć. Bardzo chciałbym zagrać jeszcze raz na najtrudniejszym poziomie, gdyż nie ma co się oszukiwać normalny to bułka z masłem zero wyzwania, ale odpalam nową grę, a tam brak wcześniejszych umiejętności i broni. Czy coś robię źle ? Proszę o podpowiedź
maksymiliao Junior
mam pytanie wie ktoś jak dodać znajomego do gry? jest błąd z łaczeniem za każdym razem ...
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.